شیشه نمایشگاه اتومبیل

یکی از مکان هایی که معمولا در حاشیه خیابان با ویترین های شیشه های بزرگ و شفاف نظر هر رهگذری را به خود جلب می کند، نمایشگاه اتومبیل می باشد. شیشه های ویترین نمایشگاه های ماشین به دلیل این که باید از بیرون کاملا دید داشته باشند، در ابعاد بزرگ تولید می شوند. یک تکه و بزرگ بودن این شیشه ها از ویژگی های مهم این محصول است چرا که علاوه بر جذابیت بالا باعث می شود تصویر اتومبیل هایی که در پشت آن قرار دارد با وضوح بالاتری دیده شود. امروزه از هر کدام از خیابان های شهر که گذر کنیم تقریبا یک نمایشگاه ماشین در آن خواهیم دید، در این بازار شلوغ چیزی که بیشتر از همه مشتریان را جذب می کند در درجه اول دکور و جذابیت نمایشگاه است. طراحی شیشه های نمایشگاه اتومبیل با شیشه های معمولی کمی فرق دارد و باید ابعاد آن طوری درنظر گرفته شود که براحتی بتوان خودرو را از این درب های شیشه ای حرکت داد و به داخل و خارج از نمایشگاه انتقال داد، البته این درب های شیشه ای هم می تواند بصورت دستی و هم اتوماتیک طراحی شوند و این بستگی به میزان هزینه ای دارد که صاحبان نمایشگاه برای دکوراسیون نمایشگاه خود در نظر می گیرند. شیشه هایی در این قطع و اندازه معمولا برای کاربردهایی مثل نمایشگاه و فروشگاه فرش و مبلمان، فروشگاه های زنجیره ای، مجتمع های تجاری و مواردی از این دست نیز استفاده می گردد. برای اطلاع از قیمت شیشه لمینت، سکوریت و ... با ساز و کار در تماس باشید.

شیشه نمایشگاه خودرو

ویژگی‌های کلی شیشه نمایشگاه اتومبیل در یک نگاه

از جمله ویژگی هایی که می توان برای شیشه های نمایشگاه اتومبیل بیان نمود، عبارت است از:

  • بزرگ و یک تکه بودن شیشه: ابعاد این شیشه ها باید به قدری بزرگ باشد تا اتومبیلی که در پشت آن قرار می گیرد، کاملا یکپارچه دیده شود.
  • داشتن مقاومت بالا در برابر برخورد احتمالی اجسام با وزن بالا: به دلیل رفت و آمد بالا در نمایشگاه ها و مکان هایی که از این شیشه ها به عنوان ویترین و یا درب شیشه ای استفاده می شود و وجود احتمال برخورد افراد و اجسام با این شیشه ها، باید مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته باشند.
  • شفافیت: این شیشه ها باید به اندازه ای شفاف باشد که از فاصله های دور براحتی بتوان محصولات قرار داده شده در نمایشگاه را با وضوح هر چه بیشتر مشاهده نمود.
  • مقاوم در برابر هدر رفت انرژی: با توجه به بزرگی سایز، این شیشه ها باید تا حد امکان در برابر انتقال گرمای داخل ساختمان به بیرون در زمستان و انتقال گرمای خارج از ساختمان به داخل، مقاوم باشد.

ویژگی‌های کلی شیشه نمایشگاه اتومبیل در یک نگاه  

انواع شیشه نمایشگاه اتومبیل

از شیشه های مختلفی می توان برای نمایشگاه اتومبیل و مواردی از این قبیل استفاده نمود که برخی از آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم:

شیشه نمایشگاه ماشین ریلی

شیشه های ریلی یکی دیگر از انواع شیشه مورد استفاده برای نمایشگاه می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. این شیشه ها را می توان با و یا بدون فریم نصب کرد. طرز کار این مدل از شیشه نمایشگاه به این صورت است که درب شیشه ای در زمان باز شدن به طور کامل بر روی شیشه مجاور قرار می گیرد و بالاترین میزان آزادی عمل را به شما خواهد داد علاوه بر آن که به دلیل قرار گرفتن شیشه ها بر روی یکدیگر میزان پرتی فضا در هنگام عبور از درب تقریبا نزدیک به صفر است. این شیشه ها به دلیل ظاهر زیبا مورد استقبال بسیاری از طراحان قرار دارد. این شیشه ها را می توان به صورت فریم لس و یا فریم دار در عرض های متفاوت نصب نمود. این نوع از شیشه را می توان به شکا دستی و یا اتوماتیک نصب نمود .

شیشه نمایشگاه لولایی یا پروانه ای

این نوع شیشه را در انواع مختلفی از جمله یک درب و دو درب ارائه می دهند. این درب ها با استفاده از لولا نصب می شود که می توان از فریم برای زیبایی بیشتر در حاشیه آن استفاده نمود. فریم علاوه بر زیبایی می تواند کاربردی به عنوان عایق دمایی نیز باشد. سازوکار با ارائه درب های لولایی با کیفیت بالا در طرح های متنوع از معتبرترین تولیدکنندگان این نوع از درب در کشور می باشد.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

شیشه نمایشگاه آکاردئونی | شیشه نمایشگاه ماشین تاشو

شیشه نمایشگاه ماشین تاشو در دسته شیشه های ریلی قرار دارد و به شکل کشویی در یک یا دو طرف جمع می شود. شیشه های آکاردئونی در مکان هایی کاربرد دارند که عرض درب بسیار زیاد بوده و از سایز آن از عرف خارج باشد بطوری که امکان استفاده از درب های پروانه ای وجود نداشته باشد. در طراحی این نوع از شیشه نمایشگاه در صورتی که تعداد درب ها بیشتر از 3 عدد باشد بهتر است، بازشو درب به دو طرف باشد تا کل وزن شیشه ها بر یک طرف اعمال نشود زیرا این امر باعث کاهش عمر مفید شیشه نمایشگاه آکاردئونی می گردد.

شیشه نمایشگاه اسپایدر

یکی از جذاب ترین نوع شیشه برای نمایشگاه اتومبیل و موارد مشابه، شیشه اسپایدر می باشد. این نوع از شیشه به دلیل نمای یکدستی که از دور ایجاد می کند، بسیار زیبا، جذاب و خیره کننده می باشد. این شیشه ها بدون فریم و با استفاده از چنگک‌های (یو چنل) اسپایدری نصب می شود. یوچنل های مورد استفاده در نصب این شیشه ها مثل عنکبوتی است که بر روی شیشه قرار دارد و از 4 جهت آن را محاصره نموده است به همین دلیل این شیشه ها اسپایدر نام گذاری شده اند. در این روش شیشه ها کاملا ثابت در جای خود قرار می گیرند و از سمت داخل نما با استفاده از یوچنل به یکدیگر متصل می گردند. شیشه مورد استفاده در این نوع از نمای شیشه ای معمولا شیشه سکوریت با ضخمت 10 میلیمتر می باشد که البته می توان از شیشه های لمینت نیز استفاده نمود.

شیشه نمایشگاه اسپایدر  

قیمت شیشه نمایشگاه اتومبیل

برای نصب شیشه سکوریت مغازه و نمایشگاه باید نکات مختلفی دقت نمود که یکی از این موارد قیمت شیشه می باشد. عوامل گوناگونی بر قیمت شیشه نمایشگاه اتومبیل و مغازه تاثیر دارد که از آن جمله می توان به نوع درب و نوع شیشه و ابعاد آن اشاره نمود.برای اطلاع از قیمت انواع درب و شیشه نمایشگاه اتومبیل می توانید با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید و پس از دادن اطلاعات اولیه در مورد پروژه، حدود قیمت محصول مورد نظر خود را جویا شوید. در ساز و کار انواع شیشه نمایشگاه اتومبیل با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا عرضه می شود. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید