پروفیل شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت امروزه کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و در نما، دکوراسیون داخلی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این شیشه ها مزایای بسیاری دارند و هنگام شکسته شدن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شود و به کسی آسیب وارد نمی کند از این رو مورد توجه بیشتر افراد واقع شده اند. نصب شیشه های سکوریت با متعلقات بسیاری انجام می شود، در واقع این شیشه ها را نمی توان به تنهایی نصب کرد و برای اجرای آن ها حتما باید از انواع لولای شیشه، قفل شیشه، دستگیره، فریم، بست و ... استفاده کرد. پروفیل نیز از متعلقات ضروری است که هنگام نصب شیشه سکوریت باید مورد استفاده قرار بگیرد، این پروفیل ها اغلب از جنس آلومینیوم هستند و مقاومت شیشه را تا حد زیادی بالا می برند. پروفیل شیشه سکوریت در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود، اغلب این پروفیل ها با کیفیت بالا و بر حسب سفارش مشتری تولید می شوند. پروفیل شیشه سکوریت در انواع مدل، رنگ، سایز، کیفیت و ... تولید می شوند که استفاده صحیح از آن ها کاربرد و مقاومت شیشه سکوریت را چند برابر می کند. با پیشرفت علم و فناوری هر روز پروفیل های شیشه سکوریت جدیدتری به بازار وارد می شود که مدل های جدید کیفیت و طراحی بهتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد برش شیشه سکوریت را دارید، برش آن را به تیم متخصص و مجرب در این زمینه بسپارید. برای خرید و اطلاع از قیمت شیشه میرال و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت و شیشه سکوریت تهران می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

پروفیل شیشه سکوریت

پروفیل شیشه سکوریت چیست؟

پروفیل شیشه سکوریت در واقع یک قطعه آلومینیومی است که در انتهای شیشه سکوریت نصب می شود و مقاومت شیشه را چند برابر می کند، این قطعه به گونه ای طراحی شده است که از آسیب دیدن شیشه سکوریت جلوگیری می کند. شیشه های سکوریت به دلیل مزایای بسیاری که دارند به وفور مورد استفاده قرار می گیرند از این رو آشنایی با پروفیل های شیشه سکوریت و انواع آن ها بسیار حائز اهمیت است. طراحی پروفیل شیشه سکوریت بسته به نظر و سفارش مشتری انجام می شود که اغلب با بهترین متریال و با کیفیتی بالا تولید می شود، دقت داشته باشید انتخاب مناسب پروفیل تاثیر بسیاری در زیبایی و کیفیت شیشه سکوریت دارد در نتیجه باید از طرح، رنگ و ... مناسب آن استفاده کرد. امروزه استفاده از شیشه های سکوریت در نمای ساختمان، اماکن عمومی و ... بیشتر شده و عدم آشنایی مشتریان با انواع پروفیل های شیشه سکوریت می تواند شکل نا مطلوبی به محیط بدهد از این رو برای کاربران و مشترکین جذابیتی به همراه نخواهد داشت. در کل پروفیل شیشه سکوریت یکی از مهم ترین قطعات در صنعت شیشه سازی است که در انواع مختلفی تولید می شود و هر فرد متناسب با نیاز، سلیقه، بودجه و ... می تواند بهترین پروفیل شیشه سکوریت را انتخاب نماید. اغلب پروفیل های شیشه سکوریت مقاطعی فلزی هستند و به عنوان قابت نگهدارنده شیشه مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات به گونه ای طراحی می شوند که شیشه سکوریت درون آن ها قرار می گیرد و برای جلوگیری از لرزش و تکان شیشه سکوریت از یراق های لاستیکی مخصوصی استفاده می کنند. قیمت شیشه سکوریت آذرجام که از باکیفیت ترین شیشه ها است، در سایت سازوکار بسیار مقرون به صرفه است.

پروفیل شیشه سکوریت چیست؟ 

انواع پروفیل شیشه سکوریت

همانطور که اشاره شد پروفیل شیشه سکوریت کاربرد گسترده ای دارند و در صنعت شیشه سازی بسیار حائز اهمیت هستند. در واقع این محصولات برای درب و پنجره، نرده، پله، نما و ... که از شیشه سکوریت در ساخت آن ها استفاده می شود کاربرد دارند. پروفیل شیشه سکوریت با تنوع بالایی تولید می شوند و به گونه ای بسته به سفارش مشتری شخصی سازی می شوند. طراحی این محصولات باید با در نظر گرفتن کاربرد، ابعاد و ... شیشه سکوریت انجام شود. انتخاب مدل مناسب پروفیل شیشه سکوریت علاوه بر افزایش زیبایی نهایی کار به افزایش مقاومت شیشه سکوریت کمک می کند در نتیجه دوام و امنیت کار بیشتر می شود. پروفیل های شیشه سکوریت با توجه به قالب، وزن، طول، کیفیت و ... به چندین نوع تقسیم می شوند از این رو برای انتخاب صحیح این قطعات بهتر است از افراد ماهر در این زمینه کمک گرفت. به طور کلی انواع پروفیل شیشه سکوریت شامل پروفیل پی وی سی، یو پی وی سی، اختصاصی، نرمال، دیواری، ریلی و ... می شود. مجموعه های بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی انواع پروفیل شیشه سکوریت را با بهترین کیفیت و ظاهری زیبا تولید می کنند که با استفاده از آن ها می توان ظرافت، امنیت، دوام و ... شیشه سکوریت را چند برابر کرد.

انواع پروفیل شیشه سکوریت 

مشخصات پروفیل شیشه سکوریت

پروفیل های شیشه سکوریت به طور معمول از جنس آلومینیوم هستند و طراحی آن ها بسته به نوع شیشه سکوریت، کاربرد و ... آن ها انجام می شود. در گذشته تولید پروفیل شیشه سکوریت از مواد بازیافتی و بی کیفیت بود که با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری این محصولات را با آلومینیوم های درجه یک و با کیفیت بالا در طرح، رنگ، سایز و ... تولید و به بازار عرضه کردند. در واقع مشخصات پروفیل شیشه سکوریت بسته به سفارش مشتری متفاوت است و هر فرد با توجه به نیاز، بودجه و ... می تواند مشخصات خاصی را برای پروفیل شیشه سکوریت در نظر بگیرد و طراحی آن را با استفاده از این مشخصات انجام دهد. مشخصات پروفیل شیشه سکوریت تاثیر بسیاری در دوام، امنیت، زیبایی، ظرافت، عملکرد و ... شیشه سکوریت دارد از این رو حائز اهمیت است و هنگام تهیه این محصولات باید تمامی مشخصات آن را در نظر گرفت.

قیمت پروفیل شیشه سکوریت

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد پروفیل شیشه سکوریت در انواع مختلفی تولید می شود از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. قیمت پروفیل شیشه سکوریت نیز همانند دیگر محصولات بسته به عوامل مستقیم و غیر مستقیم مدام در حال تغییر است و محاسبه قیمت دقیق و به روز آن کاری تخصصی است. در واقع برای محاسبه قیمت پروفیل شیشه سکوریت باید متراژ، کیفیت، رنگ، برند، طرح و ... پروفیل را در نظر گرفت و با توجه به قیمت ارز، دسترسی به مواد اولیه، اقتصاد کشور و ... قیمت نهایی برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق پروفیل شیشه سکوریت می توان به صورت حضوری به فروشگاه های تخصصی شیشه سازی و ابزار آلات شیشه مراجعه کرد و یا از طریق سایت های معتبری که در زمینه شیشه سازی فعالیت دارند قیمت به روز این محصولات مطلع شد. آریاسازوکار نمایندگی اصلی فروش شیشه سکوریت اصفهان است که شما می توانید با مراجعه به سایت آن از قیمت شیشه سکوریت اصفهان و پروفیل مربوط به آن مطلع شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید