خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی

هر خط تولیدی نیاز به تعدادی عملیات پیش از تولید دارد. شاید تصور کنید مهم‌ترین این کارها، تهیه مکان و تجهیزات است. اما به نظر من مهم‌ترین کار استخدام کارگران و کارمندان با تجربه و متخصص، سپس تهیه مکان است. اما اگر شما هم تمایل دارید بدانید حداقل فضای مناسب برای خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی چقدر است یا برای شروع به چند کارگر نیاز دارید؟ با این مقاله سازوکار همراه باشید.

حداقل فضای مناسب برای خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی

حداقل فضای مناسب برای خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی

در هر کارخانه‌‌ای تعمین فضای موردنیاز یکی از مهم‌ترین مسائل است. در قانون نیز الزاماتی برای این موضوع در نظر گرفته شده است. برای مثال حداقل فاصله مجاز میان پل‌ها و قفسه‌ها چیزی در حدود ۷۵ سانتی متر است. همچنین در صورتی که قفسه وجود نداشته باشد، از کف زمین باید فاصله را در نظر گرفت. دستگاه‌های تولید درب و پنجره یو پی وی سی نیز باید فاصله مناسبی از یکدیگر داشته باشند. این دستگاه‌ها به طور معمول ابعاد بزرگی دارند. همین موضوع موجب شده سوله‌های تولید یو پی وی سی بزرگ و کشیده باشند.
انبار نگهداری درب و پنجره UPVC نیز برحسب اندازه درب و پنجره‌های تولید شده اندازه گیری می‌شود. اما درباره حداقل فضای موردنیاز انبارکردن این درب و پنجره‌ها باید گفت ابعاد انبار باید طوری باشد که کارگران بدون مشکل بتوانند محصولات را جا به جا کنند. انبار نگهداری مواد اولیه بهتر است در فاصله مناسبی با کارگاه قرار گیرد. در صورتی که این فاصله بسیار کوتاه باشد، احتمال بروز حادثه افزایش می‌یابد. اگر این فاصله بیش از اندازه باشد نیز حمل و نقل مواد اولیه با مشکل مواجه می‌شود. از سوی دیگر هرچه فضای بیشتری داشته باشید مواد اولیه بیشتری خواهید داشت. بنابراین تولید شما دقیق‌تر و ساده‌تر خواهد بود.
از دیگر الزامات فضای مناسب نگهداری و انبار درب و پنجره یو پی وی سی دمای انبار است. حداقل دمای کارگاه و انبار این لوازم باید ۱۵ درجه سانتی گراد باشد. اما اگر این دما کمی بیشتر باشد، درب و پنجره سالم‌تر خواهد ماند. همچنین توصیه می‌شود انبار کردن درب و پنجره یو پی وی سی به شکل ایستاده صورت گیرد. در کل می‌توان گفت در صورتی که کارگاه تک سر باشد به حداقل ۱۲۰ متر مربع فضا نیاز دارید. در حالی که اگر کارگاه دو سر باشد، به حداقل ۱۸۰ متر مربع فضا نیاز دارید. لازم به ذکر است که این فضای کارگاه بدون انبار مواد اولیه و انبار محصولات است.

تعداد کارگر مورد نیاز خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی

تعداد کارگر مورد نیاز خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی

دستگاه‌های مختلفی هستند که در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند. تعداد بالای دستگاه‌ها موجب شده تعداد کارگران کاهش یابد. از این رو به طور کلی حداقل به ۴ کارگر برای شروع به کار خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی نیاز دارید. البته باید بدانید که دو سر یا تک سر بودن کارگاه نیز در تعداد کارگران موردنیاز دخیل است. در صورتی که کارگاه تولید درب و پنجره یو پی وی سی شما تک سر باشد، به یک سرکارگر و سه نفر کارگر نیاز خواهید داشت. به همین شکل اگر کارگاه تولیدی شما دو سر باشد، به یک سرکارگر و چهارکارگر نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که این تعداد به صورت حداقلی بیان شده اند.
اگر به دنبال چاشنی نوآوری و کمی خلاقیت و به طبع افزایش فروش هستید، می‌توانید در کنار کارگاه شرکت خود را نیز راه اندازی کنید. در شرکت‌هایی که اقدام به ارائه این محصول می‌کنند، به حداقل سه نفر با تخصص‌های مختلف از جمله مدیر فروش و طراح داخلی لازم است.

سازوکار ارائه دهنده درب و پنجره upvc

سازوکار ارائه دهنده درب و پنجره upvc

سازوکار یکی از شرکت‌هایی است که سال هاست در زمینه تولید درب و پنجره UPVC فعالیت می‌کند. تاریخ تولد این مجموعه به سال ۱۳۸۷ باز می‌گردد. در آن زمان این مجموعه به تولید و نصب انواع درب و پنجره UPVC، آلومینیومی، نمادهای شیشه‌‌ای و شیشه‌های ساختمانی مشغول بود. با گذر زمان و استقبال از تولیدات این مجموعه، مدیران سازوکار برآن شدند شرکت این مجموعه را تاسیس کنند. در شرکت سازوکار عملیات فروش، بازاریابی و ارائه اطلاعات کافی به مشتریان صورت می‌گیرد. تاریخ تولد شرکت سازوکار نیز به سال ۱۳۹۷ باز می‌گردد.
تیم متخصص و مجرب، اجرا و نصب تجهیزات و ارائه درب و پنجره یو پی وی سی با کیفیت از جمله عواملی بود که این مجموعه را سرآمد تولید UPVC در ایران کرد. شرکت سازوکار با هدف آشنایی بیشتر شما با این مجموعه و به طبع افزایش فروش، اقدام به تاسیس سایت سازوکار کرده است. از جمله راه‌های ارتباطی با این مجموعه می‌توان به سایت سازوکار، ایمیل شرکت، تلفن‌های آماده پاسخگویی به شما عزیزان و آدرس این مجموعه واقع در خیابان هشت بهشت غربی، بین چهار راه گلزار و ملک، نبش کوچه ۱۶، ساختمان الماس، طبقه پنجم واحد ۱۸ اشاره کرد.
برای خرید یا مشاوره راه اندازی خط تولید UPVC هم اکنون می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید بهترین درب و پنجره‌های یو پی وی سی را از این مجموعه تهیه کنید. کافی است سری به سایت، ایمیل یا شماره تلفن‌های این شرکت بزنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید