اجزای نرده استیل

نرده هایی از جنس استیل بهترین ماده انتخابی برای محیط هایی است که در آن ها شیشه به وفور به کار رفته است، اما تفاوت های زیاد در انواع استیل می تواند تعجب آور باشد. این ویژگی دقیقا همان چیزی است که شما باید برای تعیین بهترین مواد نرده های خود در نظر داشته باشید. دانستن اجرای نرده استیل و روش های آسان نصب آن می تواند به کار شما سهولت ببخشد. در طراحی و ساخت سیستم های نرده ای، سه نوع استیل وجود دارد: استیل کربن، استیل ضد زنگ درجه ی 304 و استیل ضد زنگ درجه ی 316. اجزای نرده استیل زیاد نیستند اما برای افزایش امنیت و زیبایی نرده ها باید هنگام خرید به آن ها توجه کرد. در ادامه به توضیح این قطعات خواهیم پرداخت.

نام قطعات نرده استیل

قطعات مختلف تشکیل دهنده نرده های استیل به این شرح است:

میل ترانس 10 جزو اولین قطعات نرده استیل است که معمولا در ساخت نرده های پله ها به عنوان ستون استفاده می شود. این میله با استفاده از ابزاری نظیر پیچ و مهره باید حتما در زمین سفت شود. در انتخاب جنس این قطعه بسیار دقت کنید زیرا یکی اساسی ترین قسمت نرده های استیل است.

رابط میل ترانس از دومین قطعات نرده استیل است که اهمیت خاص خود را دارد و از همانطور که از نامش مشخص است برای وصل کردن و ایجاد ارتباط بین دو میل ترانس در نرده های استیل استفاده می شود.

متخصصین برای وصل کردن هندریل ها در نرده های استیل از زانو استیل استفاده می کنند. این زانوها مخصوص قسمت هایی از نرده است که زاویه دار می شود. برای محکم کردن این زانوها حتما باید از پیچ آلن کمک گرفته شود وگرنه ثبات خوبی نخواهد داشت.

پروفیل استیل از دیگر قطعات نرده استیل است که با توجه به شکل نرده استیل مورد نظر شما و جزئیاتی که در آن به کار رفته است انتخاب می شود لازم به ذکر است که این قطعه را در آلیاژ های متنوع می توانید تهیه کنید.

از درپوش استیل نه تنها در نرده های استیل بلکه در هر سازه ای که از جنس استیل باشد استفاده می شود و از آن برای بستن انتها و سر لوله ها و پروفیل استفاده می کنند و بیشتر برای زیبایی به کار می رود.

نام قطعات نرده استیل

یراق آلات نصب نرده استیل

بر روی پایه های نرده استیل با توجه به نوع نرده ای که انتخاب کرده اید باید حفره هایی ایجاد شود و قطعاتی به نام یراق که در ادامه به آن ها می پردازیم به زمین محکم می شوند. این پایه ها را می تواند به شکل ها گوناگون و فانتزی انتخاب کنید. تنوع طرح در این پایه ها تقریبا زیاد است و دستتان را در انتخاب باز می گذارد.

یراق نصب از بغل استیل معمولا برای نرده هایی با شرایط خاص استفاده می شود که عرض پله های آنجا کمتر از حد استاندارد باشد، پس از این قطعه برای کم کردن فضای اشغال شده توسط نرده ها استفاده می شود تا رفت و آمد به آسانی صورت گیرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید