ترکیب رنگ نرده راه پله

نرده راه پله فقط برای ایمنی پله ها نیست، پایه نرده و نرده های راه پله می توانند طراحی و سبک خاص یک فضا را ایجاد کنند. به طور کلی ترکیب رنگی متفاوتی با توجه به رنگ های مکمل یکدیگر برای طراحی هر فضایی می توان خلق کرد. انتخاب رنگ مناسب برای راه پله با نوع نورپردازی، رنگ دکوراسیون و دیوارها باید هماهنگی داشته باشد. رنگ نرده های راه پله با توجه به مواد به کار برده شده جهت ساخت آن ها، طراحی و پیاده می شود. برای اطلاع از لیست قیمت انواع نرده به سازوکار مراجعه نمایید.

رنگبندی های مختلف برای نرده راه پله

رنگ های مختلفی برای نرده ها وجود دارد کهدر ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • رنگین کمان نقاشی شده: نرده راه پله با ظاهر معمولی می تواند با رنگ های مختلف رنگ آمیزی بشود که با سایه های پر جنب و جوش یک فضای شاد ایجاد می کند. با رنگ آمیزی بقیه راه پله ها به رنگ سفید، رنگ نرده ها کانون توجه قرار می گیرد. در صورتی که تمایل دارید نرده ها رنگ متمایزی نسبت به سایر قسمت ها داشته باشند می توانید از رنگ های مختلف کم رنگ و پررنگ استفاده کنید.
  • رنگ چوب با پله شیشه ای: برای کف ساختمان با کفپوش طرح چوب و پله های شیشه ای، نرده های راه پله چوبی با رنگ روشن روی صفحات شیشه ای، راه پله بسیار ظریفی ایجاد می کند. رنگ نرده چوبی با کفپوش های چوبی می تواند متناسب باشد تا جلوه ای یکپارچه به فضا ببخشد.
  • رنگ با طرح روستایی (طبیعی): این نمونه رنگ نرده راه پله به شکل تیرهای چوبی تراش خورده با عناصر معماری برای خلق یک خانه روستایی مناسب می باشد. طراحی نرده ها با رنگ چوب طبیعی، زیبایی فضای بیرونی را به داخل می بخشد و تأثیر بصری زیادی ایجاد می کند.
  • طراحی رنگ با الهام از دریا: راه پله های خانه های منازل کنار دریا از محیط اطراف خود می تواند الهام بگیرد. نرده های پارو شکل و سفید رنگ با طرحی منحصر به فرد در زیر نرده های چوبی تیره براق می توانند قرار بگیرند و حضور کمی از دریا را ارائه می دهند.
    • نرده های چوبی دو رنگ: نرده های چوبی با برش های هندسی می توانند در دو رنگ تیره و روشن ساخته شوند. نرده های چوبی با نقش و نگار مختلف همانند تابلوهایی در قسمت ورودی جلوه ای ویژه ای به فضا می بخشند.

رنگبندی های مختلف برای نرده راه پله

بهترین رنگ برای نرده راه پله

  • رنگ طلایی: رنگ های طلایی راه پله برنجی، نور خاصی به محیط می بخشد و فضا را روشن می کند. نرده پله با یک الگوی هندسی فوق العاده و رنگ طلایی جزئیات را بازتاب می دهد و یک ظاهر برجسته ای ایجاد می کند.
  • رنگ فلزات مدرن: نرده های فلزی مدرن با رنگ سیاه پررنگ همراه با دیوارهای سفید، ورودی زیبایی خلق می کند که این دو رنگ سیاه و سفید مکمل یکدیگرند و فضایی مدرن نیز خلق می کنند.
  •  رنگ نرده های استیل: پله های چوبی با زیبایی طبیعی و جلوه ای ساده با نرده استیل راه پله ای مناسب برای استفاده در داخل و خارج از خانه ایجاد می کند.
  • رنگ نرده های مارپیچ چوبی: نرده های منحنی و مارپیچی چوبی که کاملاً قوس دارند، بسیار چشمگیرتر از نرده های چوبی صاف هستند. در صورتی که پله ها نیز به رنگ چوب باشند می توان یک رنگ نزدیک به آن ها را برای نرده ها انتخاب کرد و یا به صورت قهوه ای تیره و براق رنگ آمیزی شوند که خود را بیشتر نشان می دهند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید