شیشه سکوریت ریلی

با پیشرفت در صنعت شیشه سازی، محصولات جدید در این زمینه تولید و به بازار عرضه شدند. شیشه های سکوریت یا همان شیشه نشکن یکی از شیشه های پرطرفدار و پرمصرف امروزی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. شیشه سکوریت ریلی، شیشه سکوریت تاشو، شیشه رفلکس سکوریت و... از انواع مختلف شیشه های نشکن هستند که از آن ها در درب ورودی ساختمان، شیشه حمام، شیشه بالکن و... استفاده می کنند.
شیشه های ریلی سکوریت یکی از انواع شیشه های نشکن است که علاوه بر زیبایی زیادی که در نمای ساختمان و دیگر مکان های مورد استفاده دارد، باعث می شود خطر شکستن شیشه ها کاهش یابد. از شیشه های سکوریت ریلی و تاشو به دلیل استحکام و مقاومتی که در برابر حرارت دارند، در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. در ادامه انواع شیشه های سکوریت ریلی و تاشو و ویژگی های مهم آن ها را برایتان شرح می دهیم. با ما همراه باشید. شیشه سکوریت تاشو یکی از نمونه های شیشه های نشکن است که در درب ورودی ساختمان ها و فروشگاه ها، پنجره ها و حتی درب بالکن از آن استفاده می شود. شما می توانید برای دیدن آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت و نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که علاقه دارید تا اطلاعات جامع تری در رابطه با اینکه بدانید شیشه سکوریت چیست به دست آورید؛ می توانید به بخش مقالات سایت ساز و کار مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای جلوگیری از هدررفت انرژی و یا جلوگیری از ورود حشرات می توانید از توری پلیسه استفاده کنید که در شکل های مختلف در بازار برای فروش وجود دارند. همچنین در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن شیشه ای حمام و انواع پارتیشن هستید می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. برای خرید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت و شیشه سکوریت تهران و هرگونه اطلاعاتی می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

انواع شیشه های سکوریت ریلی و تاشو

انواع شیشه های سکوریت ریلی و تاشو

در ادامه به شناخت انواع شیشه سکوریت تاشو می پردازیم:
شیشه سکوریت طرح دار ایمن تاشو: شیشه های طرح دار تاشو یکی از پرطرفدار ترین شیشه ها در این زمینه هستند. از شیشه سکوریت طرح دار تاشو برای درب سرویس های بهداشتی، درب های شیشه ای طرح دار و کسانی حفظ حریم خصوصیشان از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده می شود. در واقع این شیشه های طرح دار تاشو یک جلوه زیبا و رنگی را به محیط مورد نظرتان می بخشد.
شیشه سندبلاست تاشو: شیشه سندبلاست تاشو یکی از شیشه های زیبا و در عین حال هنری است. از این شیشه جهت حک لوگو شرکت ها بر روی آن استفاده زیادی می شود. این کار را سندبلاست کردن شیشه می گویند. البته برای اینکه شیشه سکوریت سندبلاست تهیه شود باید چند مرحله را پشت سر بگذارد.
سندبلاست کردن شیشه در واقع نوعی هنر است که با استفاده از آن شن و ماسه های ریز را با باد دستگاهی به سمت شیشه روانه می کنند. رد سایش این شن و ماسه ها بر روی شیشه طرح قشنگی را ایجاد می کنند. در واقع لایه نازکی از آن ها برداشته می شود و حالت مات از شن و ماسه، به صورت رد بر روی شیشه باقی می ماند که به این عمل سندبلاست کردن شیشه گفته می شود. همچنین اطلاعات لازم درباره درزگیر شیشه سکوریت را می توانید در این مقاله از سایت ساز و کار مطالعه کنید.

انواع شیشه های سکوریت ریلی و تاشو

شیشه رفلکس سکوریت تاشو: شیشه رفلکس سکوریت تاشو نمونه ای دیگر از شیشه های نشکن است که مقاومت بالایی دارند و در رنگ و طرح متنوع در بازار عرضه می شوند. در واقع در شیشه های رفلکس هر سمتی که نورپردازی بیشتری داشته باشد تبدیل به یک آیینه شفاف می شود. یکی از انواع شیشه های رفلکس تاشو، شیشه رفلکس طلایی است که بسیار پرطرفدار بوده ودر صنعت ساختمان سازی نمی توان از آن غافل شد.
نوع دیگر از شیشه های سکوریت، شیشه سکوریت ریلی است که به عنوان شیشه سکوریت بالکن، پارتیشن های مورد استفاده در اداره ها، جداکننده سرویس حمام از سرویس فرهنگی و... مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به شرح مدل های مختلف این محصول می پردازیم:
شیشه سکوریت بالکن ریلی: شیشه سکوریت بالکن یکی از پرمصرف ترین شیشه های سکوریت است. این محصول در ساختمان هایی که دارای بالکن هستند استفاده می شود و از مزیت های آن می توان به جلوگیری از ورود سرما یا گرما به داخل، ورود حشرات مزاحم و... اشاره کرد. شما می توانید شیشه های ریلی بالکن را در انواع رنگ روشن و مات سفارش دهید.
شیشه سکوریت ایمن ریلی هوشمند: یکی دیگر از انواع شیشه های سکوریت ریلی، نوع هوشمند آن است که در درب ورودی انواع ساختمان و اداره ها استفاده می شود. این درب با ریموت کار می کند و می توانید از طریق ریموت آن، رنگ شیشه را تغییر دهید. قیمت شیشه اردکان یزد در آریا سازوکار به صرفه و اقتصادی است، می توانید این شیشه را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه ما سفارش دهید.

شیشه های سکوریت ریلی و تاشو

شیشه های سکوریت ریلی و تاشو

شیشه سکوریت سندبلاست ریلی: از این شیشه برای انواع لوگوهای ادارات می توان استفاده کرد. به این صورت که شن و ماسه های ریز را با دستگاه های پرفشار باد به سمت شیشه های سکوریت روانه می کنند. سپس رد ماتی که از طریق پرتاب شن و ماسه بر روی شیشه بر جای می ماند را عمل سندبلاست کردن شیشه می گویند.
شیشه سکوریت ایمن ریلی طرح دار: از دیگر انواع شیشه سکوریت ریلی به شیشه طرح دار آن می توان اشاره کرد. شما می توانید از شیشه های طرح دار برای درب های شیشه ای، پارتیشن مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی و... استفاده کنید. در واقع طرح دار بودن شیشه سکوریت، محیط را از یکنواختی و سادگی خارج می کند و با استفاده از طرح های زیبا و مختلف یک تنوع خاص را به محیط موردنظرتان می بخشد.
تا اینجا انواع مختلف شیشه های سکوریت تاشو و ریلی را معرفی کردیم. شما می توایند با مراجعه به فروشگاه آریا سازوکار مدل های متنوع و زیبای این محصولات را مشاهده کنید و با توجه به نیازتان خریداری و استفاده نمائید. محاسبه قیمت شیشه سکوریت در سایت سازوکار قرار دارد. برای اطلاع ازقیمت شیشه سکوریت ریلی و... به سایت آریاسازوکارمراجعه کنید.مجموعه آریا سازوکار بهترین فروشنده از لحاظ کیفیت و جنس بالا شیشه های سکوریت تاشو و ریلی است و شما با ضمانت و گارانتی می توانید محصولتان را خریداری کنید. آریا سازوکار مجموعه ای در جهت فروش شیشه های نشکن در انواع مختلف است که با کادری مجرب و ماهر در این زمینه، بهترین خدمات را برای فروش به شما عزیزان ارائه می دهند. تیم متخص و مجرب سازوکار برش شیشه سکوریت را انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سازوکار تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید