شیشه پنجره بدون دید از بیرون

همان طور که می دانید پنجره ها در انواع گوناگونی ساخته می شوند که انتخاب شیشه مناسب برای آن ها بسیار حائز اهمیت است و بر عملکرد حرارتی و بهره وری از انرژی تاثیر دارد. با توجه به افزایش جمعیت، ساخت و ساز گسترش پیدا کرده و موقعیت قرار گیری پنجره خانه ها ممکن است به نحوی باشد که فضای داخلی خانه در دید دیگران قرار گیرد و از آنجایی که حفظ فضای خصوصی برای خانه و خانواده بسیار مهم است باید تا حد امکان از این موضوع جلوگیری کرد. شیشه بدون دید از بیرون انواع مختلفی دارد که در این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم. برای  تهیه و اطلاع از لیست قیمت روز شیشه ساختمانی از جمله شیشه با خاصیت محدودیت دید از بیرون ساختمان به فروشگاه اینترنتی ساز و کار مراجعه نمایید.

مدل های مختلف شیشه بدون دید از بیرون

انواع شیشه بدون دید از بیرون عبارتند از:

  • شیشه مشجر: این مدل شیشه ها در قاب پنجره قرار می گیرند و در انواع طرح ها و نقش ها تولید می شوند، طرز تهیه این شیشه ها به این گونه می باشد که ماده مذاب شیشه را از بین غلطک های فلزی که دارای طرح هستند عبور می دهند، شما می توانید هر طرح درخواستی که دارید را روی شیشه حک کنید. با استفاده از این نوع شیشه می توان به طور کامل دید از بیرون را حذف کرد و از عبور نور به داخل خانه لذت برد.
  • حکاکی لیزر: اگر شیشه های مشجر را دیده و از بین آن ها طرح مورد نظر خود را که با دکوراسیون شما هماهنگ باشد را انتخاب نکردید، می توانید به کمک دستگاه لیزر با توجه به شیشه و ابعاد آن، طرح باب میل خود را بدون هیچ محدودیتی ب روی شیشه اجرا کنید.
  • شیشه مات: نصب این شیشه ها در قاب پنجره اجازه ورود نور را می دهد اما نمی توان طرف دیگر شیشه را دید، این شیشه ها دارای طرح و الگوهای خاصی هستند که با توجه به سلیقه و کارایی می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. کاربرد شیشه مات بیشتر برای حمام، درب ورودی مراکز تجاری و ... می باشد اما در محیط هایی که باید دید از بیرون کاهش یابد نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شیشه رفلکس: شیشه رفلکس را با استفاده از آلیاژها و فلزات خاصی می سازند و میزان تابش نور را تحت تاثیر قرار می دهند، این شیشه زیبایی خاصی دارد و اجازه دیده شدن فضای داخل را در روز و شب نمی دهد.

مدل های مختلف شیشه بدون دید از بیرون

سایر راه های محدود کردن دید پنجره از بیرون

از سایر راه های محدود کردن دید پنجره از بیرون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه مات کن: برچسب های شیشه مات کن یکی از راه های آسان برای از بین بردن دید از بیرون است، این وسیله بسیار کاربردی می باشد همچنین نحوه نصب آسانی روی شیشه دارد که سبب شده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، با استقبالی که از این برچسب ها شده تولیدی ها انواع گوناگون آن را به بازار عرضه کرده اند، با استفاده از این برچسب ها می توانید نور کافی و طبیعی را دریافت کنید و به آسانی دید مستقیم از بیرون به داخل را از بین برد.
  • ویترا: هنر ویترا بر روی شیشه از گذشته تا امروز مورد پسند بسیاری از افراد بوده که با انجام آن می توان با یک تیر دو نشان زد به گونه ای که با استفاده از نقاشی های زیبا و دل انگیز فضای خانه را زیباتر کرد و هم دید از بیرون را تا حد امکان کاهش داد. این هنر بیشتر مناسب خانه هایی می باشد که سبکی ایرانی و قدیمی دارند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید