اجرای شیشه ضد گلوله 3 لایه 10 میلیمتر

شیشه‌ ضد گلوله از افراد یا اموال و دارایی های شما در برابر حمله، ضربه و سلاح گرم محافظت می کنند. این شیشه ها در کسب و کارهایی همچون طلافروشی، بانک، شیشه ماشین های اداری یا وسایل نقلیه ای که سران مملکتی را جا به جا می کنند، آنتیک فروشی و هر شغلی که نیاز به محافظت زیاد از اموال دارد، استفاده می شوند. البته بسیار دیگر از مشاغل امروزه در هنگام شروع کار خود به این شیشه ها نیاز پیدا می کنند. این شیشه ها ساختاری لایه لایه دارند که در این مدل هر لایه 10 میلیمتر ضخامت دارد و همین امر سبب می شود که در صورت اصابت گلوله تنها لایه اول خورد شود و لایه های بعدی جلوی عبور گلوله را بگیرند و گلوله در شیشه متوقف شود و یا در صورت اصابت ضربه های سنگین تنها لایه های اولیه آسیب ببیند و شیشه فرو نریزد. این شیشه های ضد گلوله در دو نوع پلی اکریلیک و پلی کربنات تولید شده و در بازار عرضه می شوند که شیشه های پلی اکریلیک سطح امنیت متوسط و شیشه های پلی کربنات از مقاومت بیشتری برخوردارند. 

اجرای شیشه ضد گلوله 3 لایه 10 میلیمتر توسط سازوکار

 

ویدئو اجرای شیشه ضد گلوله 3 لایه 10 میلیمتر

یکی از اصلی ترین بخش های استفاده از شیشه های ضد گلوله، اجرای این شیشه ها است. که تیم اجرایی ساز و کار یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین ها در زمینه اجرای شیشه های ضد گلوله هستند که با سال ها تجربه خدمتی عالی را به مشتریان خود ارائه داده و رضایت شما را جلب می کنند. در ادامه ویدئویی در رابطه با اجرای شیشه ضد گلوله 3 لایه 10 میلیمتر که تسط تیم ساز و کار اجرا شده است را می بینید تا بیشتر با مراحل کار آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای شیشه ضد گلوله 3 لایه 10 میلیمتر می توانید با کارشناسان ما در ساز و کار در ارتباط باشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید