نرده مناسب تراس

نرده ها مجموعه های حفاظتی و زینتی هستند که در بالکن ها و تراس ها دیده می شوند و بیشتر از آنها در تراس های طبقات اولیه جهت بالا بردن امنیت استفاده می شود. نرده های تراس آخرین چیزی هستند که در زیبایی منزل به آن ها توجه می شود. نرده مناسب تراس می تواند زیبایی به فضای بالکن شما ببخشد. در ادامه به انواع نرده های مناسب تراس خواهیم پرداخت:

انواع نرده مناسب برای تراس

نرده چوبی استاندارد 2 × 2 نوعی نرده است که بیشتر برای نرده تراس انتخاب می شود و مطمئناً دلیل خوبی برای این محبوبیت وجود دارد. نرده چوبی یک گزینه ارزان قیمت، راحت و مدرن است و به یک بالکن ظاهری زیبا می بخشد. اما فراموش نکنید که بعد از مدتی نرده چوبی نیاز به بازسازی یا تغییر دارد. بزرگترین عیب این نوع نرده های چوبی تمایل شدید آن ها به تاب خوردگی است. نرده های کامپوزیتی را نیز می توانید جایگزین نرده های چوبی کنید، زیرا شکل ظاهری آنها تقریباً شبیه چوب است اما تغییر شکل نمی دهند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند. نرده های کامپوزیتی گرانتر از نرده های چوبی هستند ولی دوام فوق العاده ای دارند.
نرده های پی وی سی و وینیل نیز گزینه های خوبی برای نرده تراس هستند، اما رنگ های آن ها محدود هستند. سفید رایج ترین رنگ برای چنین نرده هایی است. طرح های روی این جنس مانند نرده های چوبی است اما نرده وینیل تغییر شکل نمی دهد و نیازی به جلا دادن ندارد. نرده های آلومینیومی گزینه ی دیگری هستند که در بازار موجودند. آلومینیوم نسبتاً قوی، سبک و مدرن است و راه حل مناسبی برای بسیاری از افراد است. این نوع نرده ها در انواع رنگ ها و سبک ها موجود هستند و قطعاً ممکن است نوعی پیدا کنید که کاملاً از طراحی بالکن و خانه شما پیروی کند.
همچنین باید به یاد داشته باشید که می توانید نرده های سفارشی را تقریباً از هر نوع ماده یا ترکیبی از آنها تهیه کنید. فولاد ضد زنگ یکی دیگر از گزینه های مناسب برای نرده تراس است. نرده های فلزی دیگری مانند آهن و برنج وجود دارند. نرده ای که انتخاب می کنید، بیش از هر چیز باید شما را راضی کند و متناسب با نیاز و سلیقه ی شما باشد.

انواع نرده مناسب برای تراس

ارتفاع نرده تراس

اولین هدف برای نصب نرده تراس و مهمترین آن ها این است که امنیت در خانه بالا برود. در صورت وجود کودکی در خانه، نرده تراس به گونه ای باشد که کودک نتواند به راحتی از آن بالا برود، لذا ارتفاع مورد تایید حداقل 110 سانتی متر است. نرده تراس ۳ خط وجود دارد که از لوله سایز 38 به عنوان نگهدارنده و بیس استفاده می کند، به همین دلیل ارتفاع نهایی نرده تراس به 80 سانتی متر می رسد. نرده تراس ۴ خط بیشتر در تراس هایی استفاده می شود که وسیع تر هستند و نیاز به حفاظت در آن ها بیشتر است. ارتفاع این نوع نرده به بیش از 110 سانتی متر نیز می رسد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید