تولید توری پلیسه

توری های پلیسه با توری های قدیمی کاملا متفاوت هستند. صفحه پشه مانند یک سیستم توری پلیسه ای است که به کمک فناوری مش پلیسه دار، به دو صورت کاملاً فشرده و تزئینی به کار می رود. در هنگام عبور از درب، توری پلیسه مانند بال های ظریف پروانه باز می شود و در صورت عدم استفاده می تواند به راحتی در فرم کاملاً جمع و جور برای استفاده راحت قرار گیرد. این توری ها در مدل های افقی به صورت بازشو چپ و راست و در مدل عمودی به صورت بالا و پایین وجود دارند.

توری پلیسه ای تزئینی و کاربردی برای درب ها، محافظت از حشرات و تهویه مناسب است. عملکرد دستی، راحت و صاف، آرام و ایمن، به صورت کاربردی در موقعیت مورد نظر باقی می ماند.

نمونه ای از توری پلیسه 

پارچه نوآورانه صفحه توری پلیسه با دوام و مش محکم

فرمول جدید، ترکیب پلی اتیلن و پلی پروپیلن برای تولید توری پلیسه است. هر رشته پلی پروپیلن جهت افزایش دوام با پلی اتیلن پوشانده شده است، که امکان دید واضح تر و تهویه مطلوب را فراهم می آورد. ماندگاری سیم با کارایی بالا و تحولات اخیر در فناوری سیم، سال ها استفاده از آن را تضمین می کند. این توری ها متناسب با انواع درب ها و سیستم های قابل اتصال، اجازه پوشش دهانه های وسیع تر را می دهد. قابلیت نصب در قسمت بیرونی/یک طرف داخلی/ قاب های مواد دوبل را دارند. رنگ قاب آن پلی استر سفید و قهوه ای می باشد. نخ توری پلیسه باعث حرکت دادن منظم توری می شود، که یک تسمه نگهدارنده نیز به اول و آخر توری وصل می شود.

مراحل تولید توری پلیسه

برای قاب دور توری از پروفیل آلومینیومی استفاده می شود، که به صورت متحرک با قالبی دیگر نیز تولید می شود. دیگر متعلقات آن شامل دستگیره، پلاستیک، پین و ... می باشد.

ابتدا قاب های آلومینیومی در ابعاد مورد نظر تهیه می شود که می تواند به صورت تک قاب یا دو قاب باشد، سپس توری با توجه به ابعاد مناسب برش داده می شود، تسمه به محل مورد نظر وصل می شود. سپس قسمت هایی که نیاز به عبور نخ دارد را برش زده، پرچ می شود و بعد از آن نخ را عبور داده و به پروفیل وصل می شود.

تولید توری پلیسه

مزایای پنجره و درب های مسکونی با توری پلیسه

فصل بارانی فصل مورد علاقه ی اکثر مردم است و مردم دوست دارند از آن لذت ببرند. اما در کنار لذت بردن، مردم باید با مشکلات مربوط به پشه ها و سایر حشرات روبرو شوند. این پشه ها و حشرات دیگر از پنجره ها و درب ها به داخل نفوذ می کنند، که این یک مشکل بزرگ برای همه محسوب می شود. این پشه ها، حشرات، مارمولک ها و غیره برای بچه ها بسیار خطرناک هستند. مردم برای خلاص شدن از شر این حشرات و پشه ها از روش های مختلفی استفاده می کنند، اما نصب توری پلیسه دار روی پنجره ها و درها بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود چنین حشراتی است. این پنجره های توری پلیسه ای همچنین به عنوان پنجره صفحه نمایشی یا صفحه نمایش حشرات یا سیستم مش نامیده می شوند.

مهمترین دلایل استفاده از توری پلیسه ای

عمده دلایل استفاده از توری پلیسه به شرح زیر است:

  • فایده اصلی توری پلیسه ای برای پنجره ها و درها این است که حشره ها، پشه ها و مارمولک ها نمی توانند به داخل نفوذ کنند.
  • پس از نصب توری پلیسه، نیاز نیست قرص های دافع پشه را سوزاند و دود خفه کننده ایجاد بشود.
  • از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند.
  • امکان خرابی این توری ها کم است و دوام زیادی در انواع شرایط محیط دارند.
  • این توری ها به روش های سفارشی ساخته شده اند که زیبایی اتاق را افزایش می دهد.
  • قابل نصب بر روی پنجره های چوبی نیز می باشد.
  • استفاده از توری پلیسه ای بهترین نمای بیرونی را می دهد تا ضمن ایجاد خانه امن، منظره زیبایی را بدهد.
  • این توری مشبک برای پنجره ها و درها به راحتی قابل نگهداری و تمیز کردن هستند.
  • قابلیت تولید در ابعاد متفاوت دارند و محدودیت ابعادی ندارند.

 

شرکت سازوکار با بیش ازسال ها فعالیت و تجربه درخشان در زمینه تولید و اجرای انواع در و پنجره های آلومینیومی، upvc، شیشه های ساختمانی و نماهای شیشه ای واجرای پروژه های بیشمار در سراسر ایران همیشه سربلند با تکیه بر تخصص و مهارت صنعتگران عزیز مجموعه، آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی در زمینه تولید و اجرای انواع توری پلیسه ای و سایر تولیدات مجموعه به شما سروران عزیز می باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید