کابین آسانسور شیشه ای

با شنیدن نام کابین آسانسور شیشه ای ممکن است اولین مسئله‌ای که در اذهان شما دوستان عزیز تداعی شود عدم امنیت کافی آن هاست. اما اینگونه نیست و برخلاف تصور عموم مردم کابین آسانسور شیشه‌ای از استحکام و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ضمن اینکه کابین های شیشه ای آسانسور جلوه ای بسیار منحصر به فرد و جذاب دارند. به همین خاطر از کابین آسانسور شیشه ای معمولاً در مراکز تجاری عظیم و ادارات لوکس استفاده می شود. یک مژده به عزیزانی که قصد دارند به سفارش و خرید کابین آسانسور شیشه ای، استخر شیشه ای و انواع پارتیشن های شیشه ای برای منازل یا ادارات خود اقدام کنند، می توانند از مرحله طراحی و تولید تا مرحله نصب و اجرای آن ها را به مجموعه ساز و کار بسپارند این مجموعه در تمام زمینه های برای کسب اطلاعات تکمیلی تر ما را همراهی کنید.

جنس کابین آسانسور شیشه ای از چه باشد؟

کابینت به کار رفته در آسانسور های شیشه ای اهمیت بسیار ویژه ای دارد به عنوان مثال باید جنس آن به حدی محکم و مقاوم باشد که توانایی حمل وزن افراد را داشته باشد. به طور کلی کابین هایی که در آسانسور شیشه ای به کار گرفته می شوند را می توان به دو دسته کلی زیر تقسیم بندی کرد: کابین های شیشه ای گرد و کابین های شیشه‌ای مربعی. در آسانسور های شیشه‌ای به فرم گرد کابین هایی که به کار میروند اغلب به شکل دایره یا نیم دایره هستند که اگر از جنس شیشه باشند کاملا وارداتی هستند اما اگر جنس آن ها از پلی کربنات باشد در واقع نوعی طلق است که در کشور ایران هم موجود است.

کابین آسانسور شیشه ای از لحاظ شکل ظاهر چند نوع دارد؟

کابین آسانسور شیشه ای از لحاظ شکل ظاهر چند نوع دارد؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم کابین های آسانسور شیشه ای را از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته کلی قوس دار و زاویه دار تقسیم می کنند. در مدل قوس دار از آنجاکه کابین های شیشه ای از سایر کشورها وارد می شوند می بایست شما هزینه بیشتری را برای سفارش و خرید آن بپردازید. صادقانه بگویم که مدل قوس دار ظاهر مدرن تر و لوکس تری را به محیط می بخشد.
نوع دوم آسانسور ها دارای کابین های زاویه دار و مربعی هستند که اغلب برای منازل بالای دو طبقه و همچنین شرکت های خصوصی از این نوع آسانسور استفاده می شود. از آنجا که طراحی و نصب این دسته از آسانسور ها نسبت به مدل قوس دار ساده تر است برای سفارش و خرید آن می بایست مبلغ مقرون به صرفه تری را بپردازید.

طراحی و نصب انواع کابین آسانسور شیشه ای توسط ساز و کار

خوشبختانه مجموعه ساز و کار توانسته است با تکیه بر لطف الهی و همچنین تلاش شبانه‌روزی افراد متخصص و کارکنان خود اعتماد مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند و از نیازهای مختلف مشتریان پشتیبانی نماید. این مجموعه فعالیت گسترده ای دارد و نمی توان خدمات آن را به یک یا دو مورد محدود کرد یکی از خدمات بارزی که به مشتریان ارائه می دهد طراحی و نصب انواع کابین آسانسور شیشه‌ای است. کافیست شما تنها مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و طراحی و نصب آن را به مجموعه ساز و کار بسپارید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید