شیشه خم و کاربرد آن در ساخت آکواریوم

استفاده از آکواریوم از دهه های گذشته تا به امروز در تزیین دکوراسیون اماکن عمومی، مسکونی، اداری و تجاری مرسوم و معمول بوده است. انواع مختلف آکواریوم ها هر ساله از لحاظ زیبایی و مدل های گوناگون به روز شده و مدل های جدید آکواریوم جایگزین انواع مدل های قدیمی می شوند. امروزه یکی از جدیدترین انواع آکواریوم که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است، آکواریوم های منحنی هستند. به همین دلیل نیز از شیشه خم برای ساخت انواع مختلف مدل های جدید و جذاب آکواریوم های کوچک و بزرگ استفاده های زیادی می شود.

کاربرد شیشه خم برای ساخت آکواریوم های بزرگ و کوچک

یکی از کاربرد های شیشه خم برای ساخت آکواریوم های بزرگ و کوچک و در مدل ها جالب و چشم نواز است. نه تنها از شیشه خم در صنعت ساختمان سازی استفاده های بسیار زیادی می شود، بلکه این مدل شیشه در صنعت دکوراسیون و دکوراتیو نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به عنوان مثال برای دکور بندی منازل و محیط های کار از شیشه خم در مدل های گوناگون استفاده می شود. همچنین برای ساخت انواع مختلف آکواریوم های جذاب که مدل های گوناگون و متنوعی دارند این نوع شیشه گزینه ای مناسب به شمار می آید.
شما می توانید انواع مختلف آکواریوم های استوانه ای، آکواریوم های طرح شومینه، آکواریوم های طرح ساعت دیواری و… را با استفاده از شیشه خم در بازار فروش مشاهده کنید. عدم وجود زاویه و حالت خمیدگی این شیشه باعث می ‌شود تا جذابیت آکواریوم دو چندان شده و اجرای آن در محیط های مختلف به آسانی امکان پذیر باشد. بنابراین شما می توانید از این مدل آکواریوم برای دکور بندی مغازه دفتر کار، شرکت تجاری یا منزل مسکونی خود نهایت استفاده را ببرید.
همچنین استفاده از آکواریوم منحنی در مکان های دیگر از جمله هتل‌ ها، تالار ها و همچنین ویلاهای لوکس نیز باعث زیبایی بیشتر این اماکن می شود.

قیمت شیشه خم آکواریوم

قیمت شیشه خم آکواریوم

قیمت شیشه خم آکواریوم بسته به نوع و مدل آن گوناگون است. در صورتی که شیشه خم آکواریوم در متراژ کوچک باشد قطعا قیمت های کمتری خواهد داشت. اما در صورتی که این شیشه متراژ های بزرگ داشته باشد، قطعا قیمت آن نیز بالا خواهد بود. از طرفی ضخامت شیشه نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. شیشه های ضخیم و شفاف که از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند پروسه تولید سخت تری دارند و قیمت بیشتری نسبت به شیشه های با ضخامت کمتر دارند.
البته نحوه خرید شما به عنوان مشتری نیز می ‌تواند یک فاکتور کاملا تاثیر گذار بر قیمت شیشه خم آکواریوم باشد. در صورتی که شما شیشه خم را از فروشگاه های معتبر و به صورت مستقیم خریداری کنید حتما قیمت کمتری نیز بابت آن پرداخت خواهید کرد، زیرا دست واسطه ‌ها در خرید و فروش شیشه در این فروشگاه ها کوتاه شده است و محصول مورد نظر شما با قیمت تولیدی در معرض فروش قرار خواهد گرفت.
به این منظور شما می توانید از وب سایت فروشگاهی ساز و کار به منظور خرید شیشه خم آکواریوم اقدام کنید. این وب سایت فروشگاهی محصولات خود را با قیمت تولیدی و با کیفیت تضمینی در معرض فروش قرار داده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید