دیوایدر شیشه ای [جداکننده فضای حمام، داخل و خارج ساختمان]

دیوایدر شیشه ای همان تفکیک کننده فضا است که در آن از کلمه لاتین دیوایدر به معنی جدا کننده استفاده می شود، این محصولات همانند پارتیشن های شیشه ای عمل می کنند. دیوایدر شیشه ای به سه دسته دیوایدر حمام، داخل ساختمان (indoor) و خارج ساختمان (outdoor) تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و با یراق آلات مخصوصی در انواع طرح، سایز، رنگ و ... تولید و به بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با دیوایدر شیشه ای در زیر به طور مختصر انواع جدا کننده معرفی شده است:

  • جدا کننده شیشه ای حمام: دیوایدر حمام یکی از طراحی های مدرن است که برای ساختمان های مسکونی، ویلایی و ... کاربرد دارد. در این سبک برای جدا کردن فضای حمام و سرویس بهداشتی از دیوایدر شیشه ای استفاده می شود و زیبایی فضا دو چندان می شود. در بیشتر مواقع از شیشه های تمام مات یا لمینت های رنگی برای ساخت این محصولات استفاده می شود که ضخامت شیشه، نوع یراق آلات، مدل دیوایدر و ... وابسته به نظر مشتری متفاوت است.
  • جدا کننده شیشه ای داخل ساختمان: این نوع دیوایدر اغلب برای ادارات، ارگان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کانتر، باکس، استند و ... شیشه ای دو فضا را از هم جدا می کند.
  • جدا کننده شیشه ای خارج ساختمان: از این دیوایدر اغلب برای فضاهای خارجی مانند بالکن، حیاط، استخر و ... استفاده می شود. شیشه ای که برای دیوایدر خارج ساختمان استفاده می شود باید علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داشته باشد.

دیوایدر شیشه ای [جداکننده فضای حمام، داخل و خارج ساختمان]

دیوایدر شیشه ای چیست؟

امروزه استفاده از سازه های شیشه ای رونق بسیاری پیدا کرده اند که به وسیله آن ها می توان فضای مدرن و زیبایی را ایجاد کرد. دیوایدرهای شیشه ای یکی از محبوب ترین سازه های شیشه ای هستند که برای تقسیم فضا از آن ها استفاده می شود، این محصولات در بخش های داخلی و خارجی تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و ... قابل اجرا و نصب هستند. دیوایدر شیشه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که هر فرد متناسب با سلیقه، متراژ، کاربرد و ... می تواند بهترین مدل را انتخاب نماید. استفاده از دیوایدر شیشه ای مزایایی مانند مقاومت و استحکام بالا، نصب آسان و سریع، تمیزی و شستشوی آسان، جلوه جذاب و مدرن، اشغال فضای کمتر و ... را دارد، از این رو محبوبیت زیادی بین عموم پیدا کرده و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه ای که برای این نوع دیوایدرها استفاده می شود باید از جنس سکوریت یا لمینت باشند تا در برابر ضربه مقاومت داشته باشند و به آسانی شکسته نشوند؛ در واقع انتخاب شیشه مناسب برای دیوایدر شیشه ای بسیار حائز اهمیت است و باید از شیشه ای استفاده کرد که در صورت شکسته شدن، برای کسی آسیبی ایجاد نکند. مجموعه هایی در سراسر ایران وجود دارند که به صورت تخصصی انواع دیوایدر شیشه ای را با رعایت استانداردها به صورت اصولی و بسته به نظر مشتری تولید می کنند، این مجموعه ها صفر تا صد کار را بر عهده می گیرند و با در نظر گرفتن تمام شرایط بهترین مدل دیوایدر شیشه ای را برای مشتری های خود طراحی و اجرا می کنند. مجموعه آریا سازوکار یکی از آن ها است.

دیوایدر شیشه ای چیست؟

فضاسازی حمام، داخل و خارج ساختمان

فضاسازی حمام، داخل و خارج ساختمان برای زیبایی نهایی ساختمان بسیار حائز اهمیت است، در واقع با استفاده از فضاسازی می توان بخش های مختلفی را ایجاد کرد که علاوه بر افزایش بهره وری از محیط، به زیبایی بیشتر فضا نیز کمک می کند. فضا سازی حمام، داخل و خارج ساختمان هر کدام مزایا و ویژگی های خاصی دارند که قبل از طراحی و اجرای کار، بهتر است نسبت به آن ها آشنایی پیدا کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. فضاسازی حمام با دیوایدر شیشه ای می تواند از ورود رطوبت، باکتری و میکروب به دیگر قسمت های ساختمان جلوگیری کند، نصب آسان تری نسبت به دیگر مصالح داشته باشد، جلوه ای زیبا و مدرن به فضا ببخشد، قابلیت خوبی در نگهداری گرما در حمام داشته باشد، مانع عبور نور نشود و ... . فضاسازی داخل و خارج ساختمان نیز مزایای بسیاری دارد که باید با رعایت اصول مهندسی و دکوراتیو انجام شود تا جلوه ساختمان را دو برابر کند. یکی از راه های آسان و پر طرفدار برای فضاسازی حمام شیشه ای با وان ، داخل و خارج ساختمان استفاده از دیوایدرهای شیشه ای است که به وسیله آن ها می توان فضایی مدرن و زیبا ایجاد کرد. 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید