دستگیره شیشه سکوریت

دستگیره شیشه سکوریت به یراق آلاتی اطلاق می شود که باعث تسهیل باز و بسته شدن درب های شیشه سکوریت می کردند. این دستگیره ها معمولا در مدل های مختلفی طراحی می شوند طرح های مختلف آن برای کاربری کای مختلف مناسب می باشد. دستگیره شیشه سکوریت در جنس های گوناگون با توجه به انتظارات مورد نیاز از کاربری آن تولید و به بازار عرضه می شوند. در برخی مواقع جنس دستگیره شیشه سکوریت با سایر یراق آلات مورد استفاده در نصب آن، متفاوت می باشد. شما عزیزان می توانید انواع درب های شیشه سکوریت را با یراق آلات باکیفیت از جمله دستگیره های شیک و مرغوب از سازوکار سفارش دهید.

ویژگی های بهترین دستگیره شیشه سکوریت

بهترین دستگیره a href="/categoy/32-شیشه-سکوریت" title="ش">شیشه سکور"ت باید ویژگی هایی داشته باشد که این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت: دستگیره های شیشه سکوریت به دلیل این که به طور مداوم در تماس با دست افراد مختلف می باشد و نیاز به شست و شو و نظافت دارد باید در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد، برای این منظور معمولا این دستگیره ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند و گاهی مواقع برای زیبایی بیشتر از تلفیق استیل و پلاستیک برای ساخت آن استفاده می کنند.
  • زیبایی: دستگیره ها جز اولین المان هایی هستند که بر روی درب های شیشه سکوریت خودنمایی می کنند به همین دلیل زیبایی طرح و رنگ و همچنین سازگاری آن با سایر یراق آلات، بسیار اهمیت دارد.
  • تنوع جنس و رنگ: همان طور که قبلا اشاره شد دستگیره شیشه سکوریت باید دارای رنگ بندی و جنس های متنوعی باشد تا بتوان گزینه مناسب را با توجه به دکوراسیون فضای مورد استفاده، انتخاب نمود.
  • تنوع طرح: دستگیره شیشه سکوریت در طرح های مختلفی تولید می شود که برخی از طرح های محبوب آن عبارتند از: دستگیره های فرودگاهی، دستگیره های بلند قفل دار، دستگیره های هوپه، دستگیره های حمامی استیل، دستگیره های تک سوراخ و...

ویژگی های بهترین دستگیره شیشه سکوریت  

نکات مهم در نصب دستگیره شیشه سکوریت

  • این سوال برای بسیاری از افراد که درگیر کارهای ساختمانی هستند مطرح است که در زمان خرید و نصب شیشه سکوریت چه نکات مهمی وجود دارد؟ یکی از گزینه های مهم که در خرید و نصب شیشه سکوریت باید به ان دقت نمود، نصب دستگیره است در نصب دستگیره این نکات را مدنظر قرار دهید:

  • یکی از نکات مهم برای نصب دستگیره شیشه سکوریت این است که قبل از انجام فرایند سکوریت کردن شیشه باید محل دقیق نصب دستگیره بر روی شیشه را تعیین نمود و برشکاری های لازم را انجام داد زیرا پس از سکوریت کردن شیشه امکان برش بر روی آن وجود ندارد. به سوراخ هایی که به منظور نصب دستگیره شیشه سکوریت بر روی شیشه انجام می شود جاساز شیشه گفته می شود.
  • با توجه به کاربرد درب شیشه سکوریت، محل نصب دستگیره بر روی شیشه سکوریت تعیین می شود به عنوان مثال محل نصب دستگیره درب شیشه سکوریت مورد استفاده در منازل با درب شیشه سکوریت اماکن تجاری و اداری فرق دارد.
  • از نصب دستگیره های بی کیفیت، ارزان و تولید شده با ورق های نازک خودداری کنید زیرا این دستگیره ها در اثر برخورد با اجسام و دیوار به سرعت تغییر شک داده و باعث ایجاد صحنه ای نازیبا بر روی درب خواهند شد.

نکات مهم در نصب دستگیره شیشه سکوریت

انواع دستگیره شیشه سکوریت

دستگیره شیشه سکوریت همچون جنس اصلی شیشه، کیفیت بسیار بالایی دارد و نه تنها خودش آسیبی نمی بیند بلکه به شیشه نیز آسیبی وارد نمی کند. همچنین انواع ستگیره شیشه سکوریت در بازار موجود است و شما با هر سلیقه ای می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای مشاهده عکس انواع دستگیره شیشه سکوریت با ما همراه باشید.

انواع دستگیره شیشه سکوریت

انواع دستگیره شیشه سکوریت

انواع دستگیره شیشه سکوریت

انواع دستگیره شیشه سکوریت

قیمت دستگیره شیشه سکوریت

 برای پاسخ به سوالاتی مثل قیمت نصب شیشه سکوریت چقدر است؟ باید قبل از هرچیز قیمت متریال و یراق آلات مورد استفاده را استعلام نمود که دستگیره یکی از یراق آلات بسیار مهم است. دستگیره های مختلفی در بازار وجود دارند که بر اساس فاکتورهای مختلف قیمت گذاری می شوند. برخی از دستگیره ها وارداتی هستند و قیمت آن ها بطور مستقیم بر اساس قیمت ارز محاسبه می شود. در مورد دستگیره های تولید شده در داخل کشور نیز، قیمت متریال مورد استفاده در تولید دستگیره، کیفیت محصول تولید شده، ابعاد و اندازه های دستگیره، وزن دستگیره، نوع لعاب و جنس آن و مواردی از این قبیل بر قیمت محصول تاثیرگذار است. یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت دستگیره شیشه سکوریت، کیفیت قفل آن می باشد هر چه قفل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و امنیت بیشتری داشته باشد طبعا قیمت بالاتری خواهد داشت.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید