آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان | آسانسور شیشه ای نما

امروزه و در چندسال اخیر نصب آسانسور شیشه ای یا پانوراما در داخل و بیرون آپارتمان ها، ادارات مختلف و فروشگاه‌ های بزرگ چند طبقه، معمول و متداول شده است. این آسانسورها غالبا برای بالا رفتن تا چهار الی پنج طبقه طراحی و تولید می شوند. در برخی از مواقع به هنگام احداث ساختمان تمهیدات لازم برای نصب آسانسور در آن ساختمان انجام نمی پذیرد. همین مسئله نیز باعث می‌ شود تا افراد به فکر ساخت آسانسور شیشه ای نما بیرون ساختمان بیفتند. یک مژده به عزیزانی که قصد دارند به سفارش و خرید کابین آسانسور شیشه ای، استخر شیشه ای و انواع پارتیشن های شیشه ای برای منازل یا ادارات خود اقدام کنند، می توانند از مرحله طراحی و تولید تا مرحله نصب و اجرای آن ها را به مجموعه ساز و کار بسپارند.

ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت تخصصی ساز و کار در مورد آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان، نحوه تمیز کاری آن و ویژگی ها و خصوصیات این نوع آسانسور بیشتر صحبت خواهیم کرد. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ما را تا انتها همراهی کنید.

نمای چشمگیر با آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان

آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان هم نمای بسیار چشمگیری برای ساختمان دارد و هم برای کسانی که از آن استفاده می کنند بسیار جالب و شگفت انگیز خواهد بود. به عنوان مثال هنگامی که شما سوار یک آسانسور شیشه ای می شوید و تا طبقه ۴ یا ۵ بالا می روید می توانید دید ۳۶۰ درجه و کامل از اطراف ساختمان داشته باشید و این حتما یک تجربه بسیار جالب و شگفت انگیز برای شما خواهد بود. از طرفی دیدن صحنه بالا رفتن و پایین آمدن آسانسور توسط افراد دیگر نیز صحنه بسیار جالبی است.

 ویژگی های آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان

ویژگی های آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان

اگر بخواهیم به ویژگی ها و خصوصیات آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان بپردازیم مهمترین ویژگی که به عنوان مهمترین مزیت این آسانسورها نیز شناخته می ‌شود عدم نیاز به حفر چاله آسانسور است. در واقع برای نصب آسانسور های بیرون ساختمان هیچ نیازی به حفر چاله آسانسور در داخل ساختمان نیست و به راحتی و بدون اشغال فضای اضافی؛ در بیرون ساختمان آسانسور را نصب می کنند. دیگر ویژگی های آسانسور شیشه های بیرون ساختمان به ترتیب شامل موارد زیر هستند؛

  • ویژگی بعدی این نوع آسانسورها عدم نیاز به تاسیسات موتورخانه است. این در صورتی است که آسانسور های معمولی که در داخل ساختمان نصب می شوند نیاز به تاسیس موتورخانه دارند.
  • دیگر ویژگی و مزیت آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان سیستم کنترل وزن در این آسانسور است. بدین صورت که اگر بار اضافی در داخل آسانسور قرار بگیرد آسانسور از حرکت باز می ایستد.
  • ویژگی دیگر این نوع آسانسورها حرکت آرام، بدون لرزش و بدون صدای آسانسور شیشه‌ ای و پانوراما است.
  • اصلی ترین ویژگی آن نیز که کاملا مشهود و قابل رویت است، تنوع ظاهری و جذابیت بسیار بالای این نوع آسانسورها است.

تمیزکاری آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان به چه صورت است؟

تمیزکاری آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان به چه صورت است؟

آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان در معرض آلاینده ‌های محیطی و آلودگی های دیگر از جمله دود، گرد و غبار و کثیفی قرار دارد. در بسیاری از مواقع بارش باران باعث می شود تا آلودگی های محیطی به صورت کامل به بدنه آسانسور بیرون ساختمان بچسبند. در این صورت حتما شما نیاز به شستشوی تخصصی آسانسور خواهید داشت. شستشوی نمای آسانسوربه روش های مختلفی از جمله شستشو با آب، شستشو با مواد شیمیایی، شستشو با بخار آب و... انجام می پذیرد؛ که هر کدام از این روش ها بر حسب نوع آلودگی و نوع کثیفی قابل اجرا خواهند بود. در صورتی که تصمیم دارید نمای آسانسور شیشه ای بیرون ساختمان همیشه جذاب و عالی به نظر برسد، بهترین گزینه برای شما استفاده از شستشوی تخصصی آن است.

ساز و کار: برترین گروه طراحی آسانسورهای شیشه ای بیرون ساختمان

گروه ساز و کار به عنوان بزرگترین گروه طراحی آسانسورهای شیشه ای بیرون ساختمان؛ آماده ارائه مشاوره به متقاضیان در این زمینه است. اگر شما نیز به دنبال اجرای یک آسانسور زیبا جذاب و با کیفیت در بیرون ساختمان خود هستید، می توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه های اضافی بهترین و با کیفیت ترین نوع این آسانسور را در ساختمان خود اجرا کنید. گروه ساز و کار علاوه بر اجرا و طراحی انواع آسانسورهای شیشه ای بیرون ساختمان، خدمات نماشویی ساختمان و خدمات شستشوی آسانسور پانوراما شما را هم به عهده می گیرد. لذا می توانید به منظور از شست و شوی آسانسور خود و همچنین به منظور دریافت مشاوره های بیشتر در این زمینه، از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
هزینه آسانسور از بیرون ساختمان و شیشه ای چقدر هست؟
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی. با توجه به ابعاد شیشه و متراژ متغیر می باشد لذا لازم است ابعاد خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا قیمت خدمت شما عرض گردد. با تشکر