قیمت درب و پنجره آلومینیومی دست دوم

در برخی از موارد افراد به دلیل مختلف مانند تعویض درب و پنجره آلومینیومی و یا تخریب کردن ساختمان درب و پنجره آلومینیومی دست دوم به فروش می رساند که قیمت آنها نسبت به در و پنجره نو تا حدود زیادی مناسب تر است. قیمت درب و پنجره آلومینیومی دست دوم در اکثر موارد توسط خود فروشنده تعیین می شود و فروشندگان مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی برای این محصول در نظر بگیرند. در این مقاله قصد داریم به برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب و پنجره آلومینیومی و نحوه محاسبه قیمت این محصول بپردازیم.

موارد استفاده درب و پنجره آلومینیومی

درب و پنجره آلومنیومی به دلیل دارا بودن کیفیت عالی و قیمت تمام شده کمتر نسبت به درب و پنجره های دیگر مشتریان بسیار زیادی در بازار دارد.

برخی از موارد استفاده از این درب و پنجره ها موارد زیر هستند:

۱. استفاده برای درب تراس: یکی از مهم ترین موارد استفاده از دربهای آلومینیومی استفاده از این محصول برای درب تراس است. این محصول به دلیل دارا بودن عایق بندی مناسب و عدم انتقال گرما و سرما برای محیط هایی مانند تراس کاملا مناسب است.

۲. استفاده برای درب حمام و دستشویی: درب آلومینیومی با استفاده از آلومینیوم ضد زنگ تولید می شود، به همین دلیل می توان از درب آلومینیومی سرویس بهداشتی برای محیط هایی مانند دستشویی و حمام که در معرض رطوبت دائمی قرار گرفته اند، کاملا مناسب است.

موارد استفاده درب و پنجره آلومینیومی

۳. استفاده برای منازل: پنجره های آلومینیومی زیبایی و جذابیت خاصی دارند، به علاوه قیمت آنها اقتصادی و به صرفه است. به همین دلیل استفاده از آنها در منازل کاربردی است.

۴. استفاده در ادارات: در محیط هایی مانند محیط های اداری (پارتیشن اداری) باید از محصولی استفاده شود که کیفیت بالایی داشته و شکل ظاهری آن مناسب باشد. در این صورت استفاده از درب و پنجره آلومینیومی گزینه مناسبی است.

نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی

برای محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • طول: یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت درب و پنجره آلومینیومی طول محصول است. بدیهی است که هرچه این محصول طول بیشتری داشته باشد، به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر در تولید آن، قیمت بالاتری دارد.
  • عرض: برای محاسبه قیمت عرض در و پنجره یکی دیگر از فاکتورهای مخم است. بالا بودن عرض این محصول باعث افزایش قیمت آن است.
  • ضخامت: بالا رفتن ضخامت درب و پنجره آلومینیومی باعث افزایش کیفیت محصول و مقاومت بالاتر آن می شود، به همین دلیل ضخامت را می توان یکی از فاکتورها در محاسبه قیمت دانست‌.
  • تولیدکننده: تولیدکنندگان مختلفی که در زمینه ساخت و تولید درب و پنجره آلومینیومی فعالیت می کنند، قیمت های متفاوتی برای تولیدات خود در نظر می گیرند و مواردی مانند تجربه، تمیزی کار و غیره را در نظر می گیرند‌. با همین دلیل تولیدکننده فاکتوری اساسی برای تعیین قیمت درب و پنجره آلومینیومی است‌.

موارد استفاده درب و پنجره آلومینیومی

  • مدل: در برخی از موارد درب آلومینیومی تنها با استفاده از آلومینیوم تولید می شود و کاملا یکدست و مسطح است، اما در برخی دیگر از موارد برای انواع متنوع دربهای آلومینیومی روزنه ای قرار داده می شود و شیشه در آن محل قرار می گیرد. این مورد می تواند تا حدودی روی قیمت درب و پنجره آلومینیومی تاثیرگذار باشد‌.
  • قیمت روز دلار: قیمت فلزاتی مانند آلومینیوم تا حدودی به قیمت روز دلار بستگی دارد و با کاهش و افزایش قیمت دلار، قیمت این فلز نیز کاهش و افزایش پیدا می کند، به همین دلیل یکی از فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت درب و پنجره های آلومینیومی، قیمت روز دلار است.
  • قیمت بنزین: افزایش قیمت بنزین همواره باعث می شود هزینه های حمل و نقل افزایش چشمگیری پیدا کند. برای مثال فکر کنید هزینه حمل و نقل در حال حاضر افزایش پیدا کند در این صورت نرخ کرایه و دستمزد تمامی راننندگانی که مواد اولیه و محصول را جابجا می کردند، افزایش میابد و قیمت درب و پنجره آلومینیومی بالاتر می رود.
  • نوع سفارش: در برخی از موارد شما به عنوان یک خریدار درب و پنجره آلومینیومی را در ابعاد استاندارد و بدون هیچگونه دخالتی در امور تولید خریداری کنید، اما در برخی از دیگر موارد دوست دارید ابعاد مطابق با میل شما اندازه گیری شوند و به نوعی سفارشی سازی برای شما انجام شود.در هنگام سفارشی سازی درب و پنجره آلومینیومی قیمت این محصول افزایش پیدا می کند.

نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی

با توجه به تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، متوجه شدیم که نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره آلومینیومی کاملا پیچیده است و قیمت این محصول ممکن است به صورت روزانه دچار تغییرات شود، به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید درب و پنجره آلومینیومی هستند، دچار گمراهی شوند و ندانند که قیمت این محصول چقدر است.

در این باره باید گفت قیمت درب و پنجره آلومینیومی باید به صورت روزانه استعلام گرفته شود تا افراد بتوانند به قیمت محصول دسترسی پیدا کرده و همان روز نسبت به سفارش اقدام نمایند. برای دسترسی به قیمت در و پنجره آلومینیومی کافی است با کارشناسان آریا سازوکار تماس حاصل فرمائید. آنها شما را بصورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید