نحوه تشخیص شیشه سکوریت

شناسایی یک شیشه سکوریت به هیچ وجه نیاز به بازی های ذهنی ندارد! اگر همه این ترفندها را بدانید شناسایی آن کار ساده ای است. بسیاری از افراد به شوخی می گویند که برای شناسایی یک شیشه ی سکوریت باید آن را شکست که تا حدودی صحیح است، اما راه های بهتری نیز وجود دارد. بیایید راه های دیگر را نیز دریابیم.

لبه های شیشه ی سکوریت کاملا صاف هستند

صفحه ی شیشه به دلیل گرمایش شدید و یک روند خنک کننده تدریجی، سخت می شود. یک شیشه ی سکوریت، باید ماسه زدایی شود. بنابراین یک راه تشخیص خوب این است که به لبه های شیشه نگاهی بیندازید. لبه ی ورقه های سکوریت به دلیل پردازش اضافی که در آن وجود دارد صاف و یکدست هستند. به طور متضاد، شیشه ای که آبدیده نمی شود لبه ای خشن دارد. بنابراین، بهترین راه برای تشخیص این است که انگشتان خود را روی لبه ها بکشید. انگشتان دست شما مانند جادو برای تشخیص کار خواهد کرد، به ما اعتماد کنید.

نحوه تشخیص شیشه سکوریت

معایب سطح شیشه را می توان دید

با وارد شدن گرمای فوق العاده، شیشه بسیار انعطاف پذیر می شود، بنابراین هنگامی که با استفاده از انبرک برداشته می شود، این فرآیند نواقص جزئی را بر روی شیشه به همراه دارد. از نزدیک نگاه کنید، خودتان خواهید دید.

به کمک عینک های قطبی تفاوت ها را می توان دید

اگر عینک آفتابی قطبی دارید، می توانید به بهترین وجه شیشه های سکوریت را تشخیص دهید. هنگامی که عینک قطبی بر چشم دارید، شیشه ی خود را در معرض آفتاب قرار دهید و ما به شما اطمینان می دهیم که تغییر را خواهید دید. به نظر می رسد شما با استفاده از میکروسکوپ شاهد سطح آن هستید. خطوط تیره و سایه داری روی شیشه می بینید. این خطوط طی فرایند آبدیده کردن ایجاد می شوند زیرا غلطک های دستگاه از بالای شیشه عبور می کنند. چه راهی آسانی برای فهمیدن است، نه؟

نحوه تشخیص شیشه سکوریت

شیشه ی سکوریت با دریل کاری می شکند

وقتی قبل از خنک شدن با دریل روی شیشه ها ی سکوریت حفاری انجام دهیم می شکنند.

آخرین راه: یک خط بیندازید

علاوه بر این، می توانید با استفاده از یک ابزار برش شیشه، یک خط روی شیشه ایجاد کنید. اما این باید آخرین راه حل باشد، تنها اگر قصد دارید شیشه را برش دهید. اگر شیشه پوسته پوسته شد، به آن اعتماد کنید، سکوریت است! فراموش نکنید که قبل از برش شیشه، از پوشش های محافظ چشم استفاده کنید زیرا می تواند خطرناک باشد.
هنگامی که یک صفحه ی سکوریت می شکند ، خورده شیشه در محیط اطراف آن پخش نمی شود. بلکه به قطعات کوچک و نسبتاً بی ضرر می شکند. از طرف دیگر، یک شیشه ی معمولی بسیار شکننده تر است و به قطعات بزرگ نامساعد می رسد که بسیار خطرناک است.

نحوه تشخیص شیشه سکوریت

چرا باید شیشه ی سکوریت بخریم؟

شیشه ی سکوریت سخت است، در برابر حرارت مقاوم است، شفاف است، کارایی های فراوانی دارد، به راحتی خراشیده نمی شود و در طرح ها و الگوهای مختلف یافت می شود.
قیمت شیشه سکوریت نسبت به قیمت شیشه معمولی بیشتر است اما با استفاده از آنها می توانیم از ضررهایی که باعث ایجاد هزینه های بیشتر می شوند جلوگیری کنیم. آیا پرداخت کمی هزینه ی بیشتر بهتر است یا متحمل شدن ضرر های پشت سر هم؟ انتخاب با خودتان است!

نظرات خود را با ما در میان بگذارید