آموزش ساخت ویترین شیشه ای

ویترین های شیشه ای را می توان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین تجهیزات موجود در مغازه ها و فروشگاه ها دانست. این تجهیزات به قدری کاربردی هستند که توانستند در مدت کوتاهی، به خانه ها منازل نیز ورود پیدا کنند. امروزه صنعتگران ویترین های شیشه ای را در مدل ها و شکل های بسیار متنوع و گوناگونی، بسته به سلیقه افراد، تولید می کنند. شاید شما هم دوست داشته باشید تا خودتان دست به کار شده و نسبت به ساخت ویترین شیشه ای اقدام کنید. از این رو ما قصد داریم تا در این مطلب در خصوص آموزش ساخت ویترین شیشه ای صحبت کنیم.

مواد و مصالح مورد نیاز برای ساخت ویترین شیشه ای

مواد و مصالح مورد نیاز برای ساخت ویترین شیشه ای

ویترین های شیشه ای از جمله تجهیزاتی هستند که به وفور در صنعت دکوراتیو کاربرد پیدا کرده اند. در کنار این که این ویترین ها می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای ارائه و نمایش محصولات و خدمات فروشگاه ها و مغازه های مختلف باشند، می توان از آن برای تزئین منازل و اتاق ها نیز کمک گرفت. اما اگر قصد داشته باشید تا دست به ساخت ویترین شیشه ای بزنید، باید مواد و مصالحی را گرد آوری کنید. از جمله مهمترین این مواد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه مورد نیاز

مگر می شود در خصوص آموزش ساخت ویترین شیشه ای صحبت کرد، اما در خصوص نوع شیشه به کار رفته در آن حرفی نزد؟ مهمترین ماده ای که برای ساخت انواع ویترین های شیشه ای نیاز پیدا خواهید کرد، شیشه مورد نیاز آن است. امروزه شیشه های بسیار گوناگونی برای ساخت ویترین های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آن ها، دارای ویژگی ها، مزایا و قیمت های مختلفی است. 

برای ساخت این تجهیزات می توانید از شیشه های معمولی و شفاف استفاده کنید که در دو نوع ساده و طرح دار در بازار موجود هستند. البته که استفاده کردن از شیشه های سکوریت، به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالاتر، می تواند مزایای بیشتر و البته، قیمت بالاتری هم داشته باشد.

  • چارچوب مورد نیاز

چارچوب می تواند ویترین شیشه ای شما را به خوبی نگهداری کرده و از سوی دیگر، به نمای ظاهری آن نیز کمک کند. از پراستفاده ترین چارچوب های موجود برای ویترین های شیشه ای، می توان به چارچوب های فلزی و یا چوبی اشاره کرد.

  • دستگاه برش شیشه

بعد از اینکه طرح و شکل ویترین مورد نظر خود را انتخاب کردید، نیاز دارید تا به کمک دستگاه های برش شیشه، اقدام به بریدن آن ها کنید. شما باید در ابتدا به صورت دقیق، سایز و ابعاد مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس برش شیشه را انجام دهید.

  • جعبه ابزار

در نهایت نیز برای این که ویترین شیشه ای خود را سرهم کنید، بدون شک به یک جعبه ابزار نیاز پیدا خواهید کرد، تا ابزارآلات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. در جعبه ابزار شما، در کنار ابزارآلات، باید حتما چسب شیشه و درزگیر نیز موجود باشد. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله چه چسبی برای شیشه مناسب است را مطالعه کنید تا بهترین چسب را انتخاب نمایید.

مراحل ساخت ویترین شیشه ای با کمترین امکانات و بودجه

مراحل ساخت ویترین شیشه ای با کمترین امکانات و بودجه

در این قسمت از آموزش ساخت ویترین، نوبت به صحبت کردن در خصوص مراحل ساخت این تجهیزات است. اولین قدم، این است که طرح مورد نظر خودتان را به خوبی در ذهن داشته باشید و بدانید که سایز و اندازه آن چقدر است. سپس بسته به میزان مورد نیاز، شیشه مورد نظر خودتان را تهیه کنید. حال باید اندازه های ویترین را مشخص کرده و بسته به آن ها، شیشه های خریداری شده را برش بزنید. در نهایت نیز به کمک چسب و جعبه ابزار، می توانید شیشه ها را به یکدیگر وصل کرده و ویترین شیشه ای خود را آماده کنید.

با اینکه ما در این مطلب در خصوص آموزش ساخت ویترین شیشه ای صحبت کردیم، اما شما می توانید با کمترین دردسر و دغدغه با سفارش ویترین شیشه ای مدنظر از ساز و کار، دقیقا به آن چه که می خواهید، دست پیدا کنید. ساز و کار با تکیه بر سابقه درخشان خود در امر تولید ویترین های شیشه ای، می تواند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، ویترین مورد نظر شما را آماده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت سفارش ویترین شیشه ای، می توانید از وب سایت ساز و کمک بگیرید و اطلاعات محصول مورد نظر خود را در آن مشاهده کنید. نحوه برش شیشه سکوریت را نیز می توانید در سایت سازوکار مطالعه کنید. 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید