لولا شیشه سکوریت

لولا شیشه سکوریت یکی از قطعات بسیار مهم در نصب درب های شیشه سکوریت است. این قطعه یکی از یراق آلاتی است که می توانند موجب سهولت در باز و بسته شدن درب شود. این محصولات در مدل های مختلفی تولید می شوند و هریک ویژگی های مخصوص به خود را دارند، از این رو تنوع آن ها بالا است. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به معرفی دقیق لولا شیشه سکوریت و انواع آن بپردازیم. شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

لولا شیشه سکوریت چیست؟

لولا شیشه سکوریت چیست؟

در زمان نصب درب های سکوریت باید حتما از لولا شیشه سکوریت استفاده کرد. از جمله ویژگی ها و کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان باز و بسته شدن راحت و آسان درب سکوریت به کمک لولا
  • قابلیت تحمل وزن درب
  • موجود در اشکال ظاهری متفاوت همچون لولای بدون کتیبه و لولای کتیبه دار
  • همچنین طراحی متنوع به صورت فریم دار و بدون فریم
  • افزایش زیبایی در نصب پارتیشن های شیشه ای
  • تنوع بالا در مدل

درجه یک ترین نوع لولا شیشه سکوریت از استیل مرغوب ساخته شده است که دوام و استحکام بسیار خوبی در برابر وزن درب دارد. این لولا باعث می شود تا در گذر زمان و بر اثر باز و بسته شدن مکرر درب، صدمه ای به آن وارد نشود. از آن جایی که این یراق آلات نقش مهمی در نصب و راه اندازی درب شیشه سکوریت ایفا می کنند، تولیدکنندگان داخلی به تولید انبوه این محصولات اشتغال دارند، همچنین تعدادی از باکیفیت ترین انواع لولا شیشه سکوریت ارائه شده به بازار در گروه محصولات وارداتی هستند که از سایر کشورها به بازار داخلی راه یافته اند.

لولا شیشه سکوریت چیست؟

انواع لولا شیشه سکوریت

همان‌طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، لولا شیشه سکوریت براساس مدل های مختلف، تقسیم بندی می شود. در ادامه چند نمونه از پرفروش ترین انواع لولا شیشه سکوریت موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

  • لولا سکوریت مدل 101: از این مدل لولا برای مواردی استفاده می شود که نیاز است قسمت انتهایی درب به زمین متصل شود.
  • لولا سکوریت مدل 102: این مدل لولا سکوریت را می توان قرینه مدل 101 معرفی کرد. زمانی از این مدل استفاده می شود که می خواهیم درب، از قسمت بالای آن نگه داشته شود.
  • لولا سکوریت مدل 103: این لولا را می توان مکمل مدل 102 دانست. استفاده از این مدل لولا فقط در مواردی پیشنهاد می شود که درب سکوریت از دو سمت با میله آهنی یا دیوار احاطه شده باشد.
  • لولا سکوریت مدل 104: بیشترین و بهترین کاربرد این مدل لولا برای نصب پارتیشن های شیشه ای است.
  • لولا سکوریت مدل شیشه به شیشه
  • لولا سکوریت مدل شیشه به دیوار
  • لولا سکوریت مرونی

مدل لولای شیشه به شیشه و لولای شیشه به دیوار، زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که نیازی به استفاده از لولای مدل 101 و 102 نباشد. لولای شیشه به شیشه کمک می کند تا درب به آسانی به داخل و خارج باز و بسته شود. لولای مرونی نیز به دلیل زیبایی ظاهری که در ساخت آن وجود دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این مدل لولا را می توان برای نصب درب ها و پارتیشن های شیشه ای که بیشتر در ادارات و سازمان های تجاری دیده می شوند به کار برد. تمامی مدل های معرفی شده، هر یک در جایگاه خود کاربردی هستند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر یک از انواع آن را تهیه کنید.

انواع لولا شیشه سکوریت

محل استفاده از لولا شیشه سکوریت

محل استفاده از لولا شیشه سکوریت مواقعی است که می خواهیم یک شیشه سکوریت را به شکل درب شیشه ای نصب و استفاده کنیم. برای این کار نیاز به یک لولا جهت باز و بسته شدن بهتر درب شیشه ای داریم. این لولا اغلب در قسمت پایینی یا بالایی درب نصب می شود و کمک می کند درب به خوبی به قاب اطرافش متصل شود. از آن جایی که تنوع لولای شیشه سکوریت در بازار بالاست انتخاب لولای درجه یک در هنگام خرید امر مهمی است که خریداران باید به آن دقت داشته باشند. یکی از فروشگاه های معتبری که در این زمینه به صورت آنلاین و شبانه روزی خدمات رسانی می کند فروشگاه اینترنتی سازو کار است. شما می توانید با مراجعه به این سایت از جدیدترین انواع لولا شیشه سکوریت موجود در بازار دیدن کنید و با نحوه کار هریک آشنا شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید