دوجداره كردن پنجره هاي قديمي

استفاده از پنجره های دوجداره مزایای زیادی را برای ما به همراه دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد که خانه‌های قدیمی دارند و یا از پنجره های قدیمی برای خانه خود استفاده کرده بودند به تعویض پنجره قدیمی با دوجداره فکر می کنند. پنجره های قدیمی دارای عیب های مختلف بودند که همیشه در زمانهای خاصی برای شما مشکل ساز می شدند، مانند وقتی که سر و صدای زیادی در محیط بیرون وجود دارد و یا شما شاهد اتلاف انرژی درون اتاق هستید. استفاده از پنجره های دوجداره علاوه بر اینکه فضای خانه را برای شما ساکت تر نگه می دارد، باعث حفظ دمای درون خانه شما خواهد شد. به این ترتیب در فصل گرما و سرما شما انرژی کمتری را برای تعدیل دمای فضای خود استفاده خواهید کرد. در ادامه بیشتر در مورد تعویض پنجره قدیمی با دوجداره صحبت خواهیم کرد.

لزوم تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

علاوه بر موضوع عایقی صوتی و صرفه جویی در مصرف انرژی، دلایل دیگری برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره وجود دارد که در ادامه توضیح مختصری در خصوص آنها می‌دهیم.

  • مقاومت بالاتر در برابر زلزله: وزن کلیه پنجره های دوجداره معمولاً کمتر از پنجره‌های قدیمی است و همین موضوع باعث کاهش وزن کلی سازه شما شود. در صورت کنده شدن و سقوط کردن پنجره ها به سمت هر کسی وزن آنها و اندازه پنجره های آهنی نیست که قطعاً باعث آسیب های شدید در فرد می شود از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که در زمان زلزله شیشه پنجره ها آسیب پذیری زیاد دارند و به سرعت می شکنند، اما وقتی از پنجره های دوجداره استفاده می کنید به دلیل ساختار خاص این پنجره ها مقاومت شیشه های شما بیشتر شده و تا حد بیشتری در برابر فشار مقاومت می کنند.
  • بالا رفتن امنیت محیط مورد نظر: وقتی که شما پنجره های قدیمی خود را با دو جداره جایگزینی کنید، باعث افزایش امنیت بخش پنجره های خود خارج شد چرا که شیشه های مورد استفاده در پنجره های دوجداره و ساختار آنها مقاله بیشتری دارد و آسیب رساندن به آنها برای سارین سخت می باشد.
  • سازگاری با محیط زیست: امروزه بهترین انواع پنجره دوجداره UPVC هستند. یکی از مزایای اصلی این محصولات این است که کمترین آلودگی صنعتی را در زمان تولید برای طبیعت ایجاد می کند. استفاده از آن ها به جای انواع قدیمی پنجره بی‌شک آسیب کمتری به محیط زیست خواهد رساند.
  • بالا رفتن ارزش اقتصادی ساختمان: مطمئن باشید هزینه‌ای که برای نصب پنجره های دو جداره می کنید در آینده قصد خرید و فروش ملک خود را داشته باشید به شما برمی گردد.

لزوم تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

مراحل دوجداره کردن پنجره های قدیمی 

در ادامه این بخش ما مراحل تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را به صورت کامل برای شما شرح می‌دهیم تا با روند انجام این کار آشنایی پیدا کنید.

  • اولین مرحله برای شما استفاده از راهنمایی های یک فرد با تجربه خواهد بود. با گرفتن مشاوره مناسب شما قطعا انتخاب هوشمندانه تری در زمینه تهیه پنجره دوجداره خواهید داشت.
  • بعد از این مرحله شما مدل مورد نظر خود را سفارش می دهید و افرادی که قصد تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را دارند، برای اندازه گیری پنجره ها به محل مورد نظر شما مراجعه می کنند.
  • در مرحله بعدی پنجره مورد نظر شما طبق ابعاد و مدلی که سفارش داده بودید در شرکت تولید کننده پنجره های دو جداره تولید و برای نصب آماده می شود.
  • در مرحله نصب هیچ نیازی به تخریب و… نیست. فقط کافیست اطراف محل کار را تا دو متر خالی کنید و روی سایر وسایل خانه را با پارچه بپوشانید تا در صورت انجام برش کاری یا سوراخ کاری مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید. انجام این مرحله می تواند چند ساعت وقت بگیرد.

جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت به صفحه قیمت شیشه دوجداره مراجعه فرمائید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید