بست شیشه سکوریت

در بعضی از پروژه ها جهت برقراری ارتباط بین شیشه و نرده، شیشه و دیوار و شیشه با شیشه از یراق الاتی مانند بست شیشه سکوریت استفاده می شود. از بست شیشه سکوریت به عنوان اتصال دهنده و نگهدارنده استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم بست شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار دهیم و سپس با انواع آن آشنا شویم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

بست شیشه سکوریت 

بست شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت برای این‌که قابلیت نصب و اجرا شدن را داشته باشد، نیاز به یک سری یراق آلات و ابزار آلات دارد که هر کدام از آن‌ها در جای خود، کاربرد خاص خود را دارند. یکی از یراق آلاتی که در شیشه سکوریت قابل استفاده است و می توان آن را به صورت صحیح و استاندارد نصب کرد، بست شیشه سکوریت است. ‏بست های شیشه سکوریت برای اتصال شیشه با اجسام دیگر طراحی و تولید شده اند. این بست ها انواع مختلفی دارند و با توجه به مکانی که در آن نصب می شوند و کاربردی که دارند از بین اشکال و طرح های مختلف یکی از آن‌ها را جهت استفاده انتخاب می کنند. در اکثر پروژه ها جهت اتصال بین شیشه ها، شیشه به نرده و شیشه به دیوار از بست شیشه سکوریت استفاده می کنند. با توجه به اطلاعاتی که در بالا ارائه دادیم به وضوح می توان بیان کرد که بست های شیشه سکوریت جزو یراق‌آلات ضروری و پرکاربرد است. بست سکوریت در شیشه های خانگی و تجاری کاربرد بسیاری دارد. این بست ها در کنار بالکن ها، نرده های روکش دار، در لبه های اطراف استخر، در امتداد پله ها و… استفاده می شوند. به صورت کلی می توان گفت که بست ها جهت ثابت نگه داشتن شیشه در یک مکان بهترین هستند. پس از این‌که ساخت بست شیشه سکوریت پیشرفت زیادی کرد، افراد توانستند از شیشه به اشکال و صورت ‌های مختلف استفاده کنند. با استفاده از بست ها مطمئن می شویم که شیشه در جای خود ثابت باقی می ماند و هیچ گونه جابجایی، لرزش و لغزشی رخ نمی دهد. بست شیشه سکوریت در جنس های استیل، آهن، سرب و آلومینیوم تولید و عرضه می شود. همچنین قفل دیجیتال شیشه سکوریت از تکنولوژی های جدید و به روز است که مزیت های بسیار زیادی دارد و می توانید درباره آن مطالعه کنید.

بست شیشه سکوریت چیست؟

انواع بست شیشه سکوریت

بست شیشه سکوریت انواع گوناگونی دارد و با توجه به کاربرد، یکی از انواع آن را انتخاب می کنند. از انواع گوناگون بست شیشه سکوریت می‌ توان به اتصال بین انواع شیشه تراس، شیشه حمامی، نرده ‌های شیشه ای، جان ‌پناه‌ های شیشه ای، شیشه های ثابت پارتیشنی و تمامی شیشه های ثابتی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، اشاره کرد. هر یک از آن‌ها در رنگ های مختلف قابل تهیه هستند. انواع بست شیشه سکوریت عبارت‌اند از:

  • بست شیشه به دیوار
  • بست نبشی
  • بست 120
  • بست شیشه به شیشه
  • بست گرد
  • بست اسپایدری
  • بست پایه
  • بست هشتاد در هشتاد
  • بست بدون جاساز
  • بست 80 در 100
  • بست 40 در 80
  • بست پوینت

1

دلیل استفاده از بست شیشه سکوریت

یکی دیگر از ابزار آلاتی که کاربرد زیادی در شیشه سکوریت دارد، بست شیشه به دیوار است. از بست شیشه به دیوار برای متصل کردن شیشه و دیوار به هم استفاده می کنند. این لولا شیشه سکوریت از جنس استیل 304 است و مقامت بالایی در برابر رطوبت هوا دارد. نوع آبکاری و طراحی که در تولید بست شیشه سکوریت در نظر گرفته اند، بسیار خوب است و همین موضوع این ابزار را نسبت به دیگر یراق آلات متمایز کرده است. بست شیشه به دیوار شیشه سکوریت یک واشر چوب پنبه ای دارد و این واشر در برابر رطوبت و آب خوردگی مقاوم است. سازو کار فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است. فعالیت های این شرکت در زمینه اجرا و تولید انواع در و پنجه upvc، آلومینیوم، شیشه های ساختمانی و نما های شیشه ای است. شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت سازوکار بست شیشه سکوریت را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. شیشه سکوریت برای تراس از مناسب ترین شیشه ها است و ایمنی بسیار بالایی دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید