اتاق خواب شیشه ای

در سالیان اخیر به دلیل افزایش سرسام آور قیمت خانه در شهر های بزرگ، بسیاری از افراد توانایی خرید آپارتمان های با متراژ پایین را دارند و در عوض با اجرای ایده هایی کاربردی و خلاقانه سعی در بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی خانه خود دارند. یکی از ایده های موثر در بزرگتر به نظر رسیدن فضاهای داخلی استفاده از دیوارهای شیشه ای و طراحی داخلی شیشه برای دیوار است. این المان در اکثر طراحی های دکوراسیون در ساختمان های جدید مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان جایگزینی برای دیوارهای با قطر زیاد به کار برده می شود. در این مقاله از ساز و کار به بررسی استفاده از دیوارهای شیشه ای در اتاق ها می پردازیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

خرید اتاق شیشه ای

اتاق خواب شیشه ای

در خانه های با متراژ کم یکی از راه های استفاده حداکثری از فضا، خرید پارتیشن شیشه ای و طراحی اتاق خواب به بهترین شکل با آن ها است. دیوارهای شیشه ای استفاده شده برای این اتاق ها علاوه بر آن که فضای کمتری را اشغال می کنند در بزرگتر به نظر رسیدن اتاق نیز تاثیر بالایی دارند. استفاده از دیوارهای شیشه ای به عنوان پارتیشن های جداکننده قسمت های مختلف در محیط داخلی نیز کاربرد دارد. البته استفاده از اتاق خواب شیشه ای تنها در آپارتمان های کوچک کاربرد ندارد بلکه می توان از این المان در ساختمان های بزرگ هم استفاده کرد. این سبک از اتاق خواب ها ظاهری جذاب و زیبا دارند و در طراحی های مدرن از آن ها استفاده می شود. استفاده از دیوار شیشه ای برای تفکیک فضای اتاق خواب از دیگر قسمت های خانه در دسته طراحی های مینیمالیستی قرار دارد و از این جهت منطبق بر سلیقه بسیاری از افراد ساده پسند می باشد. یکی از عواملی که می تواند دلیل استفاده از دیوارهای شیشه ای برای اتاق خواب باشد این است که با استفاده از این متریال، نور طبیعی به داخل اتاق وارد شده و با استفاده از نور طبیعی می توان روشنایی محیط اتاق را بدون صرف هزینه برق در روز تامین نمود. یکی از کاربردهای شیشه، استفاده به عنوان دیوار شیشه ای ویلا است که اخیرا محبوبیت بالایی پیدا کرده.

اتاق خواب شیشه ای  

قیمت درب شیشه ای اتاق خواب

یکی دیگر از موارد کاربرد متریال شیشه در طراحی اتاق خواب را می توان استفاده از شیشه در طراحی در ورودی اتاق عنوان کرد. برخی از افراد تمایل دارند از فضای اتاق خواب خود دیدی محدود به فضای مجاور داشت باشند که با استفاده از درب های شیشه ای می توان این امکان را فراهم نمود؛ البته در صورتی که از شیشه های سندبلاست برای این منظور استفاده شود می توان از تمامی مزایای این درب ها در کنار محدود بودن دید به داخل اتاق بهره برد. در های شیشه ای علاوه بر ظاهر شیک و زیبایی که دارند از نظر قیمت نیز به صرفه تر از متریالی مانند چوب هستند و زمان ساخت کمتری هم دارند. برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای اتاق خواب می توانید با توجه به ویژگی های مد نظر خود با کارشناسان ساز و کار مشورت کرده و در صورت نیاز سفارش خرید درب شیشه ای اتاق خواب یا دیوار شیشه ای دوجداره مورد نظر خود را ثبت نمایید.

قیمت درب شیشه ای اتاق خواب  

خرید اتاق شیشه ای ساز و کار

اتاق شیشه ای به اتاقی گفته می شود که دیوارها و درب آن از جنس شیشه باشد با توجه به این که برای کدامیک از دیوارهای اتاق از شیشه استفاده می شود باید ضخامت متناسبی برای آن در نظر گرفت. در هر صورت استفاده از متریال شیشه برای دیوارهای اتاق دارای محدودیت ابعاد است و برای اندازه های بزرگ امکان استفاده از شیشه سکوریت به صورت یکپارچه نیست که در این مواقع می توان از چندین برش از شیشه با اندازه های کوچکتر استفاده کرد. برای خرید اتاق شیشه ای ساز و کار کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت اولیه با توجه به اطلاعاتی که در اختیار کارشناسان ما قرار می دهید در صورت تمایل قرار داد ساخت اتاق شیشه ای را منعقد نمایید. ساز و کار با بهره مندی از کادر تخصصی و مجرب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن سفارشات ثبت شده را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به انجام می رساند. برای ثبت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید