دیوارپوش شیشه ای | اجرای انواع دیوارپوش شیشه ای و اداری

دیوار پوش های شیشه ای را می توان از جدیدترین محصولات مربوط به دکوراتیو دانست. این شیشه ها روی دیوار نصب می شوند و فضایی زیبا را به وجود می آورند. دیوار پوش ها را می توان در دو نوع شیشه مات و براق سفارش داد. برای اطلاع از آخرین قیمت شیشه و سفارش دیوار پوش های شیشه ای می توانید به سایت ساز و کار مراجعه کنید. 

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش های شیشه ای تنها برای استفاده در ادارات و یا مکان های تجاری و عمومی نیستند. از این نوع دیوارپوش ها می توان در منازل مسکونی نیز استفاده کرد و از زیبایی و کاربردی بودن آن ها لذت برد. دیوارپوش های شیشه ای را می توان در مدل های ساده و رنگی سفارش داد. رنگی بودن دیوارپوش های شیشه ای زیبایی فضا را چند برابر خواهند کرد. ساخت دیوارهای شیشه ای با تنوع بالایی امکان پذیر است و با استفاده از آن فضایی زیبا و لوکس به وجود خواهد آمد. شیشه هایی که به عنوان دیوار پوش استفاده می شوند باید مقاوم، ضد خش و نشکن باشند. دیوار پوش های شیشه ای باید قابلیت شست و شو داشته باشند تا به راحتی تمیز شوند. ترکیب دیوارپوش های شیشه ای با نور به درخشندگی و زیبایی محیط بسیار کمک می کند به همین دلیل استفاده از دیوارپوش در فضاهای اداری و رستوران ها متداول شده است. خاصیت ضد ضربه و آنتی uv از دیگر مزایای یک دیوار پوش شیشه ای محسوب می شود.

دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش های شیشه ای به سبب مزایای فراوانی که دارند، مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته اند. دیوارپوش های شیشه ای به سبب براقیت، درخشندگی و شکوهی که دارند محیط را  بسیار جذاب می کنند و برای افراد بسیار چشم نواز هستند. همچنین با توجه به تنوع بسیار زیاد دیوارپوش های شیشه ای، می توان خلاقیت و نوآوری زیادی را در طراحی و دیزاین آن‌ها اعمال کرد. البته انواع دیوارپوش شیشه ای بیشتر بدون طرح و مدل خاصی در بازار وجود دارند. این دیوارپوش های شیشه ای رنگ های یکدست و ساده ای دارند، همین امر نیز به مخاطبان احساس انرژی می دهد. انواع دیوارپوش شیشه ای اداری می توانند نور طبیعی را در طول روز برای کارمندان فراهم کنند و در اختیار آن ها قرار دهد.

یکی از انواع دیوارپوش شیشه ای، شیشه های سکوریت یا ضد ضربه (نشکن) هستند. این مدل شیشه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و به راحتی شکسته نمی شود و حتی در صورت شکستن نیز فرو نمی ریزد. به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار هستند. از دیگر مزایای این دیوارپوش ها می توان به تنوع زیاد در رنگ و طرح، ایجاد جذابیت برای محیط، عدم حساسیت به نور خورشید، مقاومت بالا در برابر رطوبت و مواد اسیدی و قلیایی، اتصال آسان و مستحکم، نصب آسان (عدم نیاز به تعداد زیاد نیروی کار)، سهولت در تمیز کردن آن و... اشاره کرد. البته انواع دیوارپوش شیشه ای معایبی همچون قیمت بالا، نیاز به مراقبت زیاد و یایر موارد را به همراه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیوارپوش شیشه ای می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آریا سازوکار تماس بگیرید.

انواع دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش های شیشه ای اداری

فضاهای اداری و تجاری باید علاوه بر لوکس بودن و زیبایی حس آرامی را به مشتریان القا کنند. استفاده از دیوارپوش و پارتیشن اداری شیشه ای در مکان هایی مانند رستوران ها، مطب ها و ... باعث جذب بیشتر مشتریان می شود.
دیوارپوش های اداری می توانند از متریال های متنوعی انتخاب شوند. در گذشته از سنگ های تزئینی، انواع کاغذ دیواری و ... برای پوشش دیوار های اداری استفاده می شد. اما به مرور این دیوارپوش ها سیر لوکس و زیبا تر بودن را طی کردند و به دیوارپوش هایی از جنس شیشه تبدیل شدند.
نگهداری از دیوارپوش شیشه ای بسیار آسان است و ظاهری مطلوب را ایجاد می کنند. ساختمان های اداری که نور کمی دارند، می توانند از دیوارپوش های شیشه ای برای روشن تر کردن فضا استفاده کنند.
نصب دیوار پوش های شیشه ای هیچ گونه محدودیتی ندارد و می توان آن ها را بر روی هر دیواری نصب کرد. می توان بر روی این شیشه ها از طرح ها و نقاشی های متنوعی استفاده کرد و زیبایی آن ها را چند برابر کرد.
شیشه های دیوارپوش قابلیت سوراخ شدن و کنده کاری را نیز دارا هستند. به همین جهت در محل هایی مانند جای کلید و پریز می توان آن ها را سوراخ کرد. دیوار شیشه ای دوجداره عایق صدای بسیار خوبی است و اگر می خواهید محیط مدنظر شما خصوصی باشد، بهتر است از این مدل دیوار شیشه ای استفاده کنید.

دیوارپوش های شیشه ای اداری 

انواع شیشه ها برای ساخت دیوار پوش

شیشه ساتینا نوعی از شیشه مات است که در فرآیند ساخت آن برای از بین بردن براقیت آن، تحت فشار بخار فلئوریک اسید قرار می گیرد. شیشه ساتینا از جمله شیشه های با کیفیت و مقاوم برای استفاده در فضاهای داخلی ساختمان و پوشش دهی دیوار هاست.
شیشه ساتینا با خاصیت آنتی uv که دارد می تواند فضاهای داخلی را از اشعه فرابنفش ایمن نگه دارد. علاوه بر پوشش دهی دیوار از شیشه ساتینا می توان برای استفاده در درب دوش شیشه ای، دیوار های حمام، بالکن و ... استفاده کرد.
رنگ های متداول شیشه های ساتینا، رنگ های خنثی و پاستیلی هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها در فضاهای اداری به عنوان پوشش دهنده دیوار و پارتیشن ایجاد یک فضای آرام و زیبا خواهد کرد.

  • شیشه رنگی لاکوبل

تنوعی که در رنگ و طرح شیشه لاکوبل وجود دارد آن را به بهترین گزینه برای استفاده در بین کابینت ها و دیگر موارد مشابه تبدیل می کند. شیشه لاکوبل از یک سمت با رنگ کاور می شود و برای محافظت از آن از یک لایه pvb بر روی رنگ استفاده می شود. پایه شیشه لاکوبل شیشه های سکوریت می باشند. شیشه های سکوریت با حرارت بالا در کوره ها قرار می گیرند و به همین دلیل دارای مقاومت بالایی هستند. سکوریت از جمله ایمن ترین شیشه های موجود در بازار است.
استفاده از شیشه های لاکوبل رنگی برای دیوارپوش اتاق ها، آشپزخانه، محیط های بین کابینت، محیط های اداری، گالری های هنری و ... متداول است. تنوع شیشه های لاکوبل به بیش از 40 رنگ می رسد.

  • آیینه ها

امروزه استفاده از آیینه ها در دکوراسیون داخلی نقش پر رنگی گرفته است. آیینه ها به عنوان یک پوشش زیبا برای پوشش دهی مکان های متنوع بخصوص دیوار های منازل مسکونی به کار می رود. آیینه ها از یک سمت با نقره نیترات و یک ماده محافظ پوشانده می شوند. از آیینه به عنوان پارتیشن و دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دیوارپوش شیشه رنگی

  • کاشی دیواری

بک اسپلش های شیشه ای که به شکل کاشی و در رنگ های متنوعی وجود دارند می توانند در مکان هایی مانند پشت اجاق گاز، بین کابینت ها، در سرویس های بهداشتی و ... استفاده شوند.
این نوع از کاشی های شیشه ای به سادگی قابل نصب هستند و تمیز می شوند.

  • کاغذ دیواری شیشه ای

استفاده از کاغذ های دیواری شیشه ای به دلیل نمای خیره کننده ای که دارند در پوشش تمام دیوار های محل مورد نظر توصیه نمی شوند. بهتر آن است از این نوع کاغذ دیواری شیشه ای در رنگ های خنثی و برای پوشش دهی مکان هایی با متراژ پایین استفاده شود.

  • مهره شیشه انعطاف پذیر

با استفاده از این محصول سطح دیوار برجسته به نظر می رسد. استفاده از مهره شیشه منعطف برای پوشش دهی سقف، ستون، ویترین و ... استفاده می شود.

  • دیوارپوش شیشه ای مغناطیسی

از این نوع دیوار پوش ها به عنوان وایت برد های جدید در مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود. این نوع دیوار پوش ها منعطف و دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای هستند که آن ها را برای استفاده در اعلان ها، پوسترها و اشکال هنری مناسب می کند.

دیوارپوش رنگی

شوروم انواع شیشه های رنگی

  1. استفاده از شیشه رنگی در سرویس های بهداشتی، درب شیشه ای حمام، فضاهای پشت روشویی و ... متداول است. مقاومت در برابر ضربه و رطوبت و سهولت در تمیز کردن این محصول را برای این موارد مناسب کرده است.
  2. شیشه رنگی لاکوبل به دلیل مقاومت حرارت بالایی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در پشت اجاق گاز می باشد.
  3. استفاده از شیشه های رنگی در هتل، کافه و رستوران ها می تواند به ایجاد فضای لوکس، آرام و زیبا کمک کند.
  4. سالن های زیبایی، مزون و گالری های هنری از شیشه های رنگی برای درخشندگی مکان و جلب مشتری استفاده می کند.
  5. در هتل ها از شیشه های رنگی طرح دار در لابی، اتاق های نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول انواع دیوارپوش شیشه ای

انواع دیوارپوش شیشه ای چه مزیت هایی دارند؟

از مزایای دیوارپوش شیشه ای می توان به تنوع زیاد در رنگ و طرح، ایجاد جذابیت برای محیط، عدم حساسیت به نور خورشید، مقاومت بالا در برابر رطوبت و مواد اسیدی و قلیایی، اتصال آسان و مستحکم، نصب آسان (عدم نیاز به تعداد زیاد نیروی کار)، سهولت در تمیز کردن آن و... اشاره کرد. 

اجرای انواع دیوارپوش شیشه ای و اداری را به کجا بسپاریم؟

طبیعتا برای اجرای انواع دیوارپوش شیشه ای و اداری به ظرافت و کیفیت بسیار بالایی نیاز دارید، پس از آن هزینه از فاکتورهای مهم برای نصب دیوارپوش به شمار می آید. مجموعه آریا سازوکار، اجرای انواع دیوارپوش شیشه ای و اداری را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت برای شما عزیزان انجام می دهد.