بهترین پروفیل آلومینیوم

پروفیل های آلومینیوم قطعه هایی با سطح مقطع معینی هستند که معمولاً از جنس آلومینیوم، فولاد و غیره ساخته شده و طول بلندی نیز دارند. وزن هر پروفیل بسته به چگالی و ابعاد آن متفاوت می باشد. بیشترین کاربرد این پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی و کارخانجات صنعتی است.
دلیل استفاده فراوان از فلز آلومینیوم نیز خواص منحصر به فرد آن است که امروزه جزو پرکاربردترین مواد اولیه در تولید انواع پروفیل میباشد. به گونه ای که بسیاری از ساختمان سازان استفاده از فلز آلومینیوم را به سایر نمونه های فولادی ترجیح می‌دهند. قیمت این پروفیل ها نیز نسبت به سایر پروفیل ها ارزان تر است.

ویژگی های بهترین پروفیل آلومینیومی

یک پروفیل آلومینیومی با کیفیت باید دارای ویژگی های زیر باشد. بنابراین هنگام خرید حتما از وجود این ویژگی ها در پروفیل مدنظر خود اطمینان کافی کسب کنید.

  • یک پروفیل خوب باید باکیفیت، سبک، نرم و انعطاف‌پذیر باشد.
  • واکنش پذیری آن با هوا باید چند باشد و هرگز دچار خوردگی یا اکسید آهن نشود.
  • باید دارای رنگ روشن و سفید باشد.
  • اصلی ترین نقاط قوت این پروفیل استحکام و مقاومت بالای آن در برابر انواع شرایط آب و هوایی می باشد.
  • صرفه جویی در مصرف اتلاف انرژی به دلیل دارا بودن خاصیت تعادل دمایی.

راهنمای خرید بهترین پروفیل آلومینیومی

بهتر است قبل از خرید پروفیل آلومینیوم اطلاعاتی غنی در خصوص انواع و برند های موجود آن در بازار کسب کنید. این امر موجب می‌شود تا فرآیند خرید برای شما آسان شود. پروفیل های آلومینیومی به طور کلی در سه نوع پروفیل صنعتی ساختمانی و اختصاصی تولید می شوند‌. البته این پروفیل ها در دو حالت تبدیلی (ضایعاتی) و فابریک (درجه یک) نیز در بازار وجود دارند. تولید کنندگان زیادی در داخل کشور در حال خدمات رسانی به جامعه ساختمان سازی و کارخانجات صنعتی هستند که بهترین آنها عبارتند از شرکت پیمان، آکپا، آبسکون، کوپال و آلومرول نوین. البته در کنار این شرکت‌های بزرگ کارگاه های تراز اولی نیز وجود دارند که در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی با کیفیت پیشتازی می‌کنند. با در و پنجره آلومینیوم اختصاصی می توانید در وب سایت آریا سازوکار آشنا شوید. آریا سازوکار عرضه کننده  پنجره و درب های آلومینیومی چون درب آلومینیومی سرویس بهداشتی، درب آلومینیومی بالکن، پنجره آلومینیومی کشویی و... با بهترین پروفیل و متریال است. 

راهنمای خرید بهترین پروفیل آلومینیومی

انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل های آلومینیومی به سه دستی صنعتی، ساختمانی و اختصاصی تقسیم می شوند:

  • پروفیل صنعتی: این پروفیل ها از نظر کیفیت نسبت به سایر نمونه ها در سطح پایین تری قرار دارند؛ اما ویژگی های گوناگون آنها موجب شده است تا بسیاری از صنایع از آنها برای تولید سیستم کابلی کانال، قفسه های کابینت و مبلمان، سیستم های تهویه مطبوع، سینک حرارتی و غیره استفاده کنند.
  • پروفیل ساختمانی: این پروفیل ها همانطور که از نامشان پیداست بیشترین موارد استفاده را در صنعت ساختمان سازی دارند. دلیل این امر هم وزن اندک و انعطاف پذیری بالای آن ها است.
  • پروفیل اختصاصی: پروفیل های اختصاصی با سطح مقطعی بسیار منحصر به فرد در تولید کالاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. عمده مصرف این پروفیل ها در تولید قاب درها و پنجره های خانگی می باشد. امکان سفارش پروفیل های اختصاصی در بسیاری از کارگاه های تولیدی وجود داشته و شما می‌ توانید سفارشات خود را با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
با درود به صنعتگران عزیز.پرسشم این است که چرا پروفیلهای کشویی که در کارهای نجاری و ....بکار میرود نمیسازیید؟
به نقل از قاسمی:
با درود به صنعتگران عزیز.پرسشم این است که چرا پروفیلهای کشویی که در کارهای نجاری و ....بکار میرود نمیسازیید؟

سلام و عرض ادب، تخصص ساز و کار ساخت انواع درب و پنجره های آلومینومی می باشد. برای کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.