درب و پنجره با کیفیت

درب و پنجره با کیفیت این روزها یکی از بخش های اصلی هر ساختمان است که با توجه به بالا رفتن تنوع مواد اولیه و متریال موجود در بازار دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از این انواع در و پنجره ها دارای ویژگی هایی است که باعث می شود مشتریان مختلف با توجه به نوع نیازشان به سمت استفاده از آن ها بروند. در حال حاضر یکی از مواد اولیه بسیار با کیفیت و محبوب برای تولید در و پنجره UPVC می باشد. یراق آلات مورد استفاده در این نوع در و پنجره شیشه های اورجینال و با کیفیت و ورق های گالوانیزه اورجینال هستند. البته در این میان باید این مورد را در نظر داشته باشید که همه در و پنجره UPVC با کیفیت نیستند و این موضوع به تولید کننده مورد نظر شما بستگی دارد. در این مطلب از شرکت ساز و کار قصد داریم با هم بیشتر در خصوص این موضوع صحبت می کنیم و اطلاعات مناسبی را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهیم.

برند برتر درب و پنجره

برند برتر درب و پنجره را نمی‌توان امروزه به سادگی انتخاب کرد، چرا که شرکت ها تولیدهای زیادی در این خصوص فعالیت می کنند و با هم در رقابت هستند که بتوانند رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنند. گروه تولیدی ساز و کار که فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده، امروزه تولید کننده یکی از بهترین درب و پنجره های UPVC در ایران است که شما می توانید به راحتی از محصولات آن استفاده کنید و از مزایای بیشمار درب و پنجره با کیفیت UPVC بهره‌ مند شوید. در ضمن این گروه تولیدی در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیومی، شیشه ای و نماهای شیشه‌ای ساختمانها فعالیت دارد و توانسته است در این زمینه ها پروژه های بزرگی را در سراسر کشور اجرا کند. در طی این سالها شرکت سازو کار توانسته است تجربیات زیادی در رابطه با تولید محصولات خود به دست بیاورد.

بهترین پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره باید ویژگی هایی داشت باشد که بتواند باعث تمایز آن نسبت به سایر نمونه های مشابه در بازار شود و خرید این پنجره و استفاده از آن بتواند نیازهای شما را به طور کلی پوشش دهد. در ادامه مواردی را خدمت شما معرفی میکنیم که پنجره های دو جداره UPVC باید داشته باشند.
• پنجره دو جداره باید به گونه ای طراحی شده باشد که از ورود هوای گرم یا سرد از بیرون به داخل جلوگیری کنند و همچنین گرمای بوجود آمده به دلیل تابش خورشید را کاهش دهد. استفاده از پنجره دو جداره با کیفت به طور کلی باعث بالا رفتن راندمان سیستم های سرمایشی یا گرمایشی خواهد شد.
• جداره بین شیشه ها حتما باید درز بندی شده باشند و با گازهای کریپتون یا آرگون پر شوند، فاصله بین جداره ها بین 6 تا 20 میلیمتر است که طبق نظر کارشناسان ما بیشترین سطح عایق بودن این پنجره ها زمانی است که فاصله بین دو جداره 15 میلیمتر باشد.
• قاب پنجره های دوجداره بهتر است که از موادی مانند UPVC یا فایبر گلاس باشد و درز بندی های مربوط به این موارد باید به شکلی باشد که هیچ هوایی از دو طرف به سمت هم، راه پیدا نکند.
• یکی از ویژگی های اصلی این پنجره ها که باعث پرطرفدار شدن آن شده، جلوگیری از ورود سر و صدا و به طور کلی از ورود همه عوامل خارجی از بیرون به درون ساختمان جلوگیری میکند.
• استحکام بدنه این پنجره ها مناسب می شود و از طرفی انعطاف پذیری آن ها در زمان تولید باعث می شود که طراحی زیبا و دلنشین تری نسبت به سایر موارد مانند آلومینیوم و... داشته باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید