مرکز فروش توری پنجره

فصل تابستان همان قدر که زیبایی‌ های فراوانی دارد، دغدغه ‌هایی را هم برای ساکنین خانه ‌ها به همراه دارد. یکی از این دغدغه‌ های بزرگ حشرات موذی هستند، حشراتی که گاهی ممکن است افراد را تا حد مرگ عصبانی کنند. در این بین راهکارهای زیادی جهت جلوگیری از ورود این حشرات به داخل خانه وجود دارد. راه‌ هایی نظیر حشره‌ کش، قرص‌ های حشره کش و غیره که البته عوارضی هم دارند. استفاده زیاد از این قرص ‌ها ممکن است سلامت افراد خانه را به خطر بیندازد. اما، یک راه مقرون به صرفه و ایده ‌آل استفاده از توری‌ های پنجره است. این توری ‌ها نه تنها از ورود حشرات به داخل خانه جلوگیری کرده، بلکه امکان ورود هوای تازه را نیز فراهم می‌ کنند. این توری ‌ها در انواع مختلفی تولید می ‌شود که در ادامه آن‌ ها را معرفی می‌کنیم.

انواع توری

توری‌ ها بر اساس جنس، کاربرد و نحوه نصب، تقسیم‌ بندی می‌ شوند. البته، این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی، کمتر خانه ‌ای را می ‌توان پیدا کرد که از پنجره‌ های قدیمی استفاده کند. از این رو، توری‌ ها نیز متناسب با آن‌ ها تغییر کرده و در مدل ‌های مختلفی تولید می ‌شوند.

  • توری پنجره یو پی وی سی (UPVC)

این توری ‌ها از جنس الیاف فایبرگلاس هستند. در ساخت توری ‌های یو پی وی سی از تکنولوژی ‌های جدیدی استفاده می ‌شود که مقاومت آن ‌ها را در برابر انواع ضربه و باد شدید بالا می‌ برند. این توری ‌ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل، مانع خوبی برای ورود گرد و غبار به داخل خانه هستند، به گونه‌ ای که هرگز مانع دید منظره و همچنین تهویه هوا نمی‌ شوند. این توری‌ ها در قاب‌ های آلومینیومی قرار گرفته و بر روی درب یا پنجره تعبیه می‌شوند. از دیگر مزایای این توری ‌ها می ‌توان به مقاومت آن‌ ها در برابر تابش مستقیم خورشید اشاره کرد. به گونه ‌ای که حتی با تابش شدید و مستقیم آفتاب نیز دچار پوسیدگی و آسیب نمی‌ شوند.

  • توری آهنربایی

توری‌ های آهنربایی که به مگنتینگ معروفند قابل جدا شدن بوده و در هر پنجره‌ ای می‌ توان آن را نصب کرد. این توری ‌ها در ابعاد و طرح‌ های مختلف تولید شده و بسته به نوع درب یا پنجره نصب می‌ شوند. از مهمترین مزایای این توری ‌ها می‌توان به طول عمر بالا و قابلیت جابجایی اشاره کرد، به گونه ‌ای که با داشتن یک قفل مگنتی به طور محکمی به پنجره یا درب چسبیده و پاره و خراب نمی ‌شود. 

توری آهن ربایی

  • توری پلیسه‌ای

توری ‌های پلیسه ‌ای یا آکاردئونی یکی از بهترین مدل‌هایی هستند که برای تمامی پنجره‌ ها مناسب می‌ باشند. طرز کار این توری بسیار ساده بوده و کافیست آن را مانند پرده‌ های کرکره ‌ای بر روی پنجره نصب و در صورت نیاز آن را باز و بسته کنید. توری‌ های پلیسه ‌ای دارای وزن سبکی هستند که همین امر مقاوت آن‌ ها را بالا برده است. از ویژگی‌ های این توری‌ ها قابلیت نصب آن‌ ها از هر دو جهت راست به چپ یا چپ به راست می‌ باشد. 

فروش و خدمات پس از فروش توری پنجره

برای خرید توری‌ های پنجره ‌ای می‌ توانید به فروشگاه ‌های اینترنتی مراجعه کرده و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. این فروشگاه‌ ها با ارائه انواع توری ‌های پنجره‌ ای در طرح ‌های مختلف دغدغه‌ افراد را از مراجعه حضوری به فروشگاه ‌ها بر طرف کرده‌اند. قیمت این توری‌ ها بسته به نوع کاربرد و طرح آن ‌ها محاسبه می‌ شود که متاسفانه در این روزها به دلیل نوسانات شدید قیمت ها، از گفتن رقمی ثابت خودداری کرده‌ ایم. از این رو، برای سفارش توری پنجره‌ ای می‌ توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس گرفته و از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

بازار توری پنجره

بهتر است قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه‌ های ابزار آلات از مشخصات فنی توری ‌ها مطلع شوید تا بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین، انتخاب فروشگاه ‌هایی که خدمات مختلفی از جمله خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند، حائز اهمیت می‌باشد؛ چرا که ممکن است در نصب این توری‌ها به مشکل بر بخورید که در این صورت باید فروشگاه‌ ها با ارسال نصاب‌ های با تجربه مشکل شما را در نصب توری‌ های پنجره‌ ای بر طرف کنند.

فروش توری پنجره

مزیت توری‌های پنجره‌ای

  • طول عمر بالا و آسیب پذیری کم
  • عرضه در سایزهای گوناگون
  • روش نصب سریع و امکان جابه ‌جایی آسان
  • کاملا مقرون به صرفه
  • عدم پوسیدگی و فرسایش در فصل گرما
  • مقاومت بالا در برابر تابش شدید نور خورشید

توری ‌های پنجره‌ ای بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد غبار به داخل منزل بوده و امکان خرید آن ‌ها به صورت آنلاین در فروشگاه‌ های اینترنتی فراهم است. بهتر است در هنگام خرید به اندازه و جنس این توری ‌ها توجه کنید تا بهترین نوع آن را انخاب کنید.

شرکت سازوکار با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه درخشان در زمینه تولید و اجرای انواع در و پنجره های آلومینیومی، upvc، شیشه های ساختمانی و نماهای شیشه ای و همچنین انجام پروژه های متعدد در جای جای ایران همیشه سربلند با تکیه بر تخصص و مهارت صنعتگران عزیز مجموعه، آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی در زمینه تولید و اجرای انواع توری پنجره و سایر تولیدات مجموعه به شما سروران عزیز می باشد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید