انواع شیشه بالکن

برای زیبا سازی نمای ساختمان ها می‌توان از بالکن هایی با شیشه های زیبا و طرح های خاص استفاده کرد. مدل های مختلفی برای نصب شیشه بر روی بالکن می‌توانید انتخاب کنید. این روزها شیشه به عنوان یکی از متریال کاربردی برای زیبا سازی و ایجاد فضای بهینه در ساختمان، از کارایی زیادی برخوردار است. بالکن های شیشه ای سکوریت می توانند قسمتی زیبا و جذاب و یک فضای جداگانه در خانه شما ایجاد کنند. با توجه به نوع طراحی و ساخت بالکن های شیشه ای، قادر هستيد در هر زمانی در آنجا بنشینید و از منظره روبرو لذت ببرید. برای محافظت از بالکن و پوشش آن‌ها از شیشه هایی با ضخامت های مختلف می توان استفاده کرد، علاوه بر این نوع طراحی شیشه ها نیز با هم تفاوت هایی دارد. مجموعه سازوکار به واسطه فعالیت گسترده ای که در زمینه نصب بالکن شیشه ای انجام می دهد، انواع شیشه های مناسب برای کاربری‌های گوناگون ساختمان را در اختیار شما قرار می دهد. معایب بالکن شیشه ای را نیز برای شما عزیزان شرح داده ایم.

انواع شیشه بالکن

شیشه های مناسب برای بالکن کدام شیشه ها هستند؟

همانگونه که عنوان کردیم، به لحاظ نوع شیشه و طراحی آن ها می توانید انواع مختلفی را برای نصب بر روی بالکن های خود انتخاب کنید. در این بین باید بدانید هنگام انتخاب شیشه باید فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. از جمله این موارد وزن شیشه، اندازه، رنگ بندی، متریال به کار رفته برای تولید آن و نوع طراحی حرفه ای یا ساده شیشه می توانند عنوان شوند. بسته به نیازی که دارید و نوع کاربری ساختمان، از میان گزینه های موجود می توانید انتخابی مناسب انجام دهید.

  • شیشه بالکن ریلی یا کشویی: یکی از محبوب ترین نوع شیشه ها برای نصب در بالکن، شیشه های کشویی یا ریلی هستند. کاربری بسیار ساده آن‌ها و همچنین امکان نصب بر روی انواع پروژه ها را می‌توان مزایای نصب شیشه بالکن ریلی یا کشویی عنوان کرد. این نوع شیشه ها به واسطه سهولت شستشو و همچنین کارایی آسان، از جمله پرطرفدارترین گزینه ها می توانند عنوان شوند. بر روی بالکن های کشویی می توان شیشه هایی با ضخامت ۸ میلیمتر و با مقاومت بی نظیر نصب کرد.
  • شیشه بالکن نرده ای: نوع دیگری از شیشه ها را که برای بالکن می توانید انتخاب کنید، شیشه‌های نرده‌ای هستند. این نوع شیشه در واقع نوعی محافظ و نرده به حساب می رود. از شیشه های سکوریت با حداقل ضخامت ۱۰ میلیمتری برای ساخت شیشه بالکن نرده ای استفاده می شود. امروزه به جای استفاده از نرده های قدیمی می توانید این مدل از شیشه های بالکن را برای ایجاد فضایی خاص و منحصر به فرد انتخاب کنید. شیشه های بالکن نرده ای از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در ساخت آن‌ها از ریل های آلومینیومی استفاده می شود. مقاومت بی نظیر در برابر تغییرات آب و هوایی از دیگر ویژگی های شیشه های نرده ای عنوان می شوند.

شیشه های مناسب برای بالکن کدام شیشه ها هستند؟

  • پنجره تاشو بالکن: برای نصب شیشه بر روی بالکن می توانید این مدل را نیز انتخاب کنید. همانگونه که از نام این شیشه بالکن مشخص است، برای جمع کردن و باز کردن آن از یک سمت می توان اقدام کرد. نوع ساخت اینه شیشه بالکن به صورتی بوده که دارای یک پنل ثابت و یک پنل متحرک است. برای پنجره تاشو بالکن قادر هستید از میان شکل های مختلفی مانند هوشمند، تاشو و آکاردئونی، گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. این نوع شیشه از جنس سکوریت و با عایق بی نظیر می توانند از ورود صداهای مزاحم، گرد و غبار و حشرات به فضای بالکن جلوگیری کنند.
  • شیشه بالکن لولایی: شیشه های لولایی برای نصب بر روی بالکن به عنوان ساده ترین شکل شیشه می توانند انتخاب شوند. به راحتی قادر هستید که از شیشه بالکن لولایی در فضاهای مورد نظر استفاده کنید. این مدل از شیشه های بالکن سطح بسیار کمی را از فضا اشغال می کنند، علاوه بر این در ساختار شیشه بالکن لولایی از جک هیدرولیک یا استوپ، به منظور باز و بسته کردن آرام آن‌ها استفاده می شود. از مزایای نصب این شیشه می توان به سهولت در نصب، سادگی در ساختار، زیبایی و عایق بودن در برابر نفوذ گرد و خاک اشاره کرد. این مدل از شیشه های بالکنی را با شیشه های سکوریت ضخامت ۱۰ الی ۱۲ میلیمتری تولید می کنند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
  • شیشه بالکن فریم لس: یکی دیگر از زیباترین مدل های شیشه بالکن را شیشه بدون فریم یا فریم لس می‌توان عنوان کرد. در واقع شیشه بالکن فریم لس به گونه‌ای است که بدون هیچ گونه مانعی قادر هستید تمام فضا و منظره بیرونی را مشاهده کنید. شیشه های فریم لس معمولا از شیشه های لمینت تولید می شوند. نصب بسیار آسان و ساده و همچنین مقاومت بالا در برابر نفوذ گرد و غبار از مزایای این شیشه بالکن هستند.
  • بالکن شیشه ای گرد: این روزها علاقه کاربران به ایجاد فضای خاص و منحصر به فرد موجب شده است که در زیباسازی نما از طرح‌های مختلفی استفاده کنند. یکی از جدیدترین طرح هایی که برای بالکن می توان از آن بهره برد، استفاده از نوع بالکن شیشه ای گرد است. اگر به دنبال ایجاد یک بالکن لوکس هستید و قصد دارید نمایی شیک برای ساختمان خود طراحی کنید، توصیه ما به شما خرید بالکن شیشه ای گرد و نصب آن خواهد بود. این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

برای انتخاب و خرید هر کدام از مدل هایی که عنوان کردیم، می توانید محصولات موجود در مجموعه سازوکار را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به نیاز خود می توانید نوع شیشه را با هر ضخامتی که انتخاب کرده اید را سفارش داده تا ما به صورت تخصصی و سفارشی، طراحی مورد نظر را انجام دهیم.

شیشه های مناسب برای بالکن کدام شیشه ها هستند؟


شیشه بالکن ارزان

تنوع طراحی و ساخت بالکن ها و استفاده از انواع شیشه ها با ضخامت های مختلف موجب شده است که برای اجرای طرح ها و طراحی بالکن بتوانید به لحاظ قیمتی و هزینه ای که در نظر گرفته اید، انتخاب خود را انجام دهید. بررسی قیمت شیشه بالکن نشان می دهد که عوامل متعددی مانند ضخامت شیشه، نوع یراق آلات به کار رفته، رنگ شیشه، ابعاد کلی و همچنین مدل شیشه که می‌تواند کشویی، لولایی، ساده و بدون فریم باشد، بر قیمت گذاری آن اثرگذار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیشه بالکن ارزان قیمت می توانید با کارشناسان و مهندسین ما در ارتباط باشید. شیشه های بالکن ثابت و ساده از قیمت مناسبی برخوردار هستند. سازوکار عرضه کننده انواع شیشه بالکن با قیمتی مناسب است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول انواع شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن چگونه هستند؟
انواع شیشه بالکن شامل شیشه بدون قاب، شیشه بالکن پنجره ای، شیشه بالکن نرده ای و... می شوند.
انواع شیشه بالکن در سایت سازوکار موجود هستند؟
سازوکار ارائه دهنده انواع شیشه بالکن، پارتیشن شیشه ای و غیره است و محصولات خود را با قیمت بسیار مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت، عرضه و اجرا می کند.