این روزها دیگر هیچ چیز نشد ندارد و بشر به هرچیزی نیاز داشته باشد، سریعا راه حل آن را پیدا می کند. این مسئله برای محصولی مانند شیشه هم صدق می کند. درست است که اکثریت آن را ساده می پسندند ولی اگر کسی به دنبال شیشه سکوریت طرح دار نیز، باشد می تواند به راحتی انواع مدل های آن را در بازار پیدا کند و خانه خود را به سلیقه خود، زیبا کند. شیشه سکوریت در دمای 300 درجه ای کوره به دمای بالا می رسند. آنها به سرعت به واسطه فشار هوای بالا خنک شده و شیشه سکوریت را می سازند. شما عزیزان می توانید قیمت درب شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.
شیشه های سکوریت برخلاف شیشه های معمولی هنگام شکستن به تکه هایی بدون زائده برنده تبدیل می شوند. شیشه های معمولی با ضربه و شکست، به قطعات برنده و مثلثی تبدیل می شوند. شیشه های سکوریت در برابر گرما بسیار مقاوم هستند. این مقاومت و ایمن بودن باعث شده تا از این نوع شیشه در محیط های مختلفی استفاده شود. علاوه بر اینکه با طرح دار کردن این شیشه ها می توان نمایی دیگر به محل استفاده آنها داد.

شیشه سکوریت طرح دار چیست

شیشه سکوریت طرح دار چیست

امروزه طراحی روی شیشه ها به عنوان یک المان تزئینی و دکوراتیو بیان می شود. طراحی روی شیشه های سکوریت نیز این روزها ترند شده و بسیاری به فکر انجام آن هستند. این طراحی ها می تواند بصورت ساده، مات، دارای اشکال هندسی و طرح های مد نظر شما باشند. کیفیت پایه ی این شیشه ها بر پایه چند نوع از شیشه خام است و طبق فرایندهای حرارتی مختلف به شیشه سکوریت تبدیل می شوند. شیشه های سکوریت بر پایه ی شیشه خام فلوت، کلییر، سوپر کلییر وکریستال ساخته می شوند.
استفاده از شیشه های سکوریت در مکان های متنوعی صورت می پذیرد. از شیشه های سکوریت طرح دار می توان برای مکان های مختلفی مانند اجرا به عنوان شیشه دور دوشی در حمام، اجرای درب های شیشه ای راهرو های ساختمان، پارتیشن بندی ادارات و دفاتر، استخرهای شیشه ای، اجرای کف شیشه ای، نمای شیشه ای ساختمان و بالکن ها، ویترین فروشگاه ها و مراکزخرید و درب های اتوماتیک هوشمند و اجرا به عنوان شیشه های اتومبیل و ... استفاده کرد.
شما می توانید انواع شیشه سکوریت طرح دار را در سایت ساز و کار مشاهده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. در سایت ساز و کار می توانید شیشه های سکوریت طرح دار مختلفی را مشاهده کنید.

مشخصات شیشه سکوریت طرح دار

در ساز و کار، شما می توانید شیشه سکوریت های طرح دار مختلف را به راحتی مشاهده کنید.

انواع شیشه سکوریت طرح دار

انواع شیشه سکوریت طرح دار

شیشه های سکوریت در قالب ایمنی و مقاومت بالا شناخته شده اند. به همین علت استفاده از آنها در قسمت های مختلف دکوراسیون های داخلی راه پیدا کرده است. امروزه با طرح های متنوعی که روی این شیشه ها اجرا شده، می توان دکوراسیون فضای داخلی را منزل یا محل کار را تغییر داد و جلویی جدیدی به آن بخشید. یکی از شیشه های سکوریت طرح داری که این روزها زیاد مورد توجه قرار گرفته، شیشه سکوریت طرح دار با طرح گل است. شیشه های سکوریت مات طراحی شده، شیشه سندبلاستی است که با یک لایه لمینت ایمن شده است.
طراحی های دیگری از قبیل ترکیب دو شیشه مات و آینه ای کنار هم و طراحی با نقوش طبیعی نیز مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی هست. از این طرح ها روی شیشه سکوریت به عنوان درب شیشه ای اتاق ها یاآاشپزخانه استفاده می شود.
استفاده از خطوط مورب واشکال هندسی هم در طراحی شیشه ها از جمله شیشه های سکوریت رواج دارد؛ زیرا ترکیب اشکال هندسی و خطوط با شیشه ها، نگرشی مدرن به فضای داخلی خواهد داد. یکی دیگر از این طراحی ها روی شیشه های سکوریت، طراحی نقوش اسلیمی است که در ایران طرفداران مختص به خود را دارد. طراحی نقوش اسلیمی اصولا در کنار درب های چوبی ورودی ساختمان به کار گرفته می شود، به طوری که جلوه خاص و اصیلی به ساختمان می بخشد.
در همین راستا استفاده از شیشه سکوریت طرح دار در ترکیب با چوب به عنوان درب ورودی، خود ایده ی کلاسیک و خاصی است. علاوه بر اینها استفاده از شیشه های سکوریت طرح دار به عنوان شیشه پنجره ها هم خالی از لطف نیست.

طرح شیشه سکوریت

طرح شیشه سکوریت

شیشه سکوریت را اغلب به طور ساده و بدون طرح در اطراف خود مشاهده می کنید. اما شیشه سکوریت طرح دار باعث می شود فضای محیط زیباتر و چشم نواز تر شود و چشم انسان از دیدن آن خسته نشود. طرح شیشه سکوریت اگر به درستی انتخاب شود، می تواند رنگ و طرح بی نظیر و متفاوتی را برای محیط به ارمغان آورد. طرح شیشه سکوریت را می توانید خودتان مطابق سلیقه و دکوراسیون مکان انتخاب کنید، می توانید به کمک برچسب های مخصوص شیشه، رنگ های موجود در بازار یا هر وسیله دیگری، طرح شیشه سکوریت خودتان را تعیین کنید. شیشه سکوریت طرح دار برای به کار رفتن در بالکن و تراس، به عنوان نرده شیشه ای دور تا دور استخرها، پنجره ها، مغازه ها و فروشگاه ها، ادراه ها و شرکت ها، پارتیشن های شیشه ای، درب اتاق کودک، حمام های شیشه ای، درب های جدا کننده سالن های بزرگ، نرده های راه پله و...بسیار مناسب و کاربردی است. طرح شیشه سکوریت تاثیر چشم گیری در قیمت شیشه سکوریت ندارد و از این رو می توانید با خیال راحت شیشه سکوریت طرح دار خریداری کنید. طرح شیشه سکوریت می تواند هر مدلی که می خواهید باشد، طرح عروسکی، نقش و نقوش ایرانی، طرح های اسلیمی، طرح اشکال هندسی، خط های مورب و سایر طرح های باشد. برای کسب اطلاع از قیمت طرح شیشه سکوریت و انواع طرح های آن، می توانید با سایت آریا سازوکار همراه باشید و همچنین با همکاران ما در تماس باشید.

طرح شیشه سکوریت

قیمت شیشه سکوریت طرح دار

قیمت شیشه سکوریت طرح دار نیز، مانند شیشه سکوریت ساده بر حسب کیفیت مواد اولیه، ضخامت، ابعاد و ... محاسبه می شود. تمامی این اطلاعات در سایت ساز و کار به صورت کامل وارد شده و شما می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت دقیق و گرفتن راهنمایی از کارشناسان فنی، با شماره تماس های موجود در سایت ساز و کار تماس حاصل فرمایید.

طرح شیشه سکوریت

موارد مصرف شیشه سکوریت طرح دار

یکی از نقاط قوت شیشه سکوریت طرح دار این است که محدودیتی برای استفاده در هیچ مکانی برای آن وجود ندارد. شما می توانید از شیشه سکوریت برای هر مکانی استفاده کنید. خرید خود را با خیال راحت از ساز و کار انجام دهید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول شیشه سکوریت طرح دار

شیشه سکوریت طرح دار برای چه مکان هایی مناسب است؟

شیشه سکوریت طرح دار برای به کار رفتن در بالکن و تراس، به عنوان نرده شیشه ای دور تا دور استخرها، پنجره ها، مغازه ها و فروشگاه ها، ادراه ها و شرکت ها، پارتیشن های شیشه ای، درب اتاق کودک، حمام های شیشه ای، درب های جدا کننده سالن های بزرگ، نرده های راه پله و...بسیار مناسب و کاربردی است.

کیفیت شیشه سکوریت چگونه است؟

کیفیت پایه این شیشه ها بر پایه چند نوع از شیشه خام است و طبق فرایندهای حرارتی مختلف به شیشه سکوریت تبدیل می شوند. شیشه های سکوریت بر پایه شیشه خام فلوت، کلییر، سوپر کلییر وکریستال ساخته می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.