شیشه حمام

به شیشه جدا کننده دوش حمام، از دیگر قسمت های سرویس بهداشتی و یا به اصطلاح عامیانه شیشه حمام گفته می شود. در ساخت شیشه حمام حتما باید از مواد ضد آب و اینکه در مقابل آب مقاومت زیادی داشته باشند، استفاده کنند. همچنین در پروفیل دیواری و ریلی استفاده شده در شیشه حمام حتما باید از آلومینیوم آنادایز شده استفاده کرد چون استحکام و مقاومت بالایی را شامل می شود و برای این محیط ها بهترین گزینه هستند. با نصب شیشه حمام با انواع مختلف جنس شیشه در سرویس بهداشتی، می توانید نظافت را آسان تر انجام دهید و از پخش شدن باکتری در دیگر فضاها جلوگیری کنید. 
همچنین شیشه حمام علاوه بر زیبایی خاصی که به خانه شما می دهد در واقع محیط را به یک فضای امروزی و مدرن تبدیل می کند. در این مقاله انواع شیشه حمام، اجرای شیشه در حمام، مشخصات شیشه خوب و تحویل آن را برایتان شرح می دهیم. همچنین در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن شیشه ای حمام و انواع پارتیشن هستید می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

شیشه سکوریت حمام

شیشه سکوریت حمام

امروزه به دلیل زیبایی خاصی که شیشه ها به فضای خانه می دهند، اهمیت دادن به انتخاب جنس این محصول، بسیار مهم است. استفاده از شیشه های نشکن در فضای حمام علاوه بر ظاهر زیبا و خاصی که به آن جا می دهد، از مزیت های دیگری هم برخوردار است؛ برای مثال استفاده از آن ها در محیط هایی که دائما دچار تغییرات دمایی هستند، مانند حمام، بسیار ضروری است و همچنین استفاده از این شیشه ها، خطرات جانی در مقابل شکستن شیشه را کاهش می دهد. شیشه های سکوریت از انواع پرطرفدار شیشه نشکن هستند. این شیشه ها را به دلیل استحکام بالایی که دارند، می توان در فضای حمام با انواع مختلف طرح و رنگ استفاده کرد. همچنین قیمت درب شیشه ای مغازه در وب سایت آریا سازوکار بسیار مناسب است.

انواع شیشه حمام

به دلیل استفاده زیاد از شیشه های حمام در فضای سرویس بهداشتی، سازندگان این محصول انواع مختلفی از آن را در بازار عرضه کردند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:
شیشه حمام ریلی: محبوب ترین نوع شیشه حمام است. شما می توانید از نوع تک درب تا سه درب این محصول را انتخاب و خریداری نمائید، همچنین آب بندی بهتری در مقایسه با دیگر انواع شیشه دارد. این شیشه به صورت کشویی در پشت شیشه ثابت حرکت می کند و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است.
شیشه حمام لولایی: این مدل شیشه از شیشه های پرطرفدار برای سنین بالا است. به دلیل اینکه از نیروی کمتری نسبت به درب کشویی برای باز و بسته کردن آن، استفاده می شود. همچنین در هنگام نصب دقت داشته باشید به دلیل لولایی باز شدن درب این مدل شیشه، در اثر باز شدن به وسیله دیگری در حمام برخورد نکند.
شیشه حمام تک درب: بیشتر طراحان در این زمینه، محیط دوش حمام را به واسطه سه ضلع دیوار احاطه می کنند و ضلع باقیمانده دیگر توسط یک درب شیشه ای لولایی متحرک با اندازه 60 تا 80 سانت بسته می شود.

اجرای شیشه حمام

اجرای شیشه حمام

هنگامی جنس و طرح شیشه حمام را انتخاب کردید، مرحله بعد اهمیت مساحت حمام برای نصب کابین دوش است. در بعضی سرویس های بهداشتی که فضای کوچکتری دارند، فقط به نصب کابین دوش کفایت می کند. علاوه بر مساحت حمام باید به محل قرارگیری درب و و شکل کابین توجه کنید. شما باید ابتدا ابعاد و اندازه های محل نصب را برای اجرای کابین دوش اندازه گیری کنید. سپس بعد از مشخص شدن شکل کابین دوش شیشه ای حمام باید شیشه ها را با استفاده از فریم وابزار مخصوص در جای خود نصب کنید تا ثابت بماند. در هنگام نصب حتما به کیفیت اجرای آن توجه داشته باشید تا کارایی دوش حمام افزایش یابد.

مشخصات شیشه حمام خوب

یکی از دغدغه های مهم در هنگام خرید شیشه حمام، توجه به جنس، طرح، کابین دوش و دیگر قطعات استفاده شده مناسب در آن است. شرکت های معتبر از مواد اولیه مناسب برای ساخت این شیشه ها استفاده می کنند و در عرضه آن به شما عزیزان دقت زیادی به خرج می دهند. شیشه حمامی که خریداری می کنید باید دارای ابعاد و سایز مناسب برای اجرا در حمام باشد. باید با توجه به محیط حمام خود از انواع درب لولایی یا کشویی استفاده کنید تا ضربه ای به دیگر وسائل موجود در حمام و سرویس بهداشتی نرسد.
همچنین استفاده از شیشه های سکوریت خطر شکستن شیشه را نسبت به شیشه های معمولی کاهش می دهند. شیشه سکوریت به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که در مقابل حرارت دارد بهترین گزینه جهت استفاده برای حمام است. شیشه ساتینا شیشه ای مات است و برای به کارگیری در بالکن، حمام، جداسازی دفاتر و ... یکی از بهترین انتخاب ها است.

تحویل شیشه حمام

تحویل شیشه حمام

یکی از مزیت های مهم شرکت های تولید کننده و نمایندگی های فروش شیشه حمام، تحویل و نصب به موقع و بدون مشکل این محصول است. در هنگام نصب حتما باید از ابزار آلات مناسب و با کیفیتی استفاده شود تا مشکلی برای شیشه های حمام به وجود نیاید. همچنین ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه از بهترین گزینه های یک نمایندگی یا شرکت تولید کننده است که باید به آن توجه کرد. مجموعه بزرگ آریا سازوکار یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع شیشه حمام با کیفیت است.
شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آریا سازوکار انواع مدل های مختلف شیشه حمام را در جنس و طرح و کیفیت بالا مشاهده و در صورت نیاز خریداری و استفاده کنید. یکی از مزیت های خوب این فروشگاه این است به دلیل تنوع زیاد در محصولاتشان، شما دست بازی در انتخاب دارید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید