میز شیشه ای مغازه

امروزه استفاده از شیشه و آینه در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان اولویت طراحان و مهندسان معماری قرار گرفته است. اما تا همین چند سال اخیر کسی تصور ساخت میز شیشه ای مغازه را نداشت؛ زیرا شیشه بسیار شکننده است. اما با پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولید شیشه محصولاتی نشکن و با ضخامت زیاد روانه بازار شده است. به همین دلیل در حال حاضر شاهد ساخت میزهای شیشه ای بدون یراق نیز هستیم. 

میزهای شیشه ای نخستین بار در کشور آلمان ساخته شدند، اما خیلی زود توجه طراحان دکوراسیون داخلی سراسر دنیا را به خود جلب کردند. در این مقاله از سازوکار اطلاعاتی درباره ویژگی های این محصول و طرح های مختلف آن بدست خواهید آورد، پس با ما همراه باشید. 

نمونه هایی از جدیدترین طرح های میز شیشه ای مغازه 

ویترین شیشه ای مغازه در طرح های مختلفی عرضه می شود. شما می توانید ساخت هر یک از این طرح ها را به مجموعه سازوکار سفارش دهید. برخی از انواع این محصول عبارتند از:

  • ویترین شیشه ای گردان.
  • ویترین شیشه ای ریلی.
  • ویترین شیشه ای با یراق استیل.
  • ویترین شیشه ای کریستالی. 

میز پیشخان مغازه شیشه ای چه جنسی باشد؟

میز پیشخان مغازه شیشه ای چه جنسی باشد؟

یکی از انواع شیشه هایی که برای تولید میز شیشه ای مغازه بکار می رود، شیشه های کریستال رومیزی است. این نوع متریال با وجود داشتن ضخامت های مختلف شفافیت بالایی دارند. همچنین امکان استفاده از شیشه های رنگی برای تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز میسر است. در این صورت شما می توانید رنگ میز را با رنگ های موجود در فضای داخلی فروشگاه هماهنگ کنید. شیشه های رنگی به دو صورت دورو نما و یک رو نما عرضه می شوند. 

شایان ذکر است که در شرکت تولیدی انواع شیشه سازوکار امکان چاپ طرح های مختلف با استفاده از دستگاه سندبلاست روی میزهای شیشه ای مغازه وجود دارد. برای مثال می توان لوگوی فروشگاه را روی شیشه حک نمود. 

به طور کلی میزهای شیشه ای مغازه ای بنا بر سلیقه، نیاز و موارد استفاده افراد در شکل ها و جنس های مختلف تولید می شوند. در تمام انواع این محصولات می توان از نورپردازی زیبا برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر آن استفاده نمود. این میزهای شیشه ای بر اساس جنس به دو دسته تقسیم می شوند:

  • میز تمام شیشه: شامل میزهای تمام شیشه خم و میز تمام شیشه تکه ای.
  • میز با شیشه رومیزی: شامل شیشه رومیزی با زیر پر و شیشه رومیزی با زیر خالی. 

البته در ساخت برخی از انواع پیشخان های شیشه ای از چوب طبیعی نیز بهره می برند. اما چوب به دلیل قیمت بالای خود بیشتر در مکان های لوکس استفاده می شود. در میزهای با شیشه رومیزی برای ساخت چارچوب میز MDF، آلومینیوم، استیل لوله ای و مواردی مشابه بکار می روند. 
چگونه بهترین طرح را برای میز شیشه ای مغازه خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین طرح را برای میز شیشه ای مغازه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب میز شیشه ای مغازه مناسب برای شما بسیار مهم است. هنگامی که برای ساعت های طولانی در فروشگاه حضور داشته باشید، اهمیت این موضوع را بیشتر درک می کنید.  

به خاطر داشته باشید که در هر مکانی که زمان زیادی را می گذرانید یا از وسیله ای به صورت مداوم استفاده می کنید، باید استانداردهای لازم را داشته باشد. هر چقدر کیفیت ساخت میز شیشه ای فروشگاه بالاتر باشد، انرژی مثبت بیشتری به محیط اطراف منتقل می شود. 

در انتخاب نحوه طراحی و ساخت ویترین های شیشه ای برای مغازه باید نکات مهمی از جمله جنس شیشه و میزان استحکام آن را در نظر بگیرید. زیرا در طول روز افراد زیادی به فروشگاه شما رفت و آمد می کنند و این مشتریان با ویترین در تماس هستند. بنابراین در هنگام گزینش بهترین طرح برای میز شیشه ای فروشگاه خود از استحکام آن مطمئن شوید. البته در زمینه طراحی این محصولات نباید راحتی مشتریان و امکان دید آن ها نادیده گرفته شود. 

در ساخت این نوع ویترین ها از شیشه هایی مانند شیشه سندبلاست، لاکوبل، سکوریت و لمینت به صورت ساده و طرح دار استفاده می گردد. همچنین امروزه چراغ های کوچکی برای جلب توجه دیگران نیز در این میزها تعبیه می شود. 

سازوکار: تولیدکننده جدیدترین طرح های میز شیشه ای برای مغازه شما 

شرکت سازوکار انواع میز شیشه ای مغازه را با بهترین کیفیت تولید می کند. این فروشگاه اینترنتی توانسته با حذف واسطه ها بهترین قیمت را به شما مشتریان گرامی عرضه نماید. برای درخواست مشاوره یا استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید