بهترین مارک آلومینیوم

نصب درب و پنجره آلومینیوم می تواند خانه شما را از نظر زیبایی و عملکرد تغییر دهد. اگر می خواهید ظاهری مدرن با عملکرد بهینه به خانه خود بدهید، درب و پنجره آلومینیومی می تواند انتخاب عاقلانه ای باشد.

ویژگی های بهترین مارک پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیومی برای ساخت درب و پنجره ها در سه نوع ساده، ترمال بریک و چوب آلومینیومی وجود دارد. به طور کلی آلومینیوم از نظر سازه ای پایدار است و باید دارای مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی و نیز عایق مناسب گرما، سرما و آلودگی صوتی باشد. پروفیل آلومینیومی با انعطاف پذیری مناسب باید در ابعاد و اشکال مختلف ساخته شود و ظاهر زیبایی داشته باشد. بهترین مارک آلومینیوم دارای ویژگی هایی است که با توجه به نوع کاربرد آن به عنوان درب و پنجره می توان به آنها اشاره کرد.

ویژگی های بهترین مارک پروفیل آلومینیوم

بهترین آلومینیوم برای درب و پنجره

بهترین نوع پروفیل آلومینیوم برای درب و پنجره باید استانداردهای لازم را داشته باشد که برخی از ویژگی های آن شامل موارد زیر است:

  • امکان نصب انواع شیشه ها (دو جداره و سه جداره): انتخاب پروفیل دو جداره و سه جداره به فضای مورد نظر بستگی دارد که بهترین نوع پروفیل باید قابلیت نصب شیشه های دو جداره و سه جداره را داشته باشد.
  • برشکاری مناسب و اتصالات محکم: پروفیل آلومینیومی با توجه به ابعاد و شکل های مختلف درب و پنجره باید قابلیت برشکاری خوبی داشته باشد تا قسمت های مختلف بدون زائده با اتصالات محکم به یکدیگر وصل شوند و هیچ گونه درزی باقی نماند.
  • ظاهر زیبا: پروفیل آلومینیوم علاوه بر کاربرد باید زیبایی و تنوع بسیار خوبی داشته باشد. درب های آلومینیوم معمولاً دارای روکش پوشش پودری هستند، بنابراین نیازی به رنگ آمیزی مجدد نیست. این پودرها در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند. این یک امتیاز مثبت است زیرا فارغ از سبک دکوراسیونی که در خانه خود انتخاب می کنید، بدون شک می توانید درب و پنجره ها را با آن مطابقت دهید.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار (وزش باد و ...):آلومینیوم همچنین در مکان های مستعد وزش باد شدید مقاومت خوبی باید داشته باشد، زیرا از نظر سازه ای بسیار پایدارتر از الوار است.
  • مقاومت در برابر هوا و نوسانات دمایی: از آنجا که آلومینیوم از دوام و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و تغییر شکل های دیگر برخوردار است تقریباً هر نوع شرایط آب و هوایی را تحمل می کند. این مهم است زیرا اگر درب و پنجره به اندازه کافی مقاوم نباشد زنگ می زند.
  • مقاومت در برابر خط و خش: پروفیل آلومینیوم مطلوب باید سطح باکیفیتی داشته باشد که در برابر خط و خش آسیب نبیند و در مورد پروفیل های رنگی نیز، رنگ روی آن برداشته نشود.
  • عایق بندی مناسب در برابر گرما و سرما: پروفیل آلومینیوم در برابر نوسانات دمایی، شکاف و ترک خوردگی مقاومت خوبی باید داشته باشد. بهترین پروفیل باید عایق بندی مناسبی در برابر گرما و سرما داشته باشد تا در زمستان ها گرمای داخل خانه خارج نشود؛ در حالی که در تابستان، گرما وارد خانه نشود.
  • عایق مناسب صدا: آلودگی های صوتی با افزایش ترافیک، بلندگوها و دیگر منابع صوتی ایجاد می شوند. درب و پنجره های آلومینیومی باید علاوه بر ایجاد عایق حرارتی، عایق صدا نیز باشند.

آریا سازوکارعرضه کننده انواع پنجره آلومینیومی چون پنجره ترمال بریک و درب های آلومینیومی چون درب آلومینیومی سرویس بهداشتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش درب و پنجره آلومینیومی از بهترین مارک ها و متریال با شماره های درج شده درسایت آریا سازوکار با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید