شیشه کانتر | اجرای انواع شیشه باجه و گیشه

امروزه در صنعت ساختمان سازی، از ساختمان های مسکونی گرفته تا ساختمان های تجاری و اداری استفاده از شیشه و فلز در کنار یکدیگر باعث افزایش استحکام، ایمنی و ضرافت و زیبایی هرچه تمام تر بناها و ساختمان ها می شود. بنابراین انواع مختلف ششه که با نام های مختلف، اشکال گوناگون و جنس های مختلف تولید شده اند در صنعت ساختمان سازی راه پیدا کرده اند و در ترکیب با فلزاتی همچون استیل یا فولاد جلوه های بسیار مدرن و زیبایی را به ساختمان های مختلف بخشیده اند. شیشه کانتر یا همان شیشه گیشه نوعی از شیشه سکوریت است که به منظور جداسازی فضای بین کارمند و ارباب رجوع بر روی میز متصدی نصب می شود.
این شیشه در مکان های مختلف از جمله بانک ها، اداره جات خصوصی و دولتی، صرافی ها، بیمارستان ها و... نصب می شود و دارای اشکال مختلف و متنوعی نیز است. این کانترها ممکن است در مدل های گوناگون از جمله مستطیل، دایره ای، مربع شکل، و یا نیم دایره طراحی شوند. مدل کانتر و جنس و ضخامت آن بر اساس سفارش و درخواست مشتری می تواند متفاوت باشد. ما در ادامه به انواع مختلف کانتر، مشخصات و ویژگی های آن و همچنین به کاربردهای گسترده آن بیشتر خواهیم پرداخت. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه بمانید.

کانتر شیشه ای

کانتر شیشه ای اغلب از جنس شیشه سکوریت ده میل تولید می شود. اما بسته به محل مورد استفاده و بسته به سفارش مشتری می توان ضخامت و جنس آن را متغیر نیز در نظر گرفت. به عنوان مثال در برخی از صرافی ها و طلافروشی ها جنس این نوع شیشه از نوع لمینت و ضد گلوله است. اما در اداره جات معمولی و متوسط حتی ممکن است ضخامت شیشه سکوریت مخصوص تولید کانتر از ده میل نیز کمی پایین تر باشد. کانتر شیشه ای اخیرا به عنوان پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع انتر و گیشه در اماکن مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. در هر صورت اگر بخواهیم به مزایای استفاده معمول و متداول کانتر شیشه ای اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را به صورت لیست وار برشمریم:

کانتر شیشه ای

  • ایجاد یک حائل و فاصله مناسب بین متصدی و ارباب رجوع.
  • ایجاد یک فضای مناسب برای آزادی عمل و تمرکز حواس متصدی جهت انجام وظایف و کارهای مربوطه.
  • جلوگیری از انتشار میکروب و ویروس بین متصدی و مراجعه کنندگان.
  • ارتباط چشمی و کلامی بهتر و راحت تر نسبت به انواع مختلف متریال دیگر از جمله چوب، ام دی اف و...
  • ظاهر زیبا و تمیز و شفاف.
  • عدم جلوگیری از ورود نور طبیعی و مناسب جهت عبور نور به داخل کانتر یا گیشه.
  • یک مانع کاربردی و مناسب جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به داخل گیشه.
  • ایمنی بالا و جلوگیری از دسترسی مشتری و مراجعه کننده به داخل گیشه.

کانتر شیشه ای صاف

یکی از معمول ترین، متداول ترین و پرکاربردترین نوع کانتر های شیشه ای متعلق به کانترهای صاف است. این نوع کانتر را شما به کرات در مکان های پر مراجعه و پر رفت و آمد همچون بانک ها، بیمارستان ها و داروخانه ها دیده اید. کانترهای صاف نوعی از شیشه های مقاوم و سکوریت با کیفیت هستند که به صورت عمود بر روی میز نصب و اجرا می شوند. در قسمت پایین این نوع کانترها یک سوراخ با حالت نیم دایره و یا هلالی شکل وجود دارد که راه تبادل متصدی و مراجعه کننده به شمار می آید. همچنین چند عدد سوراخ کوچکتر نیز در بالای قسمت هلالی شکل وجود دارند که به منظور تبادل کلامی دو طرف تعبیه شده اند.علاوه بر مکان های ذکر شده، این نوع کانتر در اغلب اداره جات دولتی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
اغلب موارد در اداره هایی که مراجعه کننده زیاد است و جلوی کانتر شلوغ می شود از کانتر های شیشه ای صاف استفاده می شود تا آزادی عمل و تمرکز متصدی به دلیل وجود فضای خصوصی افزایش پیدا کند و از طرفی انتقال ویروس ها و عوامل بیماری زا به داخل کانتر نیز به حداقل خود برسد. البته لازم به ذکر است که استفاده از کانتر شیشه ای صاف نه تنها به دلایل ذکر شده در این اماکن رونق دارد، بلکه این شیشه مخصوص جنبه زیبایی در دکوراسیون را نیز دارا بوده و باعث زیبا تر و شکیل تر به نظر رسیدن فضا نیز می شود. از طرفی باعث نظم بخشی به اداره مربوطه نیز خواهد شد.

کانترشیشه ای دکه ای

کانترشیشه ای دکه ای

حتما شما هم تا بحال برای خرید یک خوراکی و یا... به دکه های مختلف در سطح شهر مراجعه کرده اید. دکه یک فضای کاملا بسته است که یک و یا چند پنجره برای ارتباط با بیرون برای آن تعبیه شده اند و در مواقع نیاز باز می شوند. مواقعی که دکه دار قصد تعطیل کردن دکه خود را داشته باشد پنجره ها را میبندد و قفل می کند. کانتر شیشه ای دکه ای یا به عبارتی گیشه دکه ای نیز دقیقا همین حالت را دارد. این نوع کانتر برای فضاهایی که حضور افراد متفرقه در قسمت داخل گیشه به صورت کامل ممنوع می باشد مورد استفاده قرار می گیرند و فضای داخل آن همانند بانک ها یا ... نیست که افراد مرجعه کننده با کسب اجازه از متصدی بتوانند وارد آن شوند.
بلکه داخل کانتر به صورت کامل یک اتاقک یا فضای اختصاصی است و تنها راه تعامل با بیرون از کانتر همان پنجره تعبیه شده در آن است. پنجره نیز در در هنگام نیاز به راحتی توسط متصدی بسته و قفل می شود. اغلب کاربرد کانتر شیشه ای دکه ای در مراکزی همچون بلیط فروشی ها و یا ادرات خیلی شلوغ است. البته یکی از بارز ترین تفاوت های این نوع کانتر با نوع قبلی یعنی کانتر صاف، ایزوله بودن و بسته بودن کامل و صددرصد فضای داخل کانتر و اختصاصی بودن فضای داخلی آن است. این نوع کانتر ایمنی بیشتری دارد و متصدی بدون هیچگونه مزاحمت و فشار می تواند آزادی عمل کامل برای انجام کارهای خود در راستای راه اندازی کار مراجعه کنندگان داشته باشد.

کانتر شیشه ای مکعب

اغلب در اداره جاتی که مشغله کارمندان و متصدی ها زیاد بوده و آن ها تایم زیادی را در اداره سپری می کنند از کانترهای شیشه ای مکعب نیز استفاده می شود. این نوع کانتر فضای آزاد بیشتری را در اختیار متصدی قرار می دهد و باعث می شود متصدی راحت تر و با خیال آسوده تر بتواند با حفظ فاصله استاندارد و با در اختیار داشتن فضایی مناسب و کافی وعده غذایی و یا میان وعده خود را در حین کار و انجام وظیفه میل نماید.

کانتر شیشه ای صاف

کانترهای مکعبی باعث می شوند تا یک فضای مکعب شکل در محیط داخلی برای کارمندان فراهم شود. البته لازم به ذکر است که این نوع کانتر علاوه بر اداراتف در منازل مسکونی نیز استفاده می شود.
در منازل مسکونی کانترهای مکعبی بر روی اپن و یا میز مخصوص آشپزخانه اجرا می شوند و ضمن جداسازی محیط آشپزخانه از محیط منزل، باعث زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه نیز می شوند. اغلب برای زیباتر به نظر رسیدن کانتر شیشه ای مکعبی، یک شبکه نوری زیبا نیز در زیر آن طراحی می کنند که این شبکه نوری می تواند شامل دسته ای از هالوژن های رنگی، نورهای توکار سقفی و یا نور معمولی لامپ های ال ای دی باشد. روش های دیگری هم با استفاده از پارتیشن های شیشه ای وجود دارد که می تواند به عنوان یکی از بهترین ایده برای بستن اپن آشپزخانه باشد. به شما پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

نوع دیگری از کانترهای شیشه ای که به وفور در اداره جات، برخی طلا فروشی ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد کانتر شیشه ای کرو و دایره است. این نوع کانتر جنبه زیبایی و تزئینی دارد اما در کنار آن باعث جداسازی و ایمن سازی محیط بیرونی از محیط داخل کانتر نیز می شود. کانتر های کرو و دایره یک فضای بسیار لوکس و مدرن را در اختیار شما قرار می دهند و به همین جهت نیز در منازل مسکونی بسیار پرطرفدار هستند. اگر این نوع کانتر به منظور حفظ ایمنی محیط مورد استفاده قرار بگیرد اغلب تا بالا و تا نزدیک به سقف امتداد پیدا خواهد کرد.
اما در صورتی که بیشتر جنبه زیبایی و جذابیت بصری داشته باشد ممکن است صرفا فقط نیم متر و یا یک متر ارتفاع داشته باشد. کانترهای کرو و دایره را در طرح های مختلف و یا به عبارتی به صورت مشجر نیز مورد استفاده قرار می دهند. اما در بسیاری از موارد طرفداران این نوع کانتر تمایل دارند که از شیشه های فوق شفاف و زیبا استفاده کنند تا به درخشنگی محیط بیافزیند و و محیط مورد نظر را از لحاظ جذابیت های بصری زیبا تر نشان دهند.

کدام کانتر شیشه ای برای شما مناسب است

اینکه کدام نوع کانتر شیشه ای برای شما مناسب تر است بستگی به نوع کاربرد آن و نوع محل کار شما دارد. ما در مطالب فوق تا حدودی در مورد انواع مختلف کانترها از جمله کانتر صاف، کانتر دایره ای، کانتر مکعبی و کانتر دکه ای توضیحاتی را برای شما ارائه داده ایم. هر کدام از این کانترها علاوه بر دسته بندی فوق می توانند در دسته بندی متفاوت دیگری نیز جای بگیرند که با توجه به جنس محصول و نوع شیشه متفاوت است. به عنوان مثال نوعی از کانتر شیشه‌ای که شما برای محیط های خانگی استفاده میکنید صرفا به منظور تفکیک فضا و دکوراتیو کردن فضای داخلی است. همچنین این نوع کانتر برای یک مرزبندی معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.
به همین جهت نیز بیشتر کاربرد این نوع کانتر برای مصارف تزیینی و دکوراتیو کردن است و نیازی نیست که شما حتما از یک کانتر بسیار قوی و با مقاومت بسیار بالا استفاده کنید. به عبارتی استفاده از کانترهای های فوق لمینت و ضد گلوله برای مصارف منزل به دلیل قیمت بالایی که دارند توصیه نمی شود. بنابراین شما قبل از انتخاب کانتر شیشه ای بهتر است که مکان خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید که کانتر شیشه ای را برای پیشخوان بانک یا پیشخوان صرافی و طلافروشی خود انتخاب کنید قطعا در این مسئله باید حساسیت بیشتری به خرج دهید و نوعی از کانتر را انتخاب کنید که در مقایسه با کانتر های شیشه ای برای منازل مسکونی قوی تر باشد و مقاومت بیشتری نیز داشته باشد.
نکات مهم برای انتخاب کانتر بستگی به مکان مورد استفاده و مکان اجرا و نصب آن نیز دارد. همچنین اگر قصد دارید که در مورد قیمت کانتر شیشه ای نیز مطلع شوید ما در وبسایت بزرگ آریا ساز و کار انواع مختلف قیمت گذاری ها را برای شیشه های مختلف از جمله شیشه های سکوریت لمینت و شیشه های با مقاومت مختلف در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید متناسب با هزینه خود نوع کانتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارتفاع شیشه کانتر چقدر است

ارتفاع شیشه کانتر چقدر است

ارتفاع شیشه کانتر بستگی به نوع آن دارد. به عبارتی کانترهای صاف اغلب موارد تا سقف امتداد پیدا می کنند. اما در برخی از مکان ها نیز این کانتر ها صرفا تا محدوده خاصی امتداد دارند و برای عدم دسترسی مراجعه ‌کننده به قسمت متصدی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این در صورتی است که کانترهای مکعبی و دکه ای اغلب به صورت کامل محیط داخل خود را پوشش میدهند و از ارتباط داشتن محیط داخل با بیرون به صورت کامل جلوگیری می کنند. ارتفاع شیشه کانتر که برای منازل مسکونی و محیط های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد نیز بستگی به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. اگر شما صرفا به دلیل جدا سازی دو محیط از یکدیگر و به دلیل استفاده های دکوراتیو کانتر را در منزل مسکونی خود اجرا می کنید می توانید ارتفاع آن را محدود در نظر بگیرید.
اما اگر از کانتر شیشه ای به عنوان یک دیوار جدا کننده استفاده می کنید باید ارتفاع آن را تا سقف ادامه بدهید. بنابراین ارتفاع کانتر شیشه های بستگی به محل مورد استفاده آن، سلیقه شخصی شما و همچنین نوع کانتر دارد. هر چقدر که ارتفاع کانتر بالاتر باشد شما باید هزینه بیشتری نیز بابت آن پرداخت کنید، زیرا متراژ شیشه مورد نیاز شما بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از اینکه در مورد ارتفاع شیشه کانتر تصمیم بگیرید حتما به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. در زمینه ارتفاع کانتر شیشه این نکته را نیز باید بیان کنید که کانترهای امتداد یافته تا سقف باید به درستی نصب و اجرا شده باشند. اسکلت بندی و اجرای یک اسکلت مقاوم برای کانترهای یکپارچه اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث حفظ ایمنی و امنیت محیط بیرون و داخل کانتر خواهد شد.

کاربرد کانتر شیشه ای در ساختمان های مسکونی

کانتر در ساختمان های مسکونی اغلب به منظور تفکیک فضا مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال تفکیک فضای آشپزخانه از خانه و جداسازی میز آشپزخانه از فضای پذیرایی با استفاده از کانتر انجام می گیرد. با استفاده از کانتر شیشه ای می توان محل مناسب برای سرو غذا نیز آماده کرد.

کاربرد کانتر شیشه ای در ساختمان های مسکونی

همچنین در مکان ها و منازل مسکونی که متراژ کوچکی دارند به راحتی می توان با استفاده از یک کانتر شیشه ای یک محل دنج و آرام و مناسب برای استراحت روزانه نیز آماده کرد. از طرفی استفاده از کانتر شیشه ای برای دوش حمام نیز بسیار کاربرد دارد. حمام شیشه ای امروزه هم در ویلا های بزرگ و هم در آپارتمان های کوچک و همچنین در خانه های لوکس بسیار به چشم می ‌خورد. کانتر شیشه ای که برای حمام مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تا سقف امتداد داشته باشد یا ارتفاع کوتاهی داشته باشد.
توجه داشته باشید که از انواع مختلف شیشه های مات، شفاف و رنگی می توان به این منظور استفاده کرد. شیشه های شفاف نیز می ‌تواند به منظور کانتر حمام مورد استفاده قرار بگیرد. این شیشه وقتی بخار بگیرد حالت مات پیدا می ‌کند و داخل آن به راحتی قابل مشاهده نیست و یک فضای بسیار آرام و دلپذیر برای حمام کردن برای در اختیار شما قرار خواهد داد. جنس کانترهای شیشه ای که در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می ‌گیرند نیز بستگی به نوع مکان آن ها دارد. به عنوان مثال کانترهای مخصوص حمام و استخر اغلب از نوع با کیفیت و شیشه سکوریت درجه یک هستند، اما کانترهای جداکننده فضاهای معمولی تر می توانند از جنس شیشه های سکوریت درجه دو و درجه سه نیز باشند. شیشه ساتینا شیشه ای مات است و برای به کارگیری در بالکن، حمام، جداسازی دفاتر و ... یکی از بهترین انتخاب ها است.

ویژگی های اصلی یک کانتر شیشه ای خوب

شاید اگر بخواهیم در مورد ویژگی های اصلی کانتر شیشه ای خوب صحبت کنیم اولین گزینه ای که به ذهن شما برسد، کیفیت و دوام و مقاومت بسیار بالای این کانترها خواهد بود. البته که اصلی ترین ویژگی و خصوصیات یک کانتر شیشه ای مناسب نیز همین مقاومت بسیار بالا و درجه یک بودن آن است، اما علاوه بر آن ویژگی های مهم دیگری نیز وجود دارند که به عنوان ویژگی های اصلی کانتر شیشه ای خوب در نظر گرفته می ‌شوند. به عنوان مثال اگر بخواهیم به این ویژگی‌ ها اشاره کنیم باید موارد زیر را بیان کنیم.

ویژگی های اصلی یک کانتر شیشه ای خوب

یک کانتر شیشه‌ ای با کیفیت عالی و خوب باید به راحتی نصب شود و بدون لرزش و ارتعاش در محل مورد نظر خود مستقر شود. نصب راحت کانتر با استفاده از یراق آلات مربوطه امکان ‌پذیر خواهد بود و کیفیت کانتر نیز در این مسئله بی تاثیر نیست. دومین ویژگی که می ‌توان برای یک کانتر با کیفیت در نظر گرفت سهولت در جمع آوری کانتر است. به عنوان مثال بسیاری از افراد به عنوان مستاجر در یک اداره مشغول به فعالیت هستند و تمایل دارند که در هنگام جابجایی بتوانند به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه اضافی کانتر را جا به جا کرده و آن را به محل جدید خود منتقل کنند. بنابراین این ویژگی را می توان از جمله اصلی ترین ویژگی های یک کانتر خوب در نظر گرفت.
قابلیت تمیز کردن آسان کانتر نیز یکی دیگر از ویژگی ‌های آن به شمار می آید. اگر کانتر کیفیت بالایی داشته باشد و از شیشه درجه یک تولید شده باشد به آسانی و با یک دستمال کشی در کوتاه ترین زمان ممکن به خوبی تمیز می شود و یک فضای کاملا شفاف و زیبا و تمیز را به شما ارائه خواهد داد. اما برخی از کانترهای شیشه ای که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و همیشه حالت کثیف و کدر دارند و اصلا برای مکان های اداری (پارتیشن اداری) و تجاری گزینه مناسبی نیستند.

کانتر شیشه ای مناسب صرافی ها و طلا فروشی ها
گزینه بعدی دوام و ماندگاری بالای این محصول است. کانتر شیشه‌ای علاوه بر اینکه باید دوام بالا و مقاومت عالی در برابر ضربه و فشار داشته باشد، باید ایمنی مناسب نیز داشته باشد. شیشه های سکوریت در هنگام شکستن حالت پودری پیدا می کنند و به هیچ عنوان باعث آسیب به افراد نمی شوند. البته نوعی دیگر از شیشه های سکوریت پیشرفته با نام شیشه های لمینت نیز هستند که در هنگام شکستن نیز پخش نمی شوند و با حالت شکسته شده در جای خود مستقر باقی می مانند و ایمنی آن ها بسیار بیشتر خواهد بود.
مقاومت در برابر سرقت و ایمن سازی محیط داخلی از لحاظ دسترسی نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید برای کانتر شیشه ای در نظر گرفت. در برخی از مراکز این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از نوعی کانتر مخصوص و منحصر به فرد که کاملا نشکن و ضد گلوله است استفاده شود. بنابراین کسانی که قصد دارند تا محیط داخل کانتر را از لحاظ امنیت به صورت کامل پوشش دهند باید به این ویژگی توجه دوچندان داشته باشند.
برخورداری از یراق آلات با کیفیت نیز یکی دیگر از ویژگی ‌های مهم این محصول به شمار می ‌آید. یراق آلات کانتر عمدتا از نوع فولاد و استیل هستند. در برخی از مواقع یراق آلات کانتر نیز به همراه خود کانتر به فروش می رسند اما در برخی از مواقع شما نیاز به خرید یراق آلات به صورت جداگانه خواهید داشت. در هر صورت باید در انتخاب یراق آلات مخصوص نصب و اجرای آن نیز توجه ویژه داشته باشید تا محصول مورد نظر شما از دوام و کارایی مناسب و عالی برخوردار باشد.

کانتر شیشه ای مناسب صرافی ها و طلا فروشی ها

کانتر شیشه ای مناسب صرافی ها و طلافروشی ها باید از نوع شیشه ضد گلوله باشد. اغلب موارد کانتر شیشه ‌ای که در این اماکن مورد استفاده قرار می گیرد تا سقف امتداد می یابد و به صورت کامل محیط بیرون را از محیط داخل کانتر تفکیک می کند. ایمنی این اکانت بسیار بالا بوده و به راحتی شکسته نمی شود. همچنین امنیت کامل و صددرصد را برای فضای داخل صرافی ایجاد می کند. راه ارتباطی داخل کانتر و بیرون آن نیز صرفا از طریق یک سوراخ نیم دایره ای شکل است. این کانتر از روی میز تا سقف انتقال پیدا میکند و با یراق آلات کاملا با کیفیت و ضد برش تجهیز شده است. کسانی که قصد اجرای کانتر شیشه ای برای صرافی و طلافروشی دارند باید حتما شیشه های مخصوص لمینت ضد گلوله را بدین منظور انتخاب کنند.

countertop glass10


شیشه های سکوریت اگرچه مقاومت بسیاری در برابر ضربه و فشار دارند، اما به صورت کامل و صددرصد از جنس نشکن نیستند و با ضربات سنگین و فشارهای بالا امکان شکستگی و فرو ریختن آن ها وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال امنیت کامل و ۱۰۰ درصد هستید حتما باید شیشه های خاص و منحصر به فرد نشکن و ضد گلوله لمینت را به این منظور انتخاب کنید. صرافی ها و طلافروشی ها نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارند و باید از دست برد زدن و سرقت به صورت کامل در امان باشند. از طرفی تعامل با ارباب رجوع در این مکان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در گذشته بیشتر از کانترهای فلزی و چوبی در این اماکن استفاده می شده است، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید شیشه های بسیار شفاف و مقاوم؛ کانترهای معمولی با متریال فلزی و چوبی جای خود را به کانتر های شیشه ای داده اند.
خرید کانتر شیشه سکوریت از سازوکار

پس از توضیحات ارائه شده که در مورد انواع مختلف کانتر، جنس آن و کاربرد آن ارائه داده ایم حتما شما هم به دنبال خرید بهترین نوع این محصول در مناسب ترین قیمت ممکن هستید. از آنجا که شیشه سکوریت و شیشه لمینت تا حدود قیمت بالایی دارند ممکن است که شما برای صرفه جویی در هزینه ها به دنبال خرید نوع ارزان قیمت این محصول باشید. اما توصیه ما در ساز و کار به شما خرید یک محصول درجه یک و با کیفیت است. بهتر است که برای خرید این محصول هزینه مناسب را پرداخت کنید تا مجبور به پرداخت مجدد هزینه نشوید. زیرا شیشه های درجه دو و درجه سه مقاومت و ایمنی کافی را ندارند و ممکن است در کوتاه مدت دچار شکستگی و آسیب شوند.

 خرید کانتر شیشه سکوریت از سازوکار
بنابراین شما می توانید خرید کانتر شیشه سکوریت از ساز و کار را در بهترین کیفیت و با بهترین قیمت ممکن انجام بدهید. ما در وب سایت فروشگاهی آریا ساز و کار انواع مختلف کانتر بسیار باکیفیت را به صورت مستقیم با قیمت مناسب در معرض فروش برای شما قرار داده ایم. علاوه بر آن مشاورین ما به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره های لازم برای خرید نوع مناسب کانتر به شما مشتریان گرامی هستند. نکته مثبت دیگری که شما میتوانید با خرید از آریا ساز و کار از آن برخوردار شوید برخورداری از نصب تخصصی این محصول است. علاوه بر کادر تخصصی و مجرب ما در زمینه نصب کانتر شما می توانید از بهترین و درجه یک ترین یراق آلات نیز برای نصب آن برخوردار شوید. بنابراین وب سایت بزرگ آریا ساز و کار نه تنها در زمینه فروش کانتر، بلکه در زمینه نصب و اجرای آن نیز بسیار موفق عمل کرده است.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید