پلان آسانسور شیشه ای

قبل از ساخت هرگونه آسانسور شیشه ای یا پانوراما طراحی پلان آن توسط مهندسین تولید آسانسور امری کاملا ضروری و لازم است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که منظور از پلان آسانسور چیست؟ ما در این مقاله از سری مقالات تخصصی ساز و کار به صورت کاملا مختصر و مفید در مورد پلان آسانسور شیشه ای و دلیل اهمیت آن توضیحات لازم را برای شما ارائه خواهیم کرد.

چرا قبل از تولید آسانسور شیشه ای پلان آن را می کشند؟

دلیل اصلی کشیدن پلان آسانسور قبل از تولید آن؛ مکان استفاده از آسانسور است. به عنوان مثال پلان آسانسور شیشه ای مخصوص ساختمان های بزرگ و چندین طبقه؛ با پلان مخصوص آسانسور ساختمان های کوچک و متوسط متفاوت است. علاوه بر آن ظرفیت آسانسور نیز تاثیر بسیار زیادی بر طراحی پلان آن دارد. به همین جهت نیز کسانی که در زمینه تولید پلان آسانسور تجربه و تخصص کامل دارند قبل از اینکه کابین آسانسور و همچنین تجهیزات بالابر آن را طراحی و تولید کنند، در مورد محل اجرا و نصب آن نیز اطلاعات کامل و دقیق از مشتری دریافت نموده و سپس آسانسور را تولید می ‌کنند. ما در ادامه این مقاله در مورد انواع پلان آسانسور شیشه ای به صورت مفصل تر توضیح داده ایم.

 نمونه پلان آسانسور شیشه ای

نمونه پلان آسانسور شیشه ای

دو نمونه از پلان های آسانسور شیشه ‌ای شامل پلان آسانسور کششی و پلان آسانسور هیدرولیکی هستند. 

  • آسانسور شیشه های کششی گزینه ای مناسب برای ساختمان های بسیار بلند و چندین طبقه است، که به وسیله سیم بکسل با وزنه به بالا کشیده می ‌شود. تجهیزات بالابر این نوع آسانسورها از داخل کابین آسانسور قابل مشاهده است و افرادی که سوار آسانسور می‌ شوند می ‌توانند این تجهیزات را از پشت شیشه آسانسور به وضوح مشاهده کنند.
  • آسانسور شیشه ای هیدرولیکی نیز یکی دیگر از انواع پلان آسانسور است که برای ساختمان های کوتاه تر گزینه مناسبی است. پروسه بالا بردن این آسانسور با استفاده از سیم بکسل و وزنه انجام نمی شود و تجهیزات بالابر آن نیز از داخل کابین قابل مشاهده نیستند. همانطور که گفته ایم این نوع آسانسورها مناسب برای ساختمان های کوتاه تر هستند و جوابگوی استفاده در ساختمان های مرتفع نخواهند بود.

هر دو نوع پلان آسانسور کششی و آسانسور هیدرولیکی در وبسایت ساز و کار به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت طراحی و اجرا می شوند، لذا شما می توانید برای هر کدام از این پلان ها از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید