تعمیر شیشه سکوریت | رگلاژ درب شیشه ای

استفاده از شیشه در هنر و معماری دارای سابقه ای طولانی است. استفاده از شیشه ها از دیرباز تا کنون دارای مزیت های بسیاری بوده است که به مرور و با پیشرفته شدن صنعت، نقوص و عیب هایی که در استفاده و نصب آن ها وجود داشته برطرف شده است. شیشه های سکوریت را می توان جدیدترین و بی نقص ترین نسل از شیشه های عصر حاضر دانست. این نوع از شیشه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را برای موارد خاص کاربردی کرده است. از جمله ویژگی های شیشه سکوریت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سختی و مقاومت بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر شک دمایی
  • مقاومت در برابر وزنه و فشار
  • مقاومت در برابر تغییر رنگ و ماهیت
  • دوام و عمر طولانی
  • مقاومت در برابر شکستن و ترک برداشتن و ...

تعمیر کردن شیشه سکوریت

 با وجود تمام مزایای شیشه سکوریت، در هر حال امکان آسیب دیدن و یا معیوب شدن این نوع از شیشه ها نیز وجود دارد که با رگلاژ کردن می توان عیب به وجود آمده را در کمترین زمان برطرف نمود. عیب های به وجود آمده در شیشه های سکوریت اغلب مربوط به ابزار و یراق آلاتی است که در نصب آن ها به کار گرفته می شود و می توانند به راحتی رگلاژ شوند. برای اطلاع از آخرین قیمت شیشه و قیمت شیشه سکوریت می توانید از طریق سایت سازوکار اقدام کنید. 

انتخاب تیم حرفه ای برای تعمیر شیشه سکوریت

مشکلاتی که در هنگام نصب و یا بعد از آن برای شیشه های سکوریت به وجود می آید، می تواند توسط تیم متخصص و حرفه ای ترمیم و تعمیر شود. به دلیل تاثیری که شیشه های سکوریت در زیبایی و حفظ امنیت سازه ها دارند نگهداری و تعمیر آن ها در صورت آسیب، بسیار ضروری تلقی می شود. از جمله مواردی که ممکن است باعث خرابی و یا آسیب شیشه سکوریت شود، می توان به شکستگی و یا آسیب لولا ها اشاره کرد. یراق آلاتی که در نصب شیشه های سکوریت استفاده می شوند، می توانند دچار آسیب شوند. در صورت شکستن خود شیشه باید برای تعویض شیشه سکوریت اقدام کنید.

تعمیر کردن شیشه سکوریت

آیا امکان تعمیر شیشه سکوریت وجود دارد؟

اگر شیشه سکوریت به طور نادرست نصب و اجرا شود آسیب پذیر می شود و در نتیجه دچار تخریب می شود. هنگام خرید و نصب شیشه سکوریت باید به تمامی موارد توجه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشید و علاوه بر شیشه سکوریت، یراق آلات و... نیز خراب می شوند. اما امکان تعمیر شیشه سکوریت وجود دارد و با توجه به اینکه شیشه سکوریت برای درب، پنجره و... به کار می رود، برای هر کدام روش تعمیر متفاوتی وجود دارد. لازم به ذکر است که شیشه سکوریت تنها زمانی شکسته می شود و آسیب می بیند که در برابر فشار بسیار بالایی قرار گیرد و در غیر این صورت امکان شکسته شدن آن بسیار پایین است. همچنین اگر آسیب ببینند و شکسته شوند امکان تعمیر شیشه سکوریت وجود ندارد. اما اگر یراق آلات شیشه سکوریت آسیب ببیند امکان تعمیر آن وجود دارد. برای مثال اگر ابزار اتصال شیشه به بدنه شل شوند، می توانید آن ها را تعمیر کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول تعمیر شیشه سکوریت

آیا امکان تعمیر شیشه سکوریت وجود دارد؟

شیشه سکوریت تنها زمانی شکسته می شود و آسیب می بیند که در برابر فشار بسیار بالایی قرار گیرد و در غیر این صورت امکان شکسته شدن آن بسیار پایین است. همچنین اگر آسیب ببینند و شکسته شوند امکان تعمیر شیشه سکوریت وجود ندارد.

ویژگی های منحصر به فرد شیشه سکوریت چیست؟

سختی و مقاومت بالا، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر شک دمایی، مقاومت در برابر وزنه و فشار، مقاومت در برابر تغییر رنگ و ماهیت، دوام و عمر طولانی، مقاومت در برابر شکستن و ترک برداشتن و ... از ویژگی های شیشه سکوریت هستند.