میز شیشه ای | میز شیشه ای اداری

میز های شیشه ای میزهایی از جنس تماما شیشه یا شیشه هایی هستند که برای محافظت روی میزهای عادی قرار می گیرند. استفاده از این نوع میزها به دلیل زیبایی، مدرن بودن و جنبه‌ی محافظتی آن طرفداران زیادی را در بین مشتریان پیدا کرده است.

میز کنفرانس شیشه ای

میز های کنفرانس را می توان در ابعاد و انواع متفاوتی سفارش داد. یکی از بهترین و لوکس ترین انواع میز های کنفرانس از نوع شیشه تهیه می شود. بهتر آن است که میز های شیشه ای مورد استفاده به رنگ تیره باشند تا علاوه بر لوکس بودن محتویات زیر میز مشخص نباشد.
میز های کنفرانس را می توان به صورت تمام شیشه و یا فقط با رویه شیشه تهیه نمود. محبوبیت میز های کنفرانس شیشه ای به دلیل ظرافت و زیبایی بالای آن است. طراحی میز های کنفرانس شیشه ای بسته به فضا و متراژ اتاق انجام می شود.
اغلب شرکت ها و ادارات در تجهیزات اداری خود به یک میز کنفرانس زیبا و شیک نیاز دارند. استحکام و زیبایی میز های شیشه ای آن ها را در گزینه های برتر این انتخاب قرار داده است. پایه های یک میز کنفرانس شیشه ای ممکن است از فلز، چوب و یا شیشه ساخته شده باشد.

میز اداری شیشه ای | میز کار شیشه ای

میز هایی که در ادارت و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند نیز از متریال های متفاوتی ساخته می شود. در هر صورت میز های شیشه ای از محبوب ترین انواع میز های اداری می باشند. در مورد میز های اداری به دلیل بالا بودن تایم کاری و استفاده مداوم از این میزها، دوام و کیفیت آن ها بسیار حائز اهمیت است. رنگ این نوع از میز ها بهتر است که از نوع تیره انتخاب شود تا همه جزئیات میز در آن مشخص نشود. مدرن ترین نوع از میز های اداری شیشه ای دارای کشو و پایه های تمام شیشه هستند.

میز اداری شیشه ای | میز کار شیشه ای

ساخت میز شیشه ای

از جمله شیشه های محبوب و مناسب برای ساخت انواع میز های شیشه ای، شیشه های سکوریت و لمینت می باشند. این نوع از شیشه ها به دلیل داشتن استحکام بسیار بالا در برابر خط و خش نیز مقاومت بالایی دارند.
برای ساخت هر نوع از میز های شیشه ای در وهله اول باید طرح مورد نیاز مشخص شود. بعد از طراحی و اندازه گیری های لازم، میز ها بر اساس ابعاد و طرح مورد نظر ساخته خواهند شد. بر اساس اینکه میز ها در منازل یا ادارات و دیگر مکان ها استفاده می شوند شکل و نوع آن ها نیز متفاوت خواهد بود. شیشه های سکوریت بر اساس نیاز برش داده می شوند و با دقت زیادی بر روی پایه ها نصب می شوند.

قیمت میز کنفرانس شیشه ای | قیمت میز شیشه ای اداری

قیمت میز کنفراس شیشه ای و میز های شیشه ای اداری بسته به عوامل مشخص، تعیین می شود. مبلمان، تجهیزات و  پارتیشن اداری شیشه ای نیز بر اساس همین پارامتر ها قیمت گذاری می شوند.
اندازه استاندارد میز های کنفرانس شیشه ای ۲۲۰ * ۳۳۰  سانتی متر می باشد و برای این حد از شیشه سکوریت یا انواع دیگر قیمت ثابتی وجود دارد. در صورت بزرگتر یا کوچک تر شدن این اندازه قیمت شیشه نیز تغییر خواهد کرد.
ضخامت میز های شیشه اداری می تواند تعیین کننده قیمت آن ها باشد. شیشه های ضخیم تر دارای استحکام و قیمت بیشتری نیز می باشند.
جنس پایه میز شیشه ای، نوع و مقاومت آن نیز از عوامل تعیین کننده قیمت میز کنفرانس یا اداری شیشه ای است. اگر فقط قصد دارید هزینه شیشه ی میز خود را محاسبه کنید، قیمت شیشه سکوریت، لمینت، رفلکس و ... با آخرین تغییرات در سایت ساز و کار در دسترس است.

پایه میز شیشه ای

نقطه اتکای میز شیشه ای پایه آن است. پایه های میز های شیشه ای ممکن است از چوب، فلز و یا شیشه تعبیه شوند. اگر پایه میز ها تماما شیشه باشد برای تحمل بار تحمیل شده اغلب پهمن تر و ضخیم تر از انواع دیگر ساخته می شود. مقاوم ترین نوع پایه میز های شیشه ای مربوط به پایه های فلزی است که دارای دوام و عمر طولانی می باشند. پایه های چوبی و میز های شیشه ای،ترکیبی زیبا و مینی مال را به فضا خواهند داد و دارای تنوع بیشتری از نظر رنگ هستند.

پایه میز شیشه ای

خرید میز شیشه ای | خرید میز شیشه ای اداری

خرید میز های شیشه ای در منزل و یا محیط های اداری و کاری می تواند به سادگی باعث تغییر فضا شود. میز های شیشه ای در منزل می تواند به عنوان میز مطالعه، میز ناهار خوری ، آشپزخانه و یا به عنوان بخش دکوراتیو و لوکس درون پذیرایی استفاده شود.
خرید میز های کنفراس و اداری شیشه ای می تواند فضای محیط کار را رسمی ، دل نشین و مدرن جلوه دهد. برای خرید میز های شیشه ای می توان به صورت اینترنتی اقدام به خرید انواع میز شیشه ای آماده نمود و یا از شرکت های معتبر میز مورد نظر را با طراحی و ابعاد دلخواه سفارش داد.

برای خرید این میزهای پرکاربرد و زیبا می توانید بهترین و باکیفیت ترین شیشه ها را از فروشگاه اینترنتی ساز و کار تهیه کنید تا ضمن خریدی مطمئن و به صرفه، زیبایی را به محیط کار و زندگی خود هدیه دهید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید