قیمت شیشه سکوریت دور دوشی

امروزه با محدودیت فضا و کاهش متراژ در اکثر مجتمع های آپارتمانی و تلفیق فضای سرویس بهداشتی و روشویی، شیشه دوردوشی یا شیشه حمامی، یک راهکار مناسب و مرسوم برای تفکیک فضای سرویس بهداشتی از حمام است. شیشه‌های دوردوشی به نوعی محفظه‌های شیشه‌ای هستند که در ابعاد مختلف با طراحی گوناگون در حمام نصب شده و فضای سرویس بهداشتی را از حمام تفکیک می‌کند. در نتیجه با جدا کردن محل دوش، موقع حمام کردن دیگر نگرانی خیسی سرامیک های اطراف نیستیم.
جهت خرید شیشه دوردوشی، علاوه بر مدل و نوع شیشه، قطعا قیمت این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا سعی می‌کنیم به صورت کوتاه عوامل مهم اثرگذار بر قیمت شیشه سکوریت دور دوشی اشاره کنیم.
در تعیین قیمت شیشه سکوریت دوردوشی، عوامل مختلفی چون نوع طرح، رنگ، ابعاد، جنس، رنگ و مدل فریم اثرگذار است. در واقع میزان شفافیت یا مات بودن شیشه، نوع جنس و کیفیت در کنار ابعاد و متراژ از مهم ترین فاکتورهای تعیین قیمت شیشه سکوریت دوردوشی است. همچنین با توجه به متراژ محاسبه شده برای تعبیه محفظه شیشه‌ای، نوع و جنس یراق آلات به کار رفته را در کنار هزینه حمل و نصب شیشه نیز باید در قیمت تمام شده برای شیشه دوردوشی لحاظ کرد. شیشه سکوریت در شیراز را می توانید با قیمت مناسب از مرکز شیشه سکوریت تهران تهیه کنید.
با توجه به توضیحات بالا برای تعیین قیمت شیشه میرال یا همان شیشه سکوریت دور دوشی در ابتدا لازم است با اندازه گیری فضا و تعیین مدل و متراژ لازم برای تعبیه شیشه دوردوشی، قیمت نهایی مشخص گردد. شما عزیزان می توانید جهت راهنمایی بیشتر درباره مدل و قیمت  انواع شیشه سکوریت چون شیشه سکوریت دودی، شیشه سکورت دور دوشی و... با مراجعه به وبسایت سازوکار با شماره های درج شده تماس بگیرید تا با راهنمایی کارشناسان، قیمت دقیق را به همراه نوع و مدل شیشه دوردوشی خدمت شما عزیزان اعلام کنند. شما می توانید برای نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. همچنین برای خرید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

قیمت شیشه سکوریت دور دوشی

جنس شیشه دور دوشی چیست؟

 شیشه دوردوشی از جنس شیشه سکوریت با ضخامت ده میلی متر است که به دلیل مقاومت و ایمنی بالا به ندرت می‌شکند و در صورت شکست نیز به دلیل منحصر به فرد بودن شیشه، به قطعات ریز، صاف و صیقلی و بدون گوشه تقسیم می‌شود و برای افراد خطری ایجاد نمی کند. همچنین جنس یراق آلات مصرفی به کار رفته در کلیه دوردوشی‌ها از نوع استنلس ضدزنگ استیل ۳۰۴ است.
دور دوشی فریم لس با شیشه سکوریت 10 میلی متری همراه با یراق آلات استنلس استیل است و به دو صورت کشویی و لولایی موجود است. دور دوشی فریم دار شامل شیشه سکوریت 10 میلی متری به همراه یراق آلات استنلس استیل تولید می شود و به صورت ریلی و لولایی طراحی می گردد. شیشه دوردوشی با توجه به نیاز مشتریان و میزان فضای حمام به دو شکل فریم دار و فریم لیس و با درب های لولایی یا درب های کشویی با سیستم آنادایز و یا اسپایدری طراحی می گردد.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

جنس شیشه دور دوشی چیست؟

شیشه دور دوشی چه محاسنی دارد؟

جنس شیشه دوردوشی، شیشه مقاوم سکوریت با ضخامت ده میلی متری است که به راحتی تمیز می‌‌شود و شکسن آن بدون خطر است. یراق آلات شیشه دوردوشی نیز از جنس استیل ۳۰۴ است که تمام نگرانی ها بابت زنگ زدگی را رفع می‌کند. از محاسن شیشه دوردوشی می‌توان به طراحی شیک و دکوراسیون مدرن، جلوگیری از آلودگی فضای شستشو، جداسازی فضای حمام از توالت، عدم فرسودگی و زنگ‌زدگی شیرآلات در اثر رطوبت و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن حرارات و گرما اشاره کرد. شیشه دوردوشی یا حمام شیشه‌ای با توجه به ظاهر زیبا و استحکام بالایی که دارد، لذت استحمام در یک فضای مدرن شیشه‌ای را برای شما دوچندان می‌کند. شیشه سکوریت ۱۰ میل دودی را می توانید در سایت سازوکار مشاهده و خریداری کنید. برای محاسبه قیمت شیشه سکوریت ما را در بخش مقالات سایت ساز و کار همراهی کنید.

شیشه سکوریت دور دوشی با شیشه عادی چه تفاوتی دارد؟

درواقع این دو نوع شیشه قابل قیاس با یکدیگر نیستند و شیشه سکوریت دور دوشی به قدری مستحکم و به خطر است، که هیچ زمان برای انسان آسیبی به وجود نمی آورد و همینطور می توان گفت که محافظ خوبی است. در حالی که شیشه عادی بسیار آسیب پذیر است و با کمترین فشار می شکند. شیشه سکوریت دور دوشی را می توانید از سایت ساز و کار با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همچنین اطلاعات لازم درباره درزگیر شیشه سکوریت را می توانید در این مقاله از سایت ساز و کار مطالعه کنید. فروشگاه آریا سازوکار در زمینه فروش شیشه سکوریت و یراق آلات مربوط به آن است و تیم متخصص و مجرب آن به بهترین شکل برش شیشه سکوریت را انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید.

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید