پاک کننده شیشه مغناطیسی

تمیز کردن شیشه‌های دور از دسترس، اغلب تبدیل به یک تجربه تلخ و حتی کابوس می‌شود. به خصوص اگر شما در یک آپارتمان چندین طبقه زندگی کنید. خطر افتادن از پنجره و همچنین ترس از ارتفاع باعث خواهد شد تا شما قید انجام این کار را بزنید. اما یک اختراع هوشمندانه باعث شده است تا این کار تبدیل به یک تفریح لذت‌بخش شود. پاک کننده شیشه مغناطیسی یکی از آن دستگاه‌های هوشمند است که پتانسیل حل معمای شما را دارد. با کمک آن، تمیز کردن شیشه‌های دور از دسترس تبدیل به یک بازی کودکانه می‌شود.

پاک کننده شیشه مغناطیسی چیست؟

این دستگاه یک پاک‌کننده مدرن است که دو طرف آن را آهنرباهای مغناطیسی پوشش می‌دهند. آهنربای قسمت درونی دارای یک دستگیره است که بتوان قسمت خارجی آن را حرکت داد. برخی از این دستگاه‌ها برای سهولت بیشتر دارای دستگیره‌های بلند تا 6 متر نیز هستند. البته، قبل از استفاده باید از ثابت ماندن آهنربا بر روی شیشه اطمینان حاصل کرد.

پاک کننده شیشه مغناطیسی
این دستگاه‌ها دارای انواع و اندازه‌های مختلفی هستند، که تاثیر زیادی بر روی قیمت‌ آن‌ها دارند. بهتر است قبل از خرید حتما نوع و اندازه شیشه خود را بررسی کنید تا متناسب با آن یک دستگاه مناسب و کارآمد تهیه کنید. ارزان‌ترین پاک کننده شیشه مغناطیسی نمونه‌هایی هستند که مجهز به آهنربای کوچک‌تر بوده و برای شیشه‌های نازک مناسب می‌باشند. برای پنجره‌های ضخیم دو جداره، شما باید از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای آهنرباهای بسیار قوی‌تری هستند. این دستگاه‌ها شامل دو عدد آهنربا، فاصله‌دهنده (Spacer)، زه ایمنی سفیدرنگ، پارچه میکروفیبر، قطعات لاستییک یدکی و قطعات یدکی آهنربا می‌شوند.

چگونه از پاک کننده شیشه مغناطیسی استفاده کنیم؟

تنها چیزی که برای پاک کردن شیشه‌ها نیاز دارید یک سطل آب و مقداری شوینده است. کافیست مواد شوینده را درون سطل آب بریزید و دستگاه مغناطیسی را به آن آغشته کنید. البته، قبل از آن حتما مواد شوینده را درون سطل هم بزنید تا خوب کف کند. اکنون، آهنرباها را، که دارای اسفنج هستند، درون سطل بریزید و خوب آن‌ها را کف‌مالی کنید. نگران نباشید، آهنرباها دارای محافظ ضد آب هستند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. اما، هرگز اجازه ندهید که آهنرباهای خیس به هم بچسبند؛ چراکه جدا کردن آن‌ها از آویزان شدن بر روی پنجره نیز سخت‌تر می‌شود. آهنربا را یکی در بیرون شیشه و دیگری را در داخل شیشه قرار دهید و بگذارید قطب‌های مثبت و منفی آن‌ها از پشت شیشه خوب به هم بچسبند. اکنون به آرامی توسط دستگیره، پاک کننده را هدایت کرده و شیشه را تمیز کنید.

پاک کننده شیشه مغناطیسی

نکات مثبت پاک کننده شیشه مغناطیسی

یکی از مزایای بی‌نظیر این دستگاه‌ها این است که دو طرف شیشه را به طور همزمان تمیز می‌کنند. همچنین، اسفنج‌های دستگاه مغناطیسی بسیار نرم و استاندارد است و هیچ ردی از خود بر روی شیشه باقی نمی‌گذارد. اندازه کوچک آن‌ها باعث شده است تا به راحتی حمل شوند؛ برخلاف تی‌های دسته‌دار که فضای زیادی را در خانه اشغال می‌کنند. این دستگاه‌ها بسیار ایمن هستند و دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن شیشه‌های دور از دسترس، تا کمر از پنجره خارج شویم. متاسفانه هستند افرادی که با این کار صدمات جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد شده و حتی برخی از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

پاک کننده شیشه مغناطیسی

نکات منفی شیشه‌پاک کن‌های مغناطیسی

نباید از عیب‌های دستگاه‌های پاک کننده شیشه مغناطیسی چشم‌پوشی کرد. معمولاً فروشندگان، این دستگاه‌ها را طوری تبلیغ و معرفی می‌کنند که انگار یک وسیله مقدس است که از بهشت برای هدایت کردن اسفنج‌ها بر روی شیشه نازل شده است. اما اگر یادتان باشد، گفتیم که اگر آهنرباهای خیس بهم بچسبند چنان بهم وفادار خواهند ماند که هرگز یکدیگر را رها نمی‌کنند؛ به گونه‌ای که برای جدا کردنشان باید از زور و حتی انبردست استفاده کرد. عیب بعدی آن‌ها لک انداختن شیشه است. به طوری که پس از هر بار پاک کردن باید توسط یک دستمال خشک لکه‌ها را از بین برد.

پاک کننده شیشه مغناطیسی
پاک کننده‌های مغناطیسی این امکان را به شما می‌دهند تا به راحتی شیشه‌های دور از دسترس را تمیز کنید. اما، این کار کمی دشوار است و نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد. دانستن مزایا و معایب این ابزار به شما کمک می‌کند تا برای خرید آن بهتر تصمیم بگیرید. چون به هر حال چنین ابزاری باید قیمت مناسبی داشته باشد تا به صرفه باشد. لازم به ذکر است این محصول درحال حاضر در آریا ساز و کار به فروش نمی رسد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
با سلام و عرض ادب. متاسفانه محصول در حال حاضر موجود نمی باشد.
قیمت خرید