توری پلیسه

pleated-mesh3

توری پلیسه کارایی معادل با توری در پنجره های قدیمی را دارا می باشد. با توجه به گذشت زمان و پیشرفت تجهیزات ساختمان توری پنجره نیز به توری پلیسه تغییر ساختاری داده است. توری پلیسه امروزه به عنوان بهترین نوع توری شناخته می شود و نوع آلومینیومی و پارچه ای آن نیز شناخته شده است. یکی از مواردی که اهمیت استفاده از این توری ها را دو چندان می کند، محافظت در مقابل ورود گرد و غبار یا حشرات به داخل خانه است. توری پلیسه تمام کاربرد هایی که توری پنجره دارد را دارا است و نوع مدرن آن است. به مرور زمان این توری دارای انواع مختلفی شد و همین امر موجب شد تا استقبال از این محصول دو چندان شود.

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه با در نظر گرفتن عوامل مختلفی تعیین می شود. از عواملی که در قیمت این توری تاثیر گذار است می توان به تعداد پنجره ها، سایز قاب پنجره، طرح توری پلیسه، جنس توری و نوع کاربرد آن اشاره کرد. برای مثلا قیمت توری پلیسه ای با قیمت توری پلیسه که از جنس مگنت باشد متفاوت است. توری پلیسه از چهارچوبی آلومینیومی و توری پلی استرین ساخته شده است. مزیتی که این توری نسبت به سایر توری ها دارد مقاومت در شرایط و دما های مختلف است، این توری در شرایط دمایی سرد و یا گرم پوسیده یا زنگ زده نمی شود. توری پلیسه ای به گونه ای ساخته شده است که امکان تمیز کردن آن به راحتی وجود دارد. این توری با نام های آکاردئون و تاشو نیز شناخته شده است. علت نام گذاری هم این است که توری پلیسه هنگامی که جمع شود از نظر ظاهری مشابه آکاردئون است.

قیمت توری پلیسه

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره با توجه به مزایایی که این توری دارد کاملا قابل توجیه است. از جمله مزایایی که برای آن وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی راحت
  • مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف
  • دوام بالا
  • نصب راحت
  • جلوگیری از ورود حشرات
  • قابلیت نصب روی پنجره های مختلف
  • اشغال فضای کم
  • و ..

توری آکاردئونی

توری آکاردئونی یا توری پلیسه ای از نظر ظاهری با نوع ثابت و لولایی تفاوت زیادی دارد. این توری از جدید ترین و لوکس ترین پشه بند ها محسوب می شود که قابل نصب روی پنجره های UPVC است. این توری ها نیازی به تمیز کردن، نظافت و گردگیری ندارند، گرد و غبار و دود را به خود جذب نمی کنند.

توری آکاردئونی

با توجه به موارد ذکر شده امکان نصب این توری حتی در محیط آشپزخانه نیز وجود دارد. بارز ترین ویژگی که این توری ها دارند قابلیت حمل آن ها است. محافظ توری پلیسه ای را در صورت عدم استفاده می توانید در جای خود قرار دهید. این توری از نوع توری هایی است که به راحتی جمع می شود و زیبایی بی نظیری دارد. قیمت توری پنجره پلیسه ای نسبت به سایر توری ها بیشتر است.

قیمت درب توری آکاردئونی

توری پلیسه از محصولاتی است که در سایت سازوکار به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید محصولات خود با ما در تماس باشید و قبل از خرید محصولات از کارشناسان ما راهنمایی دریافت کنید. با استفاده از توری پلیسه ای از هوای خوب فصول مختلف سال لذت ببرید و بدون دغدغه توری مناسب پنجره را نصب کنید. با شناخت انواع توری های پلیسه می توانید با در نظر گرفتن شکل و ساختار توری خود را انتخاب کنید.

 قیمت درب توری آکاردئونی

توری پلیسه پنجره دوجداره دارای قطعات زیادی می باشد که همین امر محاسبه قیمت این محصول را سخت می کند. به همین علت قیمت این توری به شکل های مختلف اعلام می شود که یکی از این اشکال قیمت بر حسب متر مربع است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید