تفاوت پنجره ترمال بریک با upvc

پنجره ترمال بریک با upvc وجه اشتراک های زیادی چون یکسان بودن عملکرد آن‌ها از نظر عایق بودن دارند، اما خوب متقابلاً تفاوت‌هایی را با یکدیگر نیز دارند. برای این‌که شما مخاطبان گرامی بتوانید بین این دو بهترین انتخاب را از نظر مبلغ پرداختی و سطح کیفی داشته باشید، ما این مقاله را گردآوری کرده‌ایم. افراد زیادی ممکن است در این دو راهی قرار بگیرند و اطلاعات لازم و کافی را نداشته باشند تا بین پنجره ترمال بریک با پنجره upvc یکی را انتخاب کند. در واقع پنجره ترمال بریک و upvc هر دو از بهترین عایق های سرما و گرما به شمار می‌روند. خوب ممکن است برای شما عزیزان سوال پیش بیاید که جنس پنجره ترمال بریک از آلومینیوم است و آلومینیوم نمی‌تواند عایق خوبی برای گرما و سرما باشد، پس تکلیف چیست؟ در پاسخ باید به این مسئله اشاره کنیم که گفته شما درست است، اما هنگامی که بین پروفیل تیغه پلی آمید عایق به کار می‌رود، در واقع ارتباط بین جدار داخلی و جدار بیرونی را قطع می کند، بنابراین پروفیل آلومینیوم عایق شده و آن را با نام ترمال بریک می شناسند.

تفاوت پنجره ترمال بریک با upvc

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی upvc در چیست؟

اگر بخواهیم یک مقایسه کلی بین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc انجام دهیم، باید بگوییم که قیمت پنجره upvc مقرون به صرفه تر و مناسب تر از قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی است. این تفاوت قیمت مشهود و ملموس است و اغلب مشاهده شده است که قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی که با آلومینیوم ایرانی ساخته شده باشد، حدود دو و نیم تا سه برابر قیمت پنجره یو پی وی سی است. شاید ارزشمند بودن آلومینیوم علت اصلی این تفاوت چشمگیر قیمت بین پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره upvc باشد. همان‌طور که مطلع هستید در بین معمارها یک سنت دیرینه و قدیمی وجود دارد که می گویند وقتی پنجره های یک ساختمان از جنس آلومینیوم باشد، در واقع یک جنس با ارزش در سازه مورد نظر به کار رفته است که حتی در صورت تخریب ساختمان بر اثر فرسودگی می توان آلومینیوم را به قیمت روز و همچنین بر حسب کیلوگرم مورد خرید و فروش قرار داد، در واقع اگر گفته هایمان را جمع بندی کنیم به این نکته خواهیم رسید که ضایعات آلومینیوم نیز با ارزش هستند، این در حالی است که ضایعات پنجره های یو پی وی سی فاقد ارزش و خریدار است.

تفاوت پنجره ترمال بریک با upvc

تفاوت های بین پنجره ترمال بریک با یو پی وی سی

اگر شما هم قصد ساخت پنجره هایی با ابعاد بزرگ در طبقات بالایی سازه ها دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که باد به طبقات بالا فشارهایی را وارد میکند از این رو شما نیازمند یک پنجره مقاوم هستید. اگر بین دوراهی انتخاب پنجره ترمال بریک یا upvc قرار گرفتید، به شما پیشنهاد می کنیم در این شرایط پنجره ترمال بریک را انتخاب کنید، چرا که تحقیقات و مطالعاتی که روی آن صورت گرفته نشان داده است که نسبت به پنجره upvc مقاومت بیشتری را دارد. پنجره یو پی وی سی ذاتا سفید است و بهترین نوع آن پنجره های یو پی وی سی سفید رنگ است. توجه داشته باشید که امروزه انواع طرح چوب هم در پنجره یو پی وی سی موجود است که در واقع به صورت یک نوار روی پروفیل سفیدرنگ کشیده شده‌اند. اگر پروفیل استانداری مانند ویستابست در ساختار پنجره upvc به کار رفته باشد، می‌توان از این پنجره ها در تمامی مناطق با هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود، اما اگر قصد خرید پنجره‌هایی را دارید که در ساختار آن پروفیل های غیر استاندارد به کار رفته است، پیشنهاد ما به شما این است که در مناطق گرم و خشک به هیچ وجه از پروفیل‌های طرح چوب استفاده نکنید. شما می توانید پنجره ترمال بریک با کیفیت را از ساز و کار سفارش دهید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید