انواع طرح های ویترین شیشه ای

گذر زمان تغییرات و تحولات زیادی را در زمینه طراحی و دکوراسیون ایجاد کرده است و طراحان این زمینه در پی این هستند تا از ابزارهای مدرن و مختلفی استفاده کنند از این طریق بتوانند تحولی چشمگیر در فضا به وجود بیاورند. مطالعات و تحقیقات متعددی ثابت کرده است که نحوه چیدمان محیط تاثیر مستقیمی روی سلامت روان انسان ها دارد بنابراین می توان گفت که یک محیط زیبا نقش بسزایی را در حفظ آرامش افراد ایفا می کند. یکی از ابزارهای جدیدی که امروز استفاده از آن بسیار مرسوم است ویترین شیشه ای می باشد. قطعاً می دانید که به کار بردن شیشه در محیط اطراف فضا را بسیار زیبا و مجلل می کند.
ویترین های شیشه ای طرح های مختلفی دارند و قابلیت های ویژه و منحصر به فرد آن ها باعث شده است که بتوان در فضاهای مختلفی مانند فروشگاه ها و مغازه ها از آنها استفاده کرد. به این موضوع توجه داشته باشید که امروزه شیشه های رنگی نیز به راحتی پیدا می شوند و کار را برای کاربر ساده تر می کند چرا که کاربر می تواند متناسب با سلیقه و علایق خود ویترین های شیشه های رنگی سفارش دهد و از زیبایی چشمگیر آن ها نهایت لذت را ببرد.

چگونه طرح ویترین شیشه ای را انتخاب کنیم؟

چگونه طرح ویترین شیشه ای را انتخاب کنیم؟

افرادی که قصد خرید ویترین های شیشه ای را دارند باید پیش از خرید به نکات مهمی توجه داشته باشند چرا که طرح ویترین شیشه ای را می‌بایست متناسب با سایر اجزای دکوراسیون انتخاب کنند. مهم ترین خاصیتی که ویترین های شیشه ای دارند شفاف بودن آنهاست که صاحبان مغازه با استفاده از این مشخصه می‌توانند محصولات خود را در معرض نمایش مشتریان قرار دهند. همانطور که قبلا اشاره کردیم ویترین های شیشه ای طرح های مختلفی دارند یکی از طرح های پر متقاضی و جذاب این ویترین ها مدل چراغ دار است. این مدل از ویترین های شیشه ای دارای ریسه های نور یا همان چراغ های کوچکی هستند که پس از روشن شدن شکوه و جلوه خاصی را به محیط اطراف می بخشند.
اگر مکانی که قصد دارید در آن ویترین شیشه ای را تعبیه کنید سطح امنیتی پایینی دارد می بایست طرحی را انتخاب نمایید که ضریب امنیت شیشه ویترین بسیار بالا باشد تا در اثر برخورد ضرب هیچ گونه آسیبی نبیند. طرح دیگری از ویترین های شیشه‌ای که به بازار عرضه شده است ترکیب شیشه با چوب هایی به رنگ سفید، قهوه ای و مشکی است ست که روی چوب ها طرح های سنتی و منبت کاری هک شده است. آنچه که در انتخاب طرح ویترین شیشه ای مهم است سازگاری و همخوانی آن با سایر اجزای دکوراسیون است. 

اهمیت طراحی ویترین شیشه ای

اهمیت طراحی ویترین شیشه ای

امروزه تکنولوژی های جدیدی به بخش های مختلف زندگی انسان رخنه کرده است طراحان ویترین شیشه ای از این تکنولوژی های جدید نهایت استفاده را برده اند و به گونه ای ویترین های شیشه ای را طراحی کرده اند که مطابق با سلیقه های مختلف همه مشتریان باشد. معمولاً شکل قالب ویترین های شیشه ای به شکل صفحات مستطیل یا مربعی است اما تنها به این دو مدل محدود نمی شود بلکه متقاضیان می‌توانند بر حسب سلیقه خود ویترین هایی به شکل گردون و نیم دایره را نیز سفارش دهند.
اگر طراحی ویترین شیشه ای به شکل گردون می باشد دارای صفحات ای دایره شکل هستند و برخی از آنها امکان چرخش صفحات را نیز فراهم کرده‌اند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید برای ایجاد عمق در محیط از طرح های مدور استفاده کنید، استفاده از این دسته از ویترین ها که به نوعی طراحی خاص و منحصر به فردی دارند توصیه می شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید