گلخانه تمام شیشه ای؛ اطلاعات ضروری برای ایجاد گلخانه تمام شیشه ای

گلخانه تمام شیشه ای محیطی سرتاسر ساخته شده از شیشه است که برای نگهداری از انواع گل ها و گیاهان طراحی و ساخته می شود. این محیط می تواند باز یا نیمه باز باشد و می توان دما، نور و رطوبت داخل آن را کنترل کرد.
اصلی ترین کاربرد گلخانه های تمام شیشه ای قرار دادن گیاهان در معرض نور مستقیم از هر طرف است. در ساخت یک گلخانه شیشه ای مهم ترین چیز توجه به نوع شیشه و ضخامت آن است. ضخامت شیشه های گلخانه باید بین ۴ تا ۸ میلی متر باشد تا نور به خوبی از آن عبور کند. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با گلخانه و قیمت شیشه گلخانه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

آیا سفارش گلخانه تمام شیشه ای به صرفه است؟

آیا سفارش گلخانه تمام شیشه ای به صرفه است؟

داشتن یک گلخانه شیشه ای بی شک بسیار لذت بخش و آرامش دهنده است اما با این وجود برای ساخت آن پرداخت هزینه زیادی لازم است. در کل هزینه ساخت یک گلخانه به عواملی بستگی دارد که شامل هزینه دریافت مجوز ساخت گلخانه و انشعابات آب و برق و گاز، هزینه های جانبی پیش از ساخت گلخانه، هزینه ساخت خود گلخانه، هزینه ساخت ابنیه و هزینه کشت و پرورش گیاهان می شود.
میزان سرمایه لازم برای احداث یک گلخانه ممکن است عامل مهمی برای تصمیم گیری نهایی یک فرد باشد. سرمایه این کار با توجه به نوع محصولی که قرار است کشت شود، نوع سازه گلخانه، کیفیت آن، تجهیزات مورد نیاز و آب و هوا تفاوت دارد.
هزینه بنای هر متر مکعب از یک گلخانه شیشه ای با بهترین نوع شیشه حدود ۵۷۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است. با استفاده از شیشه سکوریت در ساخت گلخانه، محافظت از گیاهان به بهترین شکل صورت می گیرد. به طوری که این نوع متریال توان تحمل بادهایی با سرعت ۱۵۰ کیلومتر را دارد.
با استفاده از این نوع گلخانه مقاومت دیواره ها بیشتر است و دریافت میزان نور خورشید نیز بیشتر خواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه هزینه تعمیر آن مناسب بوده و تغییر مکان آن نیز امکان پذیر است می توان گفت که سفارش گلخانه شیشه ای در واقع بسیار به صرفه است.

glass greenhouse essential information for creating an all glass greenhouse3

مساحت گلخانه تمام شیشه ای بستگی به چه مواردی دارد؟

برای این که یک گلخانه احداث کنید، باید چند عامل را در نظر بگیرید. اول از همه این که برای چه منظوری قصد احداث دارید. قصد پرورش گل و گیاه دارید یا این که می خواهید محصولی را کشت کنید. شاید بپرسید، اهمیت این مسئله چیست؟ در صورتی که هدف شما کشت محصول باشد، بسته به ارتفاع آن باید 7 الی 8 برابر سقف را بلند تر بگیرید. با این کار هزینه کمتری خواهید کرد.
مورد بعدی میزان فضای هر گیاه است. عموما گیاهان برای این که رشد خبی داشت باشند، نیاز به یک فاصله استاندارد از یکدیگر دارند. به این ترتیب بیشترن میزان محصول را تولید خواهند کرد. عامل سوم بودجه است. از آن جایی که شیشه هزینه به نسبت بیشتری به اقلام دیگر دارد، باید ببینید که تا چه میزانی را می توانید پوشش دهید.

سفارش شیشه گلخانه برای گلخانه تمام شیشه ای

سفارش شیشه گلخانه برای گلخانه تمام شیشه ای

دقت به نوع شیشه ای که در ساخت گلخانه قرار است مورد استفاده باشد بسیار مهم است. علاوه بر آن اصل بودن جنس شیشه نیز اهمیت زیادی دارد. بنابراین هنگام سفارش یا خرید شیشه برای گلخانه لازم است دقت کافی به خرج داده و از فروشگاهی که مطمئن باشد خرید کنید. در صورتی که دقت کافی برای انتخاب شیشه به خرج ندهید ممکن است در هنگام وزیدن باد و طوفان قوی، شیشه های گلخانه دچار آسیب و بروز خسارت شوند.
وب سایت ساز و کار یکی از بهترین و مطمئن ترین فروشگاه های آنلاین در خصوص فروش انواع مختلف شیشه، ابزار آلات برقی، شارژی، دستی و انواع ماشین آلات است. با خرید از این وب سایت می توانید از خدمات خوبی بهره مند شوید و در صورت نداشتن رضایت کافی از کالا امکان بازگشت آن وجود دارد.

قیمت شیشه گلخانه ای
نام محصولقیمت به تومان
شیشه 4 میل گلخانه ای شفاف 282000
شیشه 4 میل گلخانه ای مات ساتینا 438000
شیشه 4 میل گلخانه ای مات دفیوز 688000

جمع بندی

گلخانه های تمام شیشه ای یکی از بهترین انواع گلخانه است که شرایط لازم برای کاشت، پرورش و نگهداری از گیاهان مختلف را محیا می کند. در صورتی که قصد احداث یک گلخانه شیشه ای را دارید و می خواهید شیشه های مخصوص گلخانه خریداری کنید، می توانید در وب سایت سازوکار به نشانی به دنبال آن بگردید و اینجا محصول مد نظر خود را بخرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید