قیمت اسپیسر شیشه دوجداره

در شیشه دوجداره و یا چند جداره، وقتی از دو یا سه لایه شیشه استفاده می شود و ما بین شیشه ها از گاز آرگون و یا کریپتون و یا حتی از خلا پر شود، کاملا منطقی است که قطعه ای باید وجود داشته باشد که هم این جداره های شیشه ای را پشتیبانی و محافظت کند و هم لایه ها را از هم جدا کند و هم گاز تزریق شده را نگه دارد؛ به چنین قطعه ای اسپیسر شیشه دوجداره می گویند.
Spacer به طور کلی به معنای جداکننده و درزگیر است و در دوجداره کردن شیشه کاربرد دارد. می توان با اطمینان گفت که اسپیسرها نقش بسیار مهمی در عملکرد شیشه دوجداره بازی می کنند. اسپیسر شیشه دوجداره، توانایی شیشه دوجداره را ارتقا می دهد و ساختار شیشه دوجداره را تقویت می کند و از گاز آرگون و شیشه ها مواظبت و نگهداری می نماید. هنگامی که دمای داخل بالا باشد، اسپیسر از قابلیت انعطاف پذیری خود استفاده می کند و منبسط شده و باعث کاهش انقباض هوای سرد شده و از شکاف برداشتن درزگیر جلوگیری می کند، مهر و موم را قوی تر و محکم تر می سازد.
دو نوع سیستم اسپیسر شیشه دوجداره وجود دارد: تک مهره و دو مهره. که دو مهره محکم تر و مطمئن تر است.
در آغاز دو قطعه شیشه با استفاده از چسب مخصوص به همدیگر چسبانده می شوند و سپس اسپیسر ها دور تا دور قاب شیشه ای چسبانده می شوند و در داخل اسپیسرها از ماده ای به نام رطوبت گیر پر می شود که به کمک اسپیسر که مانع نفوذ هوا و رطوبت می شود، رطوبت ایجاد شده مابین دو شیشه را جذب می کند.
قیمت اسپیسر شیشه دوجداره به جنس، ضخامت و کیفیت آن بستگی دارد. هر چقدر که اسپیسر شیشه دوجداره کیفیت، استحکام و دوام بیشتری داشته باشد مسلما عایق بندی بالاتری نیز دارد و چنین اسپیسری قطعا از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. برخی از برندها از کارایی بالاتر و در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.
استفاده از هر نوع اسپیسر بر حسب متراژ استفاده آن در هر متر مربع حساب می شود. ضخامت اسپیسر شیشه دوجداره تعیین کننده فاصله بین شیشه های دوجداره می باشد و مابین این اعداد متغیر است: 6، 8، 10، 12، 114، 16 میلی متر. جنس اسپیسر شیشه دوجداره می تواند از آلومینیوم، پلاستیک و یا فلز باشد. امروزه انواع جدیدی از اسپیسر ها وجود دارد که کارایی بالایی نسبت به سایر اسپیسرها دارند؛ زیرا انعطاف پذیری بالاتر و چگالی کمتر دارند و عایق بندی بهتری را از خود نشان می دهند.

مرکز فروش اسپیسر شیشه

مراکز متعددی در راستای فروش اسپیسر شیشه دوجداره وجود دارند که می توان به راحتی نوع اسپیسر را با توجه به قیمت و یا با در نظر گرفتن کیفیت اسپیسر انتخاب کرد و سفارش داد. نمایندگی ها و مراکز متعددی در راستای فروش اسپیسر در تهران،اصفهان و سایر شهرهای ایران وجود دارند. امروزه در دنیای اینترنت به راحتی می توان با هر مرکزی تماس برقرار کرد و با توجه به انواع اسپیسر ها و کیفیت ها و قیمت ها سفارش داد. مسلما وقتی کیفیت شیشه دوجداره بالا باشد از اسپیسری استفاده می شود که کیفیت بالایی نیز داشته باشد تا بدین وسیله عایق بندی شیشه دوجداره نیز به طور چشمگیری افزایش یابد. چنین شیشه ای قیمت بالاتری دارد ولی مطمئنا طول عمر شیشه و عملکرد آن نیز بالا خواهد بود.

مرکز فروش اسپیسر شیشه  

خرید اسپیسر شیشه دوجداره

وقتی شیشه دوجداره را انتخاب کرده اید یعنی در اصل به دنبال شیشه ای هستید که عایق در برابر سرما و گرما و مقاوم در برابر هر نوع تغییر آب و هوایی در تمامی فصول زمستان باشد. حال استفاده از شیشه دوجداره که کیفیت اسپیسر موجود در آن بالا باشد در اصل 90 درصد شما را به خواسته تان رسانیده است و عملکرد شیشه دوجداره را چندین برابر می کند. شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت روز شیشه دوجداره در ابعاد و ضخامت های مختلف و با تجهیزات و وسایل مورد استفاده با کیفیت به سایت ساز و کار مراجعه نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
سلام جهت خرید اسپیسر شیشه دو جداره لطف کنید لیست قیمت
سلام لطفا قیمت انواع محصولات خود را برای ما ارسال کنید