توری برای تراس

در و پنجره های بزرگ در خانه بسیار مفید بوده و نور کافی برای فضای خانه را محیا می کنند. همچنین در گرمای هوا می توان با باز نگه داشتن درها و پنجره ها هوای خانه را به حد تعادل رساند. اما با شروع فصل بهار و تابستان که هوا رو به گرمی می رود سر و کله ی حشرات موذی مثل سوسک، مگس، پشه و... پیدا می شود، برای جلوگیری از این مشکل باید از توری های مناسب برای در و پنجره ها استفاده کرد تا ورود حشرات را تا حد قابل توجهی کاهش داد. انواع توری درب و پنجره عبارتند از:

  • توری پلیسه(آکاردئونی یا کشویی): چهارچوب مورد استفاده در این توری ها از آلیاژ ۶۰۶۳ ساخته شده است. رنگ چهارچوب ها با به کار گیری تکنولوژی الکترواستاتیک انجام می شود. جنس توری آن فایبر پلاست است که استحکام بالا و قابل شستشو بودن و قابلیت انعطاف پذیری را با هم دارد. قسمت اتصالات و قفل های آن نیز به خوبی کار شده و از جنس پلاستیک فشرده استفاده شده است.
  • توری رولینگ یا گیوتینی: این توری ها نسل جدید توری هستند که درزها را به خوبی پوشش داده و چهارچوبی آلومینیومی دارند. جنس استفاده شده برای تولید توری رولینگ فایبرپلاست است. فایبرپلاست کیفیت و استحکام بالایی دارد. اما این توری ها برای درب قابل استفاده نیستند. به دلیل قفل آهن ربایی که دارند بعد از مدتی دچار هرز شدن قفل می شوند.
  • توری آلومینیومی: این نوع توری از توری های قدیمی است. این توری ها به دلیل جنسشان همیشه ثابت بوده و سطح دید را کاهش می دهند و وقتی کثیف میشوند ظاهر خانه زشت جلوه میکند. درز بندی مناسبی ندارد و با ظرافت کار نشده است. قیمت آنها نیز تفاوتی با بقیه توری ها ندارد.

انتخاب توری درب تراس

حشرات با ورودشان به خانه می توانند با خود میکروب ها و بیماری ها را بیاورند و ریشه کن کردن آنها به سادگی امکان پذیر نیست، پس برای حل این مشکل باید قبل از اینکه در خانه تکثیر شوند و لابلای درز ها و شکاف ها جا خوش کنند فکری کنیم. با نصب توریِ درب، راه های ورودی حشرات از تراس و پاسیو را می توان بست. در انتخاب توری مناسب باید به جنس و استحکام چهارچوب، جنس و کیفیت توری، نحوه ی درز بندی ها، ابعاد و اندازه آن توجه کرد. اگر ابعاد در و پنجره به خوبی اندازه گیری نشوند ممکن است درز ها پوشانده نشوند و تاثیری در دفع حشرات نداشته باشد.

انتخاب توری درب تراس

انتخاب اندازه و جنس توری درب تراس

اندازه توری درب تراس نسبت به اندازه ی توری پنجره ها بزرگتر است. بنابراین چهارچوبی که توری در آن نصب می شود باید استحکام بیشتری داشته باشد و همچنین برای دربهای بزرگ باید از توری بسیار ریز و باکیفیت و همچنین شفافی استفاده کرد تا سبب تاری دید و از بین رفتن جذابیت دکوراسیون خانه نشود.

برای سفارش و خرید توری می توانید با پشتیبانی فروش ساز و کار تماس حاصل کرده و سفارش خود را در ابعاد و اندازه دلخواه ثبت کنید. ما در اسرع وقت سفارش شما را تولید کرده و به دست شما خواهیم رساند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید