آینه دکوراتیو از کجا بخرم

یکی از جذابترین لوازم تریینی در دکوراسیون منزل که مورد توجه معماران و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است آینه های دکوراتیو هستند. امروزه با توجه به تمایل مشتریان به داشتن دکوراسیون خاص،شیک و مدرن می توان گفت یکی از جزئیات بسیار مهم در هر خانه ای آینه دکوراتیو است که با سایر لوازم دکوراتیو قابل مقایسه نیست زیرا این آینه ها با طرح های متنوع و زیبا و همچنین انعکاس روشنایی فضای باشکوه و دلنشینی به خانه می دهند. استفاده از آینه دکوراتیو ایده ی خلاقانه ای است که در گذشته و در منازل سنتی و اماکن قدیمی نیز از آن به عنوان آینه کاری استفاده می شد. تالارهای کاخ های شاهان یا اماکن مذهبی آیینه کاری شده از این قبیل هستند. آینه ها می توانند فضای خانه را از چیزی که هست بزرگتر نشان دهند و همچنین با بازی با نور و بازتاب روشنایی خانه گرم و روشن تری به شما هدیه دهند.

مدل های مختلف آیینه دکوراتیو

  • آیینه دکوراتیو پازلی: این نوع آینه از تکه های مختلفی تشکیل شده است که با سلایق گوناگون می توانند با الگویی متنوع در کنار هم چیده شوند و طرح جذابی بسازند‌.
  • آیینه دکوراتیو گرد: این آینه را به خاطر جذابیتی که در طرح برش خود دارد می توان در اتاق خواب یا پذیرایی به صورت تک یا چند تایی استفاده نمود.
  • آیینه دکوراتیو با طرح های مختلف: این نوع آینه با تکه ها با ابعاد متفاوت و طرح های گوناگون می توانند به صورت طرح ها و الگو های بسیار زیبا در کنار هم قرار گیرند و اشکال مختلفی بسازند. اشکالی از جمله کشتی، پروانه، قاصدک، ابر، پرنده، قلب یا ستاره و...
  • آیینه دکوراتیو کاشی: این نوع آینه به صورت تکه ها و تایل های کاشی در آمده است که با طرح هایی که روی خود دارند و حک شده به صورتی در کنار هم چیده می شوند که تصویر زیبایی می سازند. طرح های حک شده روی کاشی ها با استفاده نکرده از جیوه در بر خی نواحی ایجاد می شود. این تایل ها در ابعاد گوناگون با توجه به سفارش شما تولید می شود.
  • دیوار پوش آیینه ای: از این مورد می توان به عنوان بخشی از دیوار یا حتی پوشش روی در کمدها استفاده کرد. در دیوارهای سرویس بهداشتی یا حمام نیز کاربرد دارد.

مدل های مختلف آیینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو را از کجا می توان خرید

شما می توانید برای تهیه ی آینه دکوراتیو متناسب با سلیقه تان از سایت ساز و کار خرید کنید و امکان خرید به صورت اینترنتی فراهم است. در خرید آینه دکوراتیو باید به نکاتی همچون فضای نصب، طرح آینه، نصب درست وایمن، کیفیت و تناسب با محیط خانه توجه کرد. طرحی که انتخاب کرده اید را خلاقانه و حرفه ای انتخاب کنید. نصب آن را نیز با راهنمایی کارشناسان ما انجام دهید. در نحوه ی نصب آن می توان از چسب استفاده کرد. طرح پیشنهادی خود را آماده کنید و در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان زبده ی ما به انتخاب بهتر شما کمک می کنند. از ویژگی های آیینه دکوراتیو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انعکاس نور در آینه ها روشنایی و بازتاب لامپ ها و نور خورشید را دوچندان می کند.
  • اگر دو آیینه را بر دیوار های روبروی هم نصب کنید باعث امتداد یافتن فضا و انعکاس نور بیشتر می شود.
  • با نصب آینه دکوراتیو در بین قفسه های کتاب یا کمدهای کوچک می توانید عمق فضا را وسعت دهید. 
نظرات خود را با ما در میان بگذارید