نصب در و پنجره دوجداره UPVC

مزایای بسیار زیاد در و پنجره های دوجداره upvc موجب شده‌اند که امروزه تقاضا برای نصب و ساخت آن ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بدون تردید با نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی علاوه بر ایجاد نمایی شیک و فضایی زیبا می توانید از مزایای دیگر آن مانند جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما نیز بهره ببرید. درب و پنجره های دوجداره upvc از دوام و استحکام بی نظیری نیز برخوردار هستند. بسته به نوع و جنسی که برای تولید و نصب درب و پنجره دوجداره انتخاب می‌کنید، کیفیت آن ها می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این برای ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد سعی کنید از خدمات یک مرکز نصب و نصاب حرفه ای کمک بگیرید.
اگر نصب درب و پنجره دوجداره UPVC به شکل اصولی و مهندسی صورت نگیرد، ممکن است که از کیفیت کار به شکل قابل توجهی کاسته شود. مجموعه سازوکار به عنوان مرکز فروش و نصب در و پنجره تک جداره و دوجداره یو پی وی سی این اطمینان را به شما می دهد با بهره گیری از تخصص و تجربه نصاب های حرفه ای، انواع در و پنجره دوجداره UPVC و انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره و تک جداره را برای شما اجرا می کند. شما می توانید طبق سلیقه و نیاز خود قطر پنجره دوجداره را انتخاب کنید. 

 مراحل نصب پنجره دوجداره

مراحل نصب پنجره دوجداره

همانگونه که عنوان شد، برای نصب پنجره دوجداره باید با استفاده از تکنیک های خاص به صورت اصولی روی به نصب کردن آنها آورده شود.

تمیز کردن محل نصب

بررسی مراحل نصب پنجره دوجداره UPVC نشان می دهد که در گام نخست باید محل نصب آنها به خوبی تمیز شود. عمدتا پس از ساخت و ساز مصالح مورد نیاز برای فعالیت های ساختمانی بر روی چارچوب و فریم، اضافاتی باقی می مانند. سعی کنید قبل از انجام هر عملی تمامی اضافات و مصالح باقیمانده را پاک کنید. علاوه بر این، چنانچه چاله یا حفره های بزرگی در مسیر وجود داشته باشند را با استفاده از گچ یا سیمان باید پر کرد. این شرایط کمک می کند که در تراز بودن عایق بندی و استحکام پنجره دوجداره مشکل خاصی به وجود نیاید.

تعیین محل پیچ اتصال پنجره به دیوار

در گام بعدی برای نصب پنجره دوجداره با استفاده از پیچ می توان اتصال و نصب را انجام داد. در حالت کلی از دو نوع پیچ بولتکس و پیچ سرمته یا خودکار برای نصب می توان استفاده کرد. در انتخاب پیچ با توجه به نوع سطح پنجره می توان گزینه مورد نظر را انتخاب نمود. اگر سطح نصب آجری باشد، پیچ بولتکس و پیچ خودکار گزینه های مناسب هستند. چنانچه قصد دارید بر روی سطح بتن و سیمانی، پنجره دوجداره را نصب کنید باید از پیچ بولتکس کمک بگیرید. علاوه بر این برای نصب پنجره دوجداره بر روی فریم آهنی، استفاده از پیچ خودکار بهترین گزینه است.
نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، تراز کردن سطح به شمار می رود. برای افزایش کیفیت کار هنگام پیچ کردن بهتر است از یک تراز عمودی استفاده نمایید.

 تزریق چسب سیلیکون و فوم

تزریق چسب سیلیکون و فوم

گام بعدی برای نصب پنجره دوجداره، تزریق فوم و چسب سیلیکون است. پس از تمیز کاری دیوار و پنجره برای درزگیری فواصل و افزایش عایق بندی می توانید از چسب سیلیکون و فوم استفاده نمایید. سعی کنید ابتدا بر روی درزها از چسب سیلیکون استفاده کنید. سپس برای یکنواخت کردن صحت از لیسه کشی کمک بگیرید. در انتها نیز برای بر جدا کردن برچسب های محافظ قاب دور می توانید اقدام نمایید. اگر قصد دارید از فوم برای نصب بهره بگیرید، سعی کنید فاصله پنجره تا دیوار را با اندازه تقریبی یک سانتیمتر در نظر داشته باشید. این فاصله با استفاده از فوم پر می شود. نوع ساخت فوم پلی اورتان به گونه ای است که پس از تزریق شدن حجیم می شود و به راحتی می تواند منافذ موجود را بپوشاند.

نصب شیشه دوجداره روی پنجره

پس از طی کردن مراحل بالا باید در گام آخر برای نصب شیشه دوجداره روی پنجره کار کنیم. ابتدا سطح پروفیل یو پی وی سی که محل نصب شیشه دوجداره است را باید به خوبی تمیز کرد. در این مرحله به منظور تنظیم سطح برای قرار دادن شیشه دوجداره بر روی پنجره می توان از قطعات پلاستیکی با عنوان تاکوز یا زیر شیشه کمک گرفت. در حالت کلی برای هر قطعه از شیشه دوجداره باید دو عدد تاکوز متحرک و دو عدد تاکوز ثابت را مورد استفاده قرار دهید. پس از این کار می توانید بر روی زیر شیشه، شیشه های دوجداره را قرار داده تا برای جایگذاری زوارها بتوان اقدام نمود.
نکته مهمی که در این مرحله وجود دارد، استفاده از چکش غیر فلزی برای ضربه زدن روی زوار پنجره و جایگذاری مناسب آن است. استفاده از چکش های فلزی موجب شکسته شدن زوار می شود. بدون تردید نصب در و پنجره دوجداره نیاز به تخصص بالایی دارد. چنانچه قصد دارید در ساختمان های خود از در و پنجره دوجداره استفاده کنید، می توانید از یک مرجع تخصصی نیاز خود را دریافت نمایید. برای نصب پنجره های دوجداره، استفاده از فریم آهنی ضد زنگ و ابزار تخصصی دیگر نیز اهمیت بالایی دارد.
قیمت نصب پنجره دوجداره

قیمت نصب پنجره دوجداره

برای تعیین هزینه و قیمت نصب پنجره دوجداره فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شوند. بدون تردید نوع پنجره ای که انتخاب می کنید از مهمترین عوامل برای اعلام هزینه نصب پنجره دوجداره است. علاوه بر این مورد، محل اجرای پروژه و شرایط نصب نیز از دیگر مواردی عنوان می شوند که می توانند در اعلام قیمت نهایی نصب پنجره دوجداره، تاثیرگذاری خود را نشان دهند. با توجه به ابعاد پروژه، نقشه پروژه و مدل های مختلفی از پنجره دوجداره که انتخاب می‌کنید باید قیمت آنها اعلام شود.
امروزه انواع مختلفی از در و پنجره های دوجداره از نوع پروفیل upvc را می توانید برای ساختمان های خود سفارش دهید. نوع کشویی بودن پنجره یا تعداد بازشوهای آن ها از دیگر مواردی به شمار می‌روند که در اعلام هزینه نصب می توانند اثر گذار باشند. فراموش نکنید در کنار قیمت نصب پنجره دوجداره باید کیفیت نصب نیز مدنظر قرار گیرد. مجموعه سازوکار به عنوان یک مرکز تخصصی و مجرب در زمینه نصب در و پنجره upvc با بهره مندی از پرسنل مجرب و ماهر این امکان را می‌دهد که سفارش خود را برای نصب انواع درب و پنجره ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. قیمت هر متر مربع پنجره upvc در سایت آریا سازوکار بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید