تعمیر و رگلاژ پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن های شیشه ای، یکی از مدرن ترین و کاربردی ترین روش هایی است که برای تقسیم بندی یک مکان خاص می توان از آن استفاده کرد. از آن جایی که امروزه این نوع پارتیشن ها، در فضاهای متعددی مورد استفاده قرار می گیرند و در مقایسه با گذشته کاربرد بیشتری دارند، ما قصد داریم در ادامه ضمن معرفی انواع مختلف این سازه، موضوع تعمیر و رگلاژ پارتیشن شیشه ای را مورد بررسی قرار دهیم. شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید.

تعمیر پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین انواع پارتیشن ها محسوب می شوند و در حال حاضر در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که از آن ها می توان به پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دو جداره و فریم دار اشاره کرد. قابل ذکر است که ساختار هر کدام از انواع این سازه، به گونه ای طراحی شده است که از قابلیت های خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل نصب و تعمیر آن ها، حتماً باید توسط یک فرد متخصص و ماهر انجام شود. از این رو، امروزه تمام شرکت های معتبری که در حوزه خرید و فروش این سازه فعالیت می کنند، محصولات خود را گارانتی می کنند تا مشتری در زمنیه نصب و تعمیر محصولات خریداری شده، با هیچ گونه مشکلی مواجه نشود.
البته برای استفاده از خدمات گارانتی پارتیشن های شیشه ای، حتما باید بر چسب مخصوصی که جهت گارانتی کردن محصول توسط شرکت طراحی شده است، بر روی آن چسبانده شود وگرنه مشتری نمی تواند از خدمات شرکت تولید کننده استفاده کند.

تعمیر پارتیشن شیشه ای

قیمت تعمیرات پارتیشن شیشه ای چقدر است؟

ممکن است پارتیشن های شیشه ای نیز مانند انواع دیگر پارتیشن ها، بعد از مدتی دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که این یک امر کاملا طبیعی است. اما لازم به ذکر است که برای تعمیر پارتیشن، نمی توان یک هزینه مشخص تعیین کرد؛ چرا که مقدار هزینه این پروسه باید با توجه به میزان فرسودگی سازه و زمانی که برای تعمیر آن نیاز است، تعیین شود. البته بد نیست بدانید که اگر کار تعمیر به یک تکنسین ماهر سپرده شود، مسلماً هم در زمان شما صرفه جویی می شود و هم چون کار به صورت حرفه ای انجام می شود، خرابکاری نشده و به این ترتیب در هزینه های شما هم صرفه جویی می شود.
از این رو، توصیه ما به کسانی که از این سازه استفاده می کنند این است که در صورتی که قصد تعمیر آن را دارند، حتماً این کار را به افراد متخصص و ماهر بسپارند و به شرکت های و نمایندگی های معتبر مراجعه کنند. توجه داشته باشید که بی توجهی به این موضوع، نه تنها کارایی پارتیشن را تحت شعاع قرار دهد، بلکه باعث می شود که مصرف کننده متضرر شود و هزینه های سنگینی را پرداخت کند.

قیمت تعمیرات پارتیشن شیشه ای چقدر است؟

خدمات پس از فروش سازوکار روی پارتیشن شیشه ای

یکی از معتبر ترین شرکت هایی که در زمینه فروش و عرضه پارتیشن های شیشه ای و تعمیر این مدل پارتیشن ها فعالیت می کند، شرکت سازوکار است. این شرکت تمام محصولات خود را طبق آخرین استانداردهای جهانی و مقررات آتش نشانی تولید می کند و جالب است بدانید که محصولاتی که توسط این شرکت روانه بازار می شوند، علاوه بر این که کیفیت بالایی دارند، از لحاظ ظاهری نیز واقعاً بی نظیر هستند. از این رو، محصولات این برند خوشنام برای طراحی دکوراسیون داخلی نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند.
این شرکت برای این که بتواند بازاریابی موفق تری داشته باشد و اطمینان افراد بیشتری را جلب کند، محصولات خود را گارانتی کرده و خدمات ویژه ای به مشتری های خود ارائه می دهد. این خدمات به شرح ذیل است:

  • گارانتی بازگشت کالا: یکی از مهم ترین خدمات شرکت سازوکار، خدماتی است که در حوزه گارانتی بازگشت کالا، به مشتری عرضه می شود. به عبارت بهتر این شرکت بزرگ فرصتی را فراهم کرده است که اگر یک مشتری به هر دلیلی محصول اشتباهی را خریداری کرد و خواست آن را پس بدهد، بتواند این کار انجام دهد. البته، مشتری فقط یک هفته زمان دارد که محصول خریداری شده را پس دهد و بعد از این مدت نمی تواند از این گزینه استفاده کند.
  • ارسال سریع محصول: شرکت ساز و کار فرصتی را فراهم کرده است که سفارش های مشتری های خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه، برای آن ها ارسال کند. برای این کار نیز از گزینه هایی مثل تیپاکس استفاده می کند و خوشبختانه سفارش های مشتریانش را حداکثر طی سه روز به دست آن ها می رساند.
  • بسته بندی اصولی محصول: شرکت سازوکار، برای این که بتواند از محصولات خود محافظت کند و احتمال آسیب رسیدن به آن ها را کاهش دهد، برای بسته بندی محصولات خود از روش های نوین استفاده می کند و محصولاتش را با بهترین کیفیت به مشتری عرضه می کند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید