آرام بند شیشه سکوریت

آرام بند شیشه سکوریت محصولی است که بر روی شیشه نصب می شود و از بهم خوردن ناگهانی شیشه جلو گیری می کند. این محصول در انواع مختلف و جنس های متفاوت تولید و روانه بازار می شود و کیفیت بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم به آرام بند شیشه سکوریت و موضوعاتی درباره این محصول بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.به طور کل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه سکوریت مات و هر نوع شیشه ای می توانید با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید. محاسبه قیمت شیشه سکوریت را در این مقاله از سایت ساز و کار شرح داده ایم.

آرام بند شیشه سکوریت چیست؟

آرام بند شیشه سکوریت یکی از یراق آلاتی است که برای شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع متفاوت در بازار موجود است. این محصول را می توان یکی از محصولات مکانیکی دانست که روی زمین و یا روی چارچوب در نصب می‌شود و از بهم خوردن در جلوگیری می کند. به صورت کلی می‌توان گفت آرام بند علاوه بر استفاده برای شیشه سکوریت برای انواع مختلف کابینت ام دی اف، کمد و غیره کاربرد دارد.

آرام بند شیشه سکوریت چیست؟

انواع آرام بند شیشه سکوریت

به صورت کلی می‌توان گفت آرام بند شیشه سکوریت در سه نوع کلی تولید و روانه بازار می‌شود:

  • آرام بند چند مرحله ای: این محصول را می توان یکی از محصولاتی دانست که بالای در ها نصب می شود و بسته شدن چند مرحله‌ای در کمک می کند. از این محصول در ابتدا برای درب های چوبی و فلزی استفاده می شد، اما با گذشت زمان استفاده از آن برای شیشه سکوریت رواج زیادی پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این محصول این است که اگر مدت زمان زیادی از نصب شیشه سکوریت گذشته باشد، باز هم می‌توانید آن را بالای در نصب کنید و به صورت کلی می‌توان سهولت نصب را یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این محصول دانست.
  • آرام بند توکار: این محصول یکی دیگر از محصولات پرکاربرد برای شیشه سکوریت است که داخل زمین کار می‌شود و به هیچ عنوان بقایای آن پیدا نیست. آرام‌بند توکار دارای قدرت و استحکام بسیار بالایی است و به راحتی امکان خراب شدن آن وجود ندارد، اما مهم‌ترین عیب این محصول را می توان سخت بودن نصب آن عنوان کرد، زیرا برای نصب این محصول باید در ابتدا زمین را بکنیم و مراحل سختی پیش رو داریم.
  • آرام بند روکار: این محصول به جای لولا روی در نصب می شود. به صورت کلی می‌توان گفت آرام بند روکار هم به جای لولا عمل می‌کند و هم باعث بسته شدن آرام درب شیشه سکوریت می شود. این محصول در سایزهای مختلف و متفاوتی تولید و روانه بازار می شود که با توجه به اندازه و وزن در می توان انواع متفاوت آن را مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از آرام بند روکار این است که این محصول به سادگی نصب می‌شود و سهولت نصب باعث می شود بتوان در کم‌ترین زمان ممکن این محصول را استفاده کرد.

انواع آرام بند شیشه سکوریت


مزایای آرام بند شیشه سکوریت

برای اشاره کردن به مزایای آرام بند شیشه سکوریت در ابتدا باید این محصول را در دو دسته توکار و روکار قرار بدهیم و سپس مزایای آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم:
مزایای آرام بند توکار شیشه سکوریت:

  • این محصول از استحکام و قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
  • زیبایی و چشم نوازی این محصول را می توان یکی دیگر از مزایای آرام بند توکار دانست.
  • این محصول برای مدت زمان طولانی قابل استفاده است و امکان خراب شدن آن کم است.

مزایای آرام بند روکار شیشه سکوریت:

  • این محصول می‌تواند به جای لولا مورد استفاده قرار بگیرد.
  • در مکان هایی که در معرض رطوبت همیشگی قرار دارند، این محصول بهترین گزینه است.
  • وجود سایز های متفاوت برای این محصول انتخاب را برای افراد راحت تر می کند.
  • سهولت نصب یکی دیگر از مزایای آرام بند روکار است.

 مزایای آرام بند شیشه سکوریت


معایب آرام بند شیشه سکوریت

برای پرداختن به معایب آرام بند شیشه سکوریت آن را در دو دسته جداگانه قرار می دهیم:
معایب آرام بند توکار شیشه سکوریت:

  • آرام بند توکار برای مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، مناسب نیست.
  • در صورت خراب شدن این محصول تعمیر آن سخت و دشوار است.
  • نصب آرام بند توکار کار کاملاً دشواری است.
  • معمولاً آرام بند توکار قیمت بالاتری دارد.
  • برای نصب این محصول نیاز به صرف هزینه های زیاد است.

معایب آرام بند روکار شیشه سکوریت:

  • استحکام این محصول نسبت به مدل‌های توکار کمتر است. قیمت شیشه اردکان یزد در آریا سازوکار به صرفه و اقتصادی است، می توانید این شیشه را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه ما سفارش دهید.
  • این محصول زیبایی چندانی ندارد.
  • امکان خراب شدن آن نسبت به مدل‌های توکار بیشتر است.

 معایب آرام بند شیشه سکوریت

 

نحوه نصب آرام بند شیشه سکوریت

برای پرداختن به نحوه نصب آرام بند شیشه سکوریت، انواع آرام بند ها را در سه دسته جداگانه قرار می دهیم و سپس نحوه نصب آنها را بررسی می کنیم:

  • نحوه نصب آرام بند شیشه سکوریت چندمرحله‌ای: آرام بند شیشه سکوریت چند مرحله ای را می توان یکی از محصولاتی دانست که به سهولت و آسانی روی مکان های مختلف نصب می شود. برای نصب این محصول روی شیشه سکوریت تنها باید چند عدد پیچ روی شیشه سکوریت نصب شود و سپس آرام بند چند مرحله ای داخل پیچ ها قرار بگیرد.
  • نحوه نصب آرام بند روکار شیشه سکوریت: برای نصب آرام بند روکار تنها کافیست جای لولاهای در را با آرام بند ها عوض کنیم. آرام بند روکار به سهولت نصب معروف است و تنها با استفاده از چند پیچ روی درب قرار داده می شود.
  • نحوه نصب آرام بند توکار شیشه سکوریت: برای نصب آرام بند تو کار در ابتدا باید زمین کنده شود. بعد از کندن زمین قاب آرام بند در داخل زمین قرار داده می شود و سپس خود آرام بند در داخل قاب قرار می گیرد. برای پوشاندن قسمت های کنده شده زمین مجدداً از قاب دیگری که برای آرام بند طراحی شده است، استفاده می شود. به صورت کلی نحوه نصب این محصول کاملاً دشوار است، به همین دلیل افراد زیادی از خرید و استفاده از آن استقبال نمی‌کنند.

نحوه نصب آرام بند شیشه سکوریت


قیمت آرام بند شیشه سکوریت

قیمت انواع متفاوت این محصول به موارد مختلفی بستگی دارد، برای مثال نوع محصول تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن دارد. به صورت کلی آرام بند توکار قیمت بالاتری نسبت به آرام بند رو کار و آرام بند روکار قیمت بالاتری نسبت به آرام بند چند مرحله ای دارد. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت این محصول را می توان کیفیت آن دانست. اگر این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن بالاتر است در حالی که محصولاتی که با استفاده از فلزات بی کیفیت تولید می‌شوند معمولاً قیمت پایین تری دارند. شیشه سکوریت ۱۰ میل دودی را می توانید در سایت سازوکار مشاهده و خریداری کنید. تخصص اصلی شرکت اریا سازوکار ارائه انواع شیشه سکوریت است و تیم متخصص و مجرب آن می توانند به بهترین شکل برش شیشه سکوریت را انجام دهند. با کارشناسان آن تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. در سایت آریا سازوکار تمام اطلاعات درباره مراحل ساخت شیشه سکوریت، یراق الات شیشه سکوریت، سوراخکای، برشکاری و... شیشه سکوریت شرح داده شده است. در سایت آریا سازوکار اطلاعات مفیدی درباره شیشه سکوریت کسب کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید