پله شیشه ای گرد: روشی لوکس برای طراحی داخلی ساختمان ها

پله های شیشه ای نوع جدیدی از پلکان در معماری مدرن و امروزی هستند. این نوع از پلکان شیشه ای همراه با اتصالاتی از جنس استیل و پنل هایی که از جنس شیشه هستند ساخته می شوند. پله های شیشه ای انواع مختلفی دارند که از میان آن ها می توان به پلکان شیشه ای حول محور، معلق، مستقیم و گرد اشاره کرد. شاید تصور کنید جنس شیشه برای پله ممکن است خطرناک باشد، ولی در واقع با پیشرفت صنعت شیشه سازی، ایمنی محصولات شیشه ای نیز افزایش قابل توجهی داشته است. با این حساب می توان گفت که امنیت پله های شیشه ای با پله های چوبی، سنگی و… برابری می کند. بنابراین معماران و طراح های زیادی برای بخشیدن جلوه ای متفاوت به محیط خانه، از این نوع پله ها استفاده می کنند.

پله شیشه ای گرد: روشی لوکس برای طراحی داخلی ساختمان ها

پله شیشه ای گرد را برای کجا استفاده کنیم؟

انواع مختلف پله های شیشه ای از جمله نوع گرد آن در محیط های مختلفی از جمله خانه ها، فروشگاه یا مراکز خرید، مراکز تفریحی و ادارات قابل استفاده هستند. دلیل این که پله های شیشه ای گرد را می توان در بیشتر مکان ها استفاده کرد که این نوع پله هم فضای کمی را اشغال می کنند و هم لوکس و زیبا هستند. علاوه بر آن مقاومت جنس پله ها نیز زیاد است. دلیل آن این است که پله شیشه ای از شیشه های چند لایه سکوریت یا لمینت که به روی هم قرار گرفته اند ساخته می شوند.

پله شیشه ای گرد را برای کجا استفاده کنیم؟

مزایای پله شیشه ای گرد چیست؟

برجسته ترین مزیت پله های شیشه ای این است که بخاطر حالت جمع و جوری که دارند در هر نوع ساختمان و خانه ای قابل اجرا هستند. پله شیشه ای گرد را می توان در هر قسمتی از خانه به کار برد، بدون این‌که آن پلکان قسمت زیادی از فضای خانه را اشغال کند.طراحی پله های شیشه ای گرد از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا به اندازه گیری و دقت زیادی نیازمند است. میزان فاصله بین کف هر پله و میزان گرد شدن آن بسیار مهم است، چرا که این نوع پلکان مناسب ترین نوع برای محیط های کوچک است. پله های شیشه ای گرد باعث شیک به نظر رسیدن محیط منزل می شوند و تاثیر قابل توجهی در ظاهر منزل دارند. مزیت دیگر پله شیشه ای این است که به دلیل استفاده از جنس شیشه شفاف، محیط بزرگ تر به نظر می رسد و همچنین به خاطر عبور نور از آن فضای خانه روشن تر به نظر می آید. نکته قابل توجهی که راجع به پله های شیشه ای وجود دارد این است که این نوع پله بخاطر جنس شیشه سکوریت یا لمینت که در ساخت آن به کار رفته است با قرار گرفتن در معرض تغییرات دما آسیب نمی بیند و تحمل وزن سنگین و رطوبت و برودت در آن زیاد است. این مدل پله انتخابی فوق العاده برای افرادی است که سبک مینیمال دوست دارند.

مزایای پله شیشه ای گرد چیست؟

پله شیشه ای گرد به کجا سفارش دهیم؟

برای خرید و سفارش پله شیشه ای گرد مهم ترین چیزی که باید به آن توجه شود این است که فروشگاهی که از آن خرید می کنید قابل اعتماد باشد و جنس شیشه ای که به شما ارائه می دهد مرغوب و اصل باشد. وقتی صحبت از شیشه در میان باشد توجه به کیفیت جنس اهمیت زیادی دارد، چرا که شیشه نسبت به باقی متریال ها قابلیت آسیب پذیری بیشتری داشته و در صورت تقلبی بودن ممکن است منجر به خسارت مالی یا حتی جانی شود. برای سفارش پله شیشه ای گرد به سایت سازو کار مراجعه کنید. سازو کار عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین پله شیشه ای گرد است. برای کسب اطلاعات با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید. با استفاده از پله شیشه ای گرد فضای خانه خود را لوکس و مدرن نشان دهید.

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید