بهترین مارک شیشه اتومبیل

امروزه اهمیتی که شیشه های خوردروهای مختلف دارند بر کسی پوشیده نیست. این اهمیت از چند منظر قابل توجیه است. علاوه بر زیبایی که یک شیشه خوب و مرغوب برای یک اتومبیل به همراه می آورد می توان شیشه را از نظر ایمنی ماشین و هم چنین عایق بودن صدا، گرما و سرما مورد بررسی قرار داد. زمانی که اقدام به خرید یک خوردرو می کنید در واقعی سهمی از مبلغ پرداختی شما برای شیشه های خودرو پرداخت شده است. در ساخت اتومبیل های متفاوت خارجی و داخلی از مارک های متفاوتی از شیشه استفاده می شوند. برخی از برندهای شیشه اتومبیل به حدی معروف و قابل اعتمادند که برخی از شرکت های خودرو سازی با استفاده از این نوع شیشه ها و استفاده از ان ها در تبلیغات خود فروش برخی اتومبیل های خود را تضمین می کنند.

ویژگی های بهترین برند شیشه اتومبیل

در واقع می توان اینگونه گفت بهترین برند از شیشه اتوموبیل باید بتواند استاندارد های لازم ایمنی، زیبایی و ... را در خود داشته باشد. در این مقاله به ذکر ویژگی هایی خواهیم پرداخت که یک مارک با کیفیت از شیشه اتوموبیل باید آن ها را رعایت کند.

  • بهتر آن است که برای تهیه شیشه جلوی اتومبیل ها از نوعی شیشه به نام سکوریت استفاده شود. این نوع از شیشه ها به دلیل دارا بودن فناوری ساختی که دارند از یک فیلم بین دو لایه شیشه آن ها استفاده می شود. شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی در صورت شکسته شدن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند که خطر بریدگی و جراحت کمتری دارند. در مقابل شیشه های معمولی پس از شکستن به قطعات بزرگ و برنده ای تبدیل می شوند که خطر آسیب و جراحت بالایی دارند. از این رو بهترین مارک هایی که به تولید شیشه های اتومبیل می پردازند باید از این تکنولوژی حداقل در شیشه جلوی اتومبیل استفاده نمایند.
  • شیشه استفاده شده از برندهای معتبر اتومبیل در شیشه پشت به طور معمول دارای خطوط افقی سیاه رنگی می باشند. این خطوط سیاه رنگ در زمستان و تابستان دارای عملکرد متفاوتی می باشند. جلوگیری از یخ زدگی، گرمکن و جلوگیری از بخار و شبنم بر روی آن از دیگر کاربرد های آن می باشد.
  • بخش بالاتر شیشه های PVB بهتر است تیره تر و یا رنگی باشد . در این صورت در هنگام رانندگی، راننده دید بهتری را تجربه خواهد کرد و هنگام تابیدن نور اذیت نخواهد شد. لازم به ذکر است که رنگی کردن نور شیشه جلو در شب دید راننده را کم نخواهد کرد و مشکلی را به وجود نمی آورد.

ویژگی های بهترین برند شیشه اتومبیل

دودی کردن شیشه اتومبیل

دودی کردن شیشه های اتومبیل به طور معمول بعد از تحویل خودرو و از طریق راننده انجام می پذیرد این کار ممکن است مزایا و معایبی را داشته باشد. از جمله اینکه اگر از روکش های مناسب و تایید شده و دارای استاندارد لازم برای دودی کردن شیشه استفاده شود به دلیل فناوری ساخت مخصوص جلوی تابش مستقیم نور را خواهد گرفت. هم چنین باعث خواهد شد که این نوع از شیشه ها نور فرابنفش را تا حد زیادی به خود جذب کنند که از نظر سلامت بسیار حائز اهمیت است. اما در مقابل شیشه های تمام دودی باعث پایین آمدن ایمنی می شوند چرا که ممکن است باعث پایین آمدن دید بخصوص در شب بشوند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید