اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت های متنوع در سایت ساز و کار به صورت خدمتی تخصصی ارائه می گردد. در جاهایی که سقف سرویس بهداشتی قدیمی است و ریزش آب از آن وجود دارد یا سقف در حال طبله کردن و حتی فروریختن است ، راهکاری که متخصصین ساختمانی به عنوان اولین و مناسب ترین روش پیشنهاد خواهند داد، اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی است.سقف های کاذب سرویس بهداشتی به صورت تایل های آلومینیومی ، طلق یا مدل های سفارشی توسط گروه ساز و کار تولید می گردد. برای اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی بسته به اندازه سقف سرویس بهداشتی خود و نوع طرح انتخابی و میزان متریال مورد نیاز، ضخامت های مختلفی به کار می رود. در نظر داشته باشید که هرکدام از این نوع سقف های کاذب مزایایی دارد که بسته به بودجه و مساحت شما تعیین می گردد.

نحوه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

نحوه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی در زیبایی آن بسیار تاثیرگذار است. با اجرای درست می توانیم ضمن کاهش ارتفاع سقف سرویس بهداشتی، تاسیسات موجود مانند لوله ها و سیستم تهویه را پوشش دهیم.جالب است بدانید که سقف کاذب سرویس بهداشتی علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی، نسبت به متریال های دیگر معمولا هزینه های کمتری دارد. نکته قابل توجه دیگر در سقف کاذب این است که این نوع سقف ها تا حدودی عایق گرما و صداست که یک مزیت بزرگ است. نحوه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی به این ترتیب است که ابتدا اندازه ها و ابعاد سرویس بهداشتی مشخص می گردد. سپس نبشی ها به عنوان فوندانسیون سقف کاذب وصل می شوند. در مرحله بعد تایل های سقف کاذب براساس اندازه مورد نیاز در سقف برش داده می شود. نوع نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی، به صورت نر و مادگی قرار می گیرند و نحوه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی به این صورت است که هر لایه بر لایه قبلی قرار خواهد گرفت.

طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی

طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی به اندازه کیفیت متریال مهم است. اشتباه در انتخاب طراح سقف کاذب سرویس بهداشتی باعث می گردد که به جای زیبانمودن سقف، محیط داخلی سرویس بهداشتی نازیبا و نامناسب شده یا تامین ایمنی سرویس بهداشتی در دراز مدت با مخاطراتی همراه باشد. اگر بخواهیم به طور کلی نکاتی درباره طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی بیان کنیم این خواهد بود که در طراحی داخلی و سبک های دیزاین، طرح های روشن را برای سقف های کوتاه استفاده کرده و طرح ها و مدل های شلوغ و با ارتفاع بیشتر به صورت  تیره تر برای سرویس های بهداشتی بزرگ  مناسب تر خواهد بود. رنگ سفید از سالیان دور یکی از المان هایی است که به دلیل القای حس تمیزی همیشه در طراحی سرویس بهداشتی لحاظ می گردد و به شما پیشنهاد می کنیم در طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی حتما از این رنگ استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی از طریق راه ارتباطی 95022022 031  با مشاورین ما در تماس بوده و ضمن بیان نیازمندی و دغدغه های خود ، از مشاوره و پیشنهادات تخصصی مشاورین گروه ساز و کار بهره مند گردید. اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی به گونه ای استاندارد و اصولی، امنیت و زیبایی سقف شما را برای سال های طولانی تر تضمین می نماید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید